zucht... hier lijkt ongi der te zijn.. voelde het zo zakken vanmorgen op kantoor... eruitkomen bedoel ik dus.. sorry voor de details... even afwachten vandaag en morgen.. anders gewoon op rood... Zo raar.. ik voelde me de laatste week echt anders... ben best wat teleurgesteld... Las overigens op medische site dat 1 op de 3 kan vloeien/ bloed verliezen op NOD maar toch zwanger zijn... hoop?? naja.. een sprankeltje dan.. Voel me nu ook niet ongi.. geen kramp ofzo.. raar?!
@bjanc Ah balen zeg dat je ongi lijkt te worden. Het kan idd zo zijn dat je gewoon vloeit terwijl je toch zwanger bent. Dus wie weet.. maar ik zou er maar even niet vanuit gaan meis! Maar hoop houden mag altijd! en ik hoop met je mee
ja met name omdat ik me zo anders voelde.. maar ja goed.. lijf is met me op de loop... is wel weer 25 dagen precies nu.. dus das iets wat positief is.. Misschien komende maand met ovu testen beginnen?
dames....... ik kon niet wachten tot morgen na weinig drinken en een trein/busreis van 4 uur is dit het resultaat wat denken jullie???
Miffy gefeliciteerd meis! Hoop voor een plakbeeb voor je! *knuffie* Bjanc voor jou een knuff! Balen meid! Hoop dat het de volgende ronde raak voor jou mag zijn! Hier nog aan het afwachten. Nog geen ongie in aantocht en voel me verder ook niet raar dus wacht maar af. Heb ook geen testen in huis dus kan ook niet in de verleiding komen.
spannend rannie.. ik hoop voor je op roze! hier geen bloed meer te bekennen al vanaf 4 uur.. ongeveer.. maandverband is schoon... wel wat krampen.. even afwachten tot morgen ochtend... spannend..
en dat 2 dagen voor mijn nod in de middag :O:O had dit nooit verwacht mijn plas werd er doorheen gezogen zeg maar en er kwam meteen een streepje dacht echt van de foto is ook nog voor de 5min voorbij waren dus misschien morgen nog een clearbleu digitaal kopen vind die dingen zo leuk als die zegt Zwanger!! misschien ga ik het dan echt geloven want het is nu nog zoo onwerkelijk
Dan word het misschien toch nog spannend voor je Bjanc! Hoop het voor je meid! Ga je alsnog testen als je nu tot morgen niet bloed!? Miffy echt super dat je nu al zo'n positieve test hebt zeg! Als het bij mij uiteindelijk raak zou zij dan zou ik ook wel een digitale doen, echt leuk Hier nu wel af en toe steken in me buik maar weet niet wat ik hiervan moet denken, ook wat zwaardere boobs voor me gevoel.. Afwachten maar en dat kan ik niet zo goed haha! X
@miffy Ja dan ben je echt harstikke zwanger meid! super joh! @Ranniej Spannend nu he.. en dat afwachten is echt niet leuk! Wanneer wil je gaan testen dan? na je nod? @bjanc Nou wie weet betekent het allemaal toch iets goeds!! Ga je een testje wagen binnekort?
ik ga zo nog even naar de kruidvat om zo een digitale te kopen ben toch benieuwd wat die zegt en het is natuurlijk erg mooi dat die echt zegt: Zwanger bij mijn vriend is het besef er nog niet helemaal hij vind het maar vreemd en had dit nog niet verwacht zijn beste vriend en vrouw zijn al bijna een jaar bezig dus hij had ook verwacht dat het nog wel even ging duren
Op dit moment nog geen rode duivels! Als er morgen nog niets is dan ga ik testen. Heb ook geen testen in huis dus dat scheelt, kan ik het ook niet toch maar doen haha.. Maak je een foto Miffy, leuk positieve testen
ze waren hier uitverkocht en ze komen pas vrijdag waarschijnlijk weer maja heb nu 2 kruidvat testen die knallen misschien laat ik het daar ook bij
gaaf hoor! zo'n cb maakt het toch wel net een beetje echter he! Nu moet ie nog even blijven plakken natuurlijk! maar dat gaat vast goed komen