Spannend Lilipower! Hoop dat je iets moois in handen krijgt! Zie heel veel termen voorbij komen op het forum en bij sommige kan ik er wel een touw aan vast knopen maar wat is mmm precies?? Voor mijn gevoel heb ik nog nooit mijn ei gevoeld of heb ik er niet op gelet.. Ga toch is kijken of ik hem ook kan voelen! Vanmiddag lekker een lang weekend naar Rock Werchter in België met vrienden, even lekker ontspannen en genieten! Zondag neem ik me laatste pil zodat ik daar niet ongesteld word. Ben er dinsdag weer! @Monique3: Geniet van je mannetje! Fijn weekend allemaal alvast! X
@Ranniej20: mmm betekent medische malle molen! het kan kloppen dat je je ei nog nooit gevoeld hebt want als je aan de pil bent heb je namelijk geen eisprong, en lang niet iedereen voelt hem... succes met de ondekkingstocht van je eigen lichaam. ik vind het persoonlijk heel fasinerend! Veel plezier op Rock Werchter!! @vlindertjuhh: hopen op goed nieuws! ik duim voor je! Wij zijn 24 april gestopt met de pil maar tel vanaf mei als echt gestopt met de pil... eerste ronde aangekeken en dus ronde 0, nu zitten we dus in de echte ronde 1 en we wachten nog steeds af! zal wel een wonder zijn als zo snel gaat!
@vlindertjuhh ; vervelend dat het niet wil opschieten joh! lijkt me erg frustrerend Ik hoop echt voor je dat je morgen goed nieuws hebt! succes! @monique3 ; lekker een heel weekend samen dus! geniet ervan @noa1988 ; ik heb ook het probleem dat ik absoluut niet weet wanneer ik mn eisprong kan verwachten, daarom heb ik een hele lading goedkope ovutesten in huis gehaald! @lilipower ; spannend joh! succes! @ranniej20 ; veel plezier op rock werchter!
Dank je voor de uitleg! Ben vanaf Januari al gestopt met de pil maar omdat ik mijn menstruatie anders dit weekend zou krijgen ben ik toch voor een maand weer gaan slikken omdat de hygiënische omstandigheden op zo'n festival niet helemaal optimaal zijn haha.. Je pendels zeggen wel allemaal juni of juli dus is wel spannend. Soms verdienen mensen en wonder en misschien ben jij daar er daar wel 1 van! Hou je ons op de hoogte.. Spannend haha! X
Dag Dames! Ik en mijn man zijn ook al een tijdje bezig met ons eerste kindje.. Hij heeft al een dochter uit een eerdere relatie maar dat loopt een beetje vervelend ivm vader onbekend op de akte, en we zijn met rechtzaken bezig... Dus spannend en afwachten.. Wij zijn nu echt sinds maart bezig, omdat ik vanaf 2008 tot aan maart bezig was met het herstellen van de prikpil (k*tding).. En volgens de gyn ben ik 100% gezond en mn man ook.. Ik hoop hier te kunnen kletsen en ervaringen te delen met andere vrouwen/meiden die ook zwanger willen raken Succes allemaal en voornamelijk genieten haha..
@Ranniej20 Oww ik had niet begrepen dat je al gestopt was met de pil, deze maand dus weer ff begonnen. soms is moeilijk om allemaal bij te houden... geen last van de hormonen??? Ik wil eigelijk al vanmiddag testen maar toch beetje bang voor de teleurstelling. maar geen bloed geeft moed, dat roept mijn man nu ook de hele dag! hij heeft ook iets opgevangen van het forum taaltje moet er zo om lachen hoe die dat zegt
Heb wel last van de hormonen ja.. Ben gestopt toen met de pil omdat ik veel last van hoofdpijn had.. En ja hoor toen ik weer begon leek het alsof de man met de hamer er gelijk weer zat, dus dat verschil merk ik echt wel! Nog 3 avondjes slikken en dan weg met dat ding.. Grappig dat je man dat nu ook roept haha.. Leuk dat hij zo mee leeft! Echt leuk om samen dat gevoel te hebben!
