Google net de beste zwangerschapstest en daar kwam via Kassa uit dat het van de KV huismerk is.. Daar ben ik iig wel blij mee. Wou misschien een andere halen maar dan hou ik het voorlopig bij deze. Mijn vriend zei net dat hij het super duidelijke strepen vond! (Hij werkt 24uurs diensten, dus hij had het pas net gezien) En hij vroeg wanneer we het gingen vertellen haha! Nou, heb besloten zaterdag weer te testen en als het dan een knal test is, we het dan gaan vertellen aan zijn en mijn ouders. Vind het wel eng, het is nog zo vroeg.. Maar goed, alleen de ouders, de rest moet nog wachten! Gelukkig is hij het daar ook mee eens! Hoe gaan jullie dat doen?
kv huismerk is niet de kv2v5, maar de plusjestesten kv 2 voor 10 euro maar hier op het forum zijn wel veel mensen tevreden over de kv2v5..alleen ik niet zo, maar trek je daar maar niets van aan ben nu wel heel benieuwd naar de foto!
@Romy... Ik deed vanmorgen ook een test en zag met mijn slaaphoofd niks! Toen ik onder de douche vandaan kwam.. zag ik in ene een streepje! Vanmiddag thuis getest met een kv2v5 en wow een duidelijke streep!! Had ook een CB in huis dus na Isis haar verhaald die ook getest en er stond echt ZWANGER! Ondanks dat vage kleine bijna niet te zien na wel 20minuut streepje in ochtendurine!
Meen je niet! Wow, gefeliciteerd! En wat super om te horen dat jij ook later pas positief teste! Ik heb vanochtend weer getest en het streepje was weer iets donkerder! Nu al drie pos testen van de KV. Dus heb ook voor de zekerheid een test mee genomen van mijn werk, (werk bij een huisarts) en die was ook na iets meer dan 5 min, rond de 7, positief!! Ga er straks nog maar een paar bij kopen! Whaha ik ga natuurlijk voor een knaltest! Vind het wel erg lang duren hoor! Nu hopen dat de bleeps blijven plakken!! Mijn vriend wilt het nu al aan iedereen vertellen haha! Eerst maar stoer doen, nu schreeuwt hij het bijna van de daken! Toen hij vanochtend naar zijn werk ging zei hij: Dag mama! Zooo vet schattig!!
Pff kan het nog niet geloven.. Denk dat ik dat pas kan bij een knal test.. Ga vanmiddag maar is een CB halen! Dan heb ik vier soorten testen gedaan, misschien dringt te dan door haha! Hoop dat mijn lichaam nu lkkr hard aan het werk gaat, de HCG mag me oren uitkomen! Vanaf dan ga ik lkkr genieten!! Misschien zeur ik gewoon en zit ik er vet naast met mijn NOD! Of was de innesteling gewoon laat! Dan moet ik gewoon nog ffies wachten! Het is voor mij natuurlijk pas mijn eerste maand zonder pil!
En en en en Romy...!!! Wat zei je CB!! Ik geloofde het ook pas tot ik de CB uitslag zag.. en dan nog ga ik zondag ofzo nog een keer testen gewoon om het te gaan geloven!! @Bjanc.. al testje gewaagd??
@ Beertje: Ik ga morgen ochtend testen! Dan is mijn vriend ook weer terug van zijn werk en kunnen we samen kijken! Ben er vandaag achter gekomen dat de test van de huisarts dus veel minder snel HCG oppikt dan die van de KV. Al verschilt dat natuurlijk wel per test en per huisarts. Loop al een tijdje mee in de huisartsen wereld en heb een hoop testen gedaan bij andere vrouwen. Het komt ook vaak voor dat er te snel een diagnose word gesteld terwijl bijna elke test een wachttijd heeft van 5 min. Ik vind het wel erg grappig dat ik nu de patient ben. Normaal zeg ik altijd bij een streepje, hoe ligt die ook is, positief. Maar nu bij mijn eigen testen twijfel ik haha! De testen van vandaag op mijn werk waren tevens ook postief, maar dus wel lichter dan de KV 2voor5! Nou, ik ga maar is slapen! Sinds vanmiddag ineens uit het niets barstende hoofdpijn! Daardoor een weeig gevoel.. Dus nu lekker me bed in en morgen een nieuwe testdag! Leven de testdrang! Whaha!
Bjanc en Romy...!! Ik houd de hele nacht mijn fingers crossed voor jullie!! Jah zooo raar heh.. ik werk in een ziekenhuislab en doe ook zo vaak zstesten.. maar vaak zijn die negatief..! en ineens zie je je eigen.. issie positief! Denk heh dat ziet er raar uit..! haha! Zet m op lady's!!
Ik geloof het!!! IK BEN ZWANGER!!! Net (half acht zaterdag ochtend) getest en binnen twee min, op twee verschillende testen, een streep, waarvan één een echte knaller!!! Jeej ik krijg een bleep!!
Jaloers! haha... ik had omo witte test... ondertussen geen duivels te zien! AFwachten.. dadelijk voor weekendje naar scheveingen.. met schoonfam.. pas sdinsdag weer testen.. Duivels!! WEGBLIJVEN! Althans, als er een vruchtje is!! Romy! Dikke kus!! PRoficiat!!! Geniet ervan!
GEFELICITEERD MEID!!!! @ Miffy... ja raar heh! Snap er ook niks van.. vanmorgen nog een testje gedaan.. 2 zelfs want vind het nog echt zo onwerkelijk! Maar de strepen waren echt veeeel donkerder dan donderdag! En mijn laatste cyclus ging in op 30 augustus! Snap dr geen bal van..! Ben alleen superblij dak vanmorgen ook 2 dikke strepen had..(2x) Heb jij er een verklaring voor miss?
Nou er is iemand die is 3 weken en 1 dag! Vind ook erg raar.. eerlijk gezegd! Maar de 5 testen in mijn nachtkastje zijn toch echt het bewijs!