Heb niet alles gelezen, maar ook wij gaan voor onze 1e! afgelopen donderdag is mn 4de ronde begonnen, dus heb nog een aantal weken te gaan tot de volgende nod. Hopelijk deze ronde raak!
@ isis, Jeej ben blij voor je!! @ bjanc, wat klote zeg, knuffel! @ miffy, wauw! Ik mag 8-10! Hoop dat we wat kunnen horen, mijn hubby is dan pas zes weken..
@Bjanc..! klote voor jullie...! *knuf* @Isis...! Jeeeej voor jullie..! Zet m op... aan de klus!! @Miffy... prachtig!!! En zo mooi dat je hartje gehoord hebt!! Ik mag 20okt pas...!
@ Miffy, heel erg mooi die foto! Nu is het echt echt! @ Isis, yes meid! Das ook supergoed nieuws! @ Sitalita, veel succes! Kisses girls :*
ben ik weer na een tijdje hier niet geweest te zijn voor de meiden die inmiddels zwanger zijn gefeliciteerd. @Isis857 wat fijn dat jullie groen licht hebben voor de volgende ronde. @miffy wat mooi je echo en fijn dat het hartje hebt kunnen horen geniet er lekker van meid. hier druk met zh bezoekjes ben bij de gyn geweest heeft inwendig alles nagekeken en zag er goed uit. hij heeft ons nu doorgestuurd naar de vruchtbaarheid poli en kunnen we 12 oktober terecht. mijn man heeft de echo al gehad zag er ook wel goed uit zaten wat spatader vorming maar niks om zorgen over te maken. donderdag heeft hij nog prostaat onderzoek en krijgen dan te horen hoe dat is. ik had morgen eigenlijk een mri scan niet voor de kinderwens maar iets anders maar die gaat niet door ben al 2 a 3 dagen overtijd alleen de test was vanochtend negatief maar de medewerker van het zh zei je weet nu niet zeker of je zwanger bent dus je mag niet door de scan. dus ben nu wel benieuwd welke kant het op gaat zal wel later ongi worden want de test was negatief.
Hooooi meiden Alweer een tijdje niet geweest omdat we druk aan het verbouwen zijn in huis en niet zoveel met zwanger worden bezig zijn geweest maar toch is het gelukt deze maand! Ik ben zwanger! Vandaag 1 dag overtijd en toch maar even een test gedaan vanavond en die knalde na een halve minuut al! Wilde dit graag even met jullie delen Nu proberen te slapen hahaha.... X
waaw rannie! Gefeliciteerd! ZOu het dan toch werken? er minder mee bezig zijn?! Er minder aan denken?! Geniet van je zwangerschap! Hoe voel je je? hou je ons hier even goed op de hoogte ondanks dat jij nu wel een wondertje mag verwelkomen?
Gefeliciteerd Rannie!!! Hier echt exact hetzelfde verhaal... echt zooo druk aan het verven geweest (net verhuisd...) dus niet zo aan 'zwanger worden' gedacht en taddaa... ook zwanger!! Dus meiden... allemaal aan het verven/verbouwen!! Wie weet helpt het!
Heej meiden... ben hier echt al heel lang niet geweest.... schaam schaam.. en heb verder niet gelezen, maar nu heb ik toch echt nieuws.... had woensdag echt 1 ehhh 4 knal testen ja kon het niet echt geloven, dus daarom maar 4 We hadden juist besloten dat we ons er niet meer druk over gingen maken en dat we het wel zouden zien... niets geen nod en vruchtbare dagen meer bijhouden ( was bij mij toch geen pijl op te trekken ) en ja hoor die maand zwanger. Hoe kan het he? nu hopen dat alles goed mag gaan. Had hier gezegt dat ik tot de 13 weken wilde wachten met het vertellen.. zegt men moeder donderdag midden in de bijenkorf je bent zwanger he... ik zei natuurlijk "nee joh" maar kon haar natuurlijk niet aankijken... dus toen wist ze het... ow zegt ze had het zondag al gezien aan je Daar ging mijn goede voornemen Meiden waar het nog niet is gelukt houd moed... en probeer (heel moeilijk weet ik) er echt niet te veel mee bezig te zijn.. want het kan ineens toch zomaar raak zijn. kijk naar ons Meiden die de afgelopen tijd ook zwanger zijn geworden gefeliciteerd
Hoi Beertje, Denk dat wij ongeveer gelijk lopen.. Ben jij ook zo beroerd? Iedereen bedankt voor de felicitaties
Hey meiden.. ook ik ben hier een tijdje niet meer geweest.. Goed om te lezen dat er weer wat meiden zwanger zijn! GEFELICITEERD ALLEMAAL! Ik ga mijn abbo op dit topic voorlopig stopzetten.. ik maak het mezelf veelste moeilijk door hier mee te lezen. Ik ben nu bezig met de behandeling (lyme), en kan echt nog een hele tijd duren voor ik zwanger kan worden (tot 2 jaar zelfs :s) en heb er toch echt wel moeite mee.. Succes voor alle meiden waarbij het tot nu toe niet gelukt is, hoop echt dat jullie ook snel goed nieuws hebben! En geniet van jullie zwangerschap voor de gene waarbij het al wel gelukt is!
Van harte gefeliciteerd aan de zwangere dames! KZH, ik schrijf hier ook niet vaak meer mee (nergens trouwens), ik begrijp je heel erg goed. Veel succes meid, en ik hoop dat jullie toch heel snel voor jullie wondertje kunnen gaan! Knuffel xox