Ik weet trouwens niet of het hier de juiste plek is maar heb ook een vraagje over mn eisprong: Ik ben erg onzeker terwijl het bevestigd is dat alles gezond en goed zit bij me haha.. Sinds 4 dagen is mn temperatuur 0.2 hoger.. Is dit genoeg voor een eisprong of moet die dan nog hoger worden? Mn tepels voelen ook branderig aan. Dus zal die dan geweest zijn? EnLilipower: SPANNENDDDD!!!! Ik zeg testen moet nu al positief zijn .. Mijn man loopt ook rond hoor schat wanneer is je NOD? Dat kijk ik em een keer aan hihi
@moontje01: ik weet niet of dat genoeg is ... ik hoor vooral een halve graad hoger, maar heb er te weinig ervaring mee om er iets van te zeggen. Weet wel dat je temp stijgt na de eisprong. weet je wanneer je deze hebt gehad? kijk je ook naar afscheiding en dergelijke? Ik heb twee dagen geleden getest en die was negatief... nu ga ik vanmiddag naar mijn zus en doe bij haar een testje. kan zijn dat ik een late innesteling heb gehad en dan uiterlijk pas dinsdag positief test of ongesteld wordt maar we houden goede moed
Hallo dames, Hier ff weer een berichtje van mij en ff alles weer bijgelezen Afgelopen dagen dagjes uit geweest, heb nu 3 weken vakantie en bij thuis zitten gaat de tijd erg langzaam. (ivm testen) Heb net weer ff een voorraadje zw testen besteld dus kan er weer tegen aan Vanmorgen weer mijn 8e positieve ovulatietest gehad..dus spannend. Hopelijk heb ik volgende week meer duidelijkheid. Zijn er in tussen al mensen die positief hebben getest?
sinds gister avond niet meer gelezen hoop berichtjes weer erbij voor de dames die in de test periode zitten ik duim voor jullie!! ben benieuwd wanneer de volgende positieve test voorbij komt hoop voor iedereen!!
Ik ontdek dit topic nu pas... Hier ook druk bezig voor eerste beebje... Ben al wel zwanger geweest, maar dat is helaas niet goed gegaan.
@ welkom nieuwe meiden!! @ Vlindertjuhh en heb je getest? hoop echt voor je dat je 2 streepjes hebt!! @all, hier helaas ongi geworden vannacht, dus op naar ronde 10...tsja het duurt me eigenlijk te lang maar ja kan er niks aan doen. dinsdag moet ik naar de huisarts voor iets anders en ga maar eens met haar overleggen!! fijne dag allemaal
Hallo Dames, Wij (mijn man van 30 en ik 29) zijn eind april gestopt met de pil. Mei kun je dan eigenlijk niet meetellen en nu in eind juni had ik ongesteld moeten worden, maar gelukkig blijkt (maandag de test gedaan!) dat ik al zwanger ben van onze eerste! Is dus heel snel gegaan! Voor iedereen heel veel succes, ik hoop dat ik hier snel ook berichtje lees dat het bij jullie gelukt is! Voor de rest is er niemand in mijn omgeving die zwanger is of wil worden (voor zover ik weet). Niemand weet het bij ons, wij willen wachten tot circa 12 weken als het eerste trimester voorbij is en ook de grootste kans op een miskraam voor we het gaan vertellen.
hey ladies, binnenkort gaan mijn vriend en ik ook starten voor een 1e beepje. Mijn vriend is 30 en ik ben 28. Zal of deze maand worden of in augustus.. Spannend! Merk wel dat ik er heel veel mee bezig ben. Ik kon dus ook m'n mond niet houden en 2 vriendinnetje weten ook dat we er voor gaan. Ben er misschien een beetje teveel mee bezig. Hebben jullie dat ook?
Suetje wat leuk! Gefelicteerd! Dat is wel echt superfijn als het zo snel lukt! En ook nog wel bijzonder als jullie de eerste in de omgeving zijn. Bij de vriendengroep van mijn vriend zijn wij zo wat de laatste een ook mijn schoonzusje heeft een tijdje geleden een kleine gekregen, de eerste aan beide kanten van de familie, dus dat is dan heel erg speciaal. Daarom heb ik nu het gevoel als ik zwanger zou worden, dat het dat niet meer zo is, beetje mosterd na de maaltijd. Misschien mag ik zo niet denken, maar zo voelt het een beetje.