@kzh ik hoop voor je dat de behandeling snel aanslaat dat je, je snel beter voelt en dat als jou tijd er is, je snel je eigen wondertje krijgt!!! heel veel sterkte in deze moeilijke periode!!
Kzh meid, ik snap het hoor.. Neem de tijd voor jezelf en ik hoop dat de behandeling snel aanslaat! Sterkte! Knuf
Bjanc natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Zijn nu bijna uit de verbouwing hier thuis dus dan kom ik weer wat vaker kletsen Op dit moment voel ik me helemaal prima en heb nergens last van, behalve dan dat mijn tepels heel gevoelig zijn. Vind het ook nog heel onwerkelijk omdat ik nergens nog last van heb.. Andere meiden gefeliciteerd! KZH ik snap je keuze, sterkte meis! Denk aan je! X
@ranniej ik ben jaloers op je!! had ik maar alleen last van mijn tepels hihihi ik heb inmiddels veeeeeel meer kwaaltjes
hey dames!! hier een berichtje van mij!! de echo was goed!!! hartje klopte nog en beebje was erg bewegelijk het was lastig om hem goed op de echo te krijgen (aparatuur was ook minder goede kwaliteit) en volgens de meting was ik 2dagen minder ver, dan mijn berekening, maar omdat het zo slecht te meten was ivm erg bewegelijk beebje wachten we tot 12weekjes 27 okt mag ik voor de termijn echo en dan weet ik meer ooohw ja ik heb nu wel last van mijn buik door al dat geduw enz met dat echo ding
mooi plaatje je kindje!! Ongelooflijk, steeds weer, dat ze dat allemaal zo in beeld kunnen brengen, dat vind ik helemaal van de 3d echo.. Fijn dat het hartje klopte! Geniet er van!!
Leuk Miffy! Hier is de misselijkheid aangebroken.. Echt vreselijk! Hoef gelukkig niet over te geven maar alles zit me erg hoog, krijg ook bijna niets weg aan eten! Heb 27 oktober een afspraak bij de vk, ben benieuwd x
mooie foto miffy maar dat heb ik al in een ander forum ook gezegd dan mag ik me echt 1 van de gelukkige prijzen want ik heb eigenlijk "bijna" nergens last van bij op staan duizelig en de hele dag door hoofdpijn en wat gevoelige tepels! die hoofdpijn is wel erg vervelend hoor! maar voor de rest prima en dacht ook dat er wat ernstig aan de hand was dat ik niet zwanger was maar de echo heeft gelukkig het tegendeel bewezen hoe gaat t met iedereen? xx
hier alles goed liefde! Ronde 5 loopt tegen zijn eind aan.. Al vanaf mij ei gespannen en stevigere borsten. Af en toe wat zeurderige buik pijn. Lijkt wel op verstopte darmen ofzo, maar poep toch dagelijks (soory voor de details) WE wachten af.. hoeveel dagen na je ei mag je eigelijk je ongi verwachten of kun je testen? Ben benieuwd of ik 25 of 28 dagen aan moet houden
heey bjanc temperatuur je niet? ik zou gewoon 28 dagen aanhouden dan ben je iets zekerder zeg maar ik heb 1 maand getempt precies n mijn ongesteldheid. hij was toen de hele tijd 36,4 toen daalde die ineens naar 36,2 en daarna bleef hij maar stijgen dus toen wist ik dat ik me eisprong had gehad.. Toen ongeveer mijn ongesteldheid moest komen ook gewoon blijven tempen en hij bleef hoog terwijl als je ongsteld word hoort ie naar beneden te gaan. Daardoor wist ik t ook al een beetje! dus miss kan je dat proberen? xx
nu nog? Heb geen idee wat mijn temp normaal is... DEnk niet dat het zinvol is om dat nu nog te doen.. Ondertussen voel ik van allllleess...