gefeliciteerd meiden, super! bjanc, jammer zeg! hier beginnen de duivels weer af te nemen..dus kom maar op met die klusweek Zit weer vol goede moed! Maandag voor controle naar de gyn..alles nog maar even goed doorspreken, maar ik denk dat we gewoon groen licht krijgen aangezien m'n lichaam weer op orde lijkt Jeej! Op naar ons wondertje!
@isis oooohw ik ben wel benieuwd wat de gyneacoloog zegt of jullie groen licht krijgen of niet heel veel succes maandag!!!! ik mag maandag ook naar de gyneacoloog alleen dan voor mijn eerste echo
*Strooi strooi strooi.......* Alsjeblieft!! En tjah.. super HCG.. Heb echt geen idee.. je hebt me flink aan het twijfelen gebracht! Heb echt posi testen en die van vanmorgen echt duidelijker dan die van donderdag..! Nou twijfel ik echt serieus of het echt wel klopt....
positief = positief hoor!!! nu zit ik te denken ik teste ook met 3weken en 5dagen voor het eerst positief en had toen ook al een knaltest dus denk ik ook met 3weken 3 dagen al positief had kunnen testen..... inmiddels al ruim 7weken zwanger en maandag de eerste echo dus zal vast wel goed zitten meid
Spannend man!! De echo morgen..! Hoe laat..!!? Ik ga morgen nogmaals een test doen en wanneer die ook positief is..( waar ik wel vanuit ga.. want voel het gewoon.. haha) bel ik de huisarts! Zo spannend allemaal man! Succes morgen!! Ben erg benieuwd naar je eerste beebfotootje!
ik mag morgen om 14.45 voor de echo bij de gyneacoloog maar hij loopt eigenlijk altijd uit dus zal wel later worden daarna zal ik (als alles goed is) hier berichtje met foto plaatsen
@Miffy.... Ben zo dom geweest... misschien had je wel helemaal gelijk over dat vroeg testen..! Maar ik ben eruit hoor..! Belde vanmorgen de VK voor een afspraak/intake.. vroeg ze me wanneer laatste ongi was.. Ik agenda kijken.. stond bij 30 aug een cirkel..! Maaaaaaaar... ik had juist dat omcirkelt omdat ik die dag eigenlijk officieel ongi moest worden wanneer ik de pil nog had geslikt..! Dit heb ik in mijn agenda zo gezet omdat mijn moeder volgens mij alles wel doorheeft.. en dat ik haar dan zeg maar kan zeggen dak ongi was voort geval ik zwanger zou zijn!! Snap je m? Vaag verhaal.. maar okej.. Bij 24 aug. had ik dus een druppeltje getekend.. Dus toen was mijn ongi.. terwijl ik zo met de 30e in mijn hoofd bezig was om mijn moeder om de tuin te leiden.. Zo'n vaag verhaal.. ik weet het maar is allemaal om mijn moeder voor de gek te houden! Dus al met al ben ik dus 6dagen verder...! En.... 20 okt... mijn eerste echo!! Spannend!! Succes vanmiddag Miffy!!!
kan wel jannke.. was overtijd.. vannacht ongi geworden... Jammer maar helaas.. ben teleurgesteld... Had goede hoop.. Volgende ronde dan maar weer... Dames op roze congratz...!
Oh Bjanc, wat jammer meid, tis echt een rot gevoel hé... Maar komop, vol roze moed die nieuwe ronde in Knuffel @ Miffy, hoe was het? xoxox
hey dames!! nou ik ben helemaal gelukkig!!! er was een kloppend hartje te zien en te horen het beebje bewoog zelfs al mijn eigen berekening klopte volgens de gyneacoloog dus dat is ook altijd fijn ik ga straks proberen de foto op de computer te zetten voor jullie ik moest daarna ook nog bloedprikken dat was iets minder leuk ik haat bloedprikken en werd geprikt door een stagaire deed erg veel pijn en de naald ging er steeds uit, uiteindelijk kwam iemand anders prikken in de andere arm en toen was het zo klaar