Het is inderdaad stil hier! Vandaag aan het werk en nog geen nieuws. Nog niet getest en niet ongi Hoe is het met jullie dames?
@ miffy ; gefeliciteerd meis! leuk! en hoe heet ze? @ kimmy ; veel plezier en succes! @ isis ; inderdaad, spannend joh! @ hier nog steeds aan het wachten totdat ik een keer ongestelt word.(dag56) Zou het wel fijn vinden als mn menstruatie een keer voorspelbaar word En dat tegen de tijd dat we zwanger kunnen worden ik dus ook weet wanneer mn ovulatie en NOD is! Doorverwijzing voor lyme poli @ radboud is aangekomen, nu moet ik wachten tot ze contact met me op nemen..
@kimmytje jaa we klussen om de dag en rond me ei misschien wel elke dag. @isis spannend hoor! wanneer ga je weer testen?
Oooh wat goed van je Isis dat je zo lang kan wachten, hoop dat je het volhoud Gister voor de derde dag op rij een posi ovulatie test. Vind het een beetje raar dat ik 3 dagen achter elkaar een positieve heb, ben benieuwd wat de test vandaag zegt. Hebben dinsdag voor het laatst geklust dus hoop dat dit goed getimed was, afgelopen dag hadden we echt geen puf en het moet wel leuk blijven natuurlijk! Misschien luiden we vanavond de vakantie wel even in hahahaha... Ik heb vandaag al lekker vakantie, manlief zo om 1 uur! Heerlijk even 3 weken bijkomen en genieten Krijg straks een nieuwe laptop van manlief want deze is zo traag echt niet normaal, dus hoop dat die lekker vlotjes is X
hey meiden! missie mislukt..hoe rustig ik gisteren was..hoe onrustig werd ik vanochtend wakker. Dus weer een kv 2v5 testje gedaan en ja hoor weer een licht streepje! Ik dus balen als een stekker, mja het streepje staat er nog wel steeds! dus ik ben maar naar de DA gegaan en heb net een eigen merk test gedaan en weer een licht streepje! Ga langzaam toch maar geloven dat ik op roze mag, streep=streep toch? Ben nog steeds erg bang dan het fout gaat..maar dat er wat zit moet wel, anders zou ik niet 5 positieve testen hebben lijkt me..
tja, dan zou je denken dat je gewoon zwanger bent inderdaad! maar snap je twijfel hebt en ongerust bent.. misschien even langs de HA?
Hopelijk word je streepje gauw duidelijker isis! zijn jullie allemaal lekker van t goeie weer aan het genieten?
ja echt wel!! we zijn gister bij een strandfestival geweest en nu zitten we hier ook nog met zijn allen buiten ik ben op het moment bij mijn ouders voor een weekje ivm werk
ook hier hebben we lekker in de tuin gewerkt en op een terrasje gezeten! wel jammer dat het zo benauwd was, zweet liep over mn rug toen ik in de tuin bezig was ;o
Het was inderdaad heerlijk weer vandaag! Hier vandaag lekker gewandeld langs het water en daarna op een terrasje gezeten, heerlijk! Hier met vriendlief overlegd en gaan bij geen ongi woe de gyn bellen. Gaan er vanuit dat ik zwanger ben maar willen het ook echt zeker weten.
hoelang wachten jullie nu nog??? want je bent al overtijd toch??? lijkt het streepje al wat donkerder te worden??