ja ik ben nu 4 dagen overtijd.. heb gisteravond een da-test gedaan (aangezien ik een wijntje met een vriendin zou gaan doen) en die was een stuk duidelijker dan de test van diezelfde ochtend (wel nog steeds een zeer licht streepje, maar zonder turen te zien). heb komende week een erg drukke week, vandaar dat we woe gaan bellen naar de gyn voor een afspraak de week erna als ik het weer wat rustiger heb.
@isis Maar dat duurt dan nog best wel lang dan voor je naar de gyn zou gaan. Ga je ondertussen nog wel af en toe testen of stop je daar mee?
@mimuutje, klopt.. maar de dingen die ik moet doen deze week zijn erg belangrijk.. over testen zit ik erg te twijfelen.. denk het wel, maar het kost ook weer een hoop geld.
alsof het allemaal nog niet spannend genoeg is vanochtend een veegje bloedverlies, verder niks meer gezien net belt het ziekenhuis op om te vragen wanneer mijn geplande menstruatie zou zijn, om alvast een datum te plannen omdat mijn gynocoloog bijna niet opereert en het druk heeft nu hoop ik nog meer dat het deze ronde raak is !!!! nog 9dagen wachten dan gaan we het zien.....
dames, wisten jullie dat een licht streepje 'half positief' is?? Dat vertelde de ha-assistente mij net...wat een muts!
ja dat dacht ik ook en zei dat dus ook tegen die muts..en dat het ook in de bijsluiter stond. Maar zij bleef volhouden dat een licht streepje 'half positief' is en dus veeeel te vroeg voor een bloedtest.. over een week mocht ik wel een x m'n urine inleveren.. nou laat maar, ik bel woe. gewoon de gyn!
Isis gefeliciteerd hoor meis! Streep = streep hoor, wat een muts die assistent! Hier ook druk aan het afwachten, had vanochtend beetje licht roze bij het afvegen maar dat was maar 1x.. Innesteling? Zou bij mij nu ook kunnen.. Spannend he Miffy, hoop dat we allebei mooi roze mogen worden
Hier dus nog iemand die over ongeveer 9 dagen NOD heeft... Voel rechts wat lichte steekjes, maar das ook alles... Geen afveegdingen ed Nou, hoop dat we snel allemaal op roze mogen!!
Bjanc heb ook rechts wat steken en soms gevoelige borsten.. Dus wie weet! Leuk dat we met z'n 3en over 9 dagen meer weten Dat wordt duimen meiden! Straks lekker een dansje doen bij ons in de buurt, is feestweek en de hele week leuke bandjes! Was zaterdag ook al en ik wil af en toe nog weleens een drankje drinken dus mensen boden al aan om de bob te zijn, maar om mezelf te beschermen zelf maar gereden. Soms kijken mensen me raar aan als ik geen drankje aan pak... Lekker laten kijken haha! Ben nu toch wel voorzichtiger met eten en drinken.. Nu nog stoppen met roken.. Slecht slecht slecht, ik weet het meiden! Ben al wel geminderd, maar nu heb ik vakantie en dan vindt ik het zo moeilijk! Weet dat het voor een goed doel is maar o zo lastig! Ben best een sterk persoon maar dit is echt mijn zwakte! X
Heel apart dat we alle drie wel steekjes hebben.. Zou dit dan iets betekenen!?? Weet wel dat als ik vooral hier op het forum mezelf weer helemaal gek loop te maken terwijl ik dit niet wil.. Spannnnnnnnend! Dat vindt ik het vooral hahah!
dat herken ik wel hihihihi maar het is inderdaad spannend zou toch te leuk zijn als het bij alle 3 raak zou zijn
Raannie! Wat betreft het roken, ik ben ik maart ineens gestopt met zuigtabletjes.. 2mg nicotinel... Heb ze maar een weekm gebruikt.. Trek in een peuk? zuigtablet.. enz.. Ik ben gestopt ter voorbereiding op een mogelijke zwangerschap.. Ik rookte een pakje vaste per dag.. Dames ik hoop inderdaad dat we op roze mogen.. vanmorgen een zwaar gevoel in buik/maag... borsten iets wat gevoelig.. we will wait.. zucht!