Gefeliciteerd Isis! Duim voor een plakbeebje voor je! Bjanc wat vervelend voor je meid! Hoop dat het nu snel raak voor je mag zijn want dit is niet leuk meer! Hier gaat het goed! Ben vorige week een paar dagen goed misselijk geweest maar verder niets meer aan de hand. Dit maakt me ook een klein beetje onzeker of het nog allemaal wel goed zit.. Wel echt ontzettend moe! Niet normaal, geef me een kussen en ik slaap! A.s. donderdag naar de vk, hoop dat de onzekerheid dan wat minder is! X
hier is het stil zeg... hoe gaat het met de zwangere meiden? Ik heb over 8 dagen mijn NOD uitgaang van 26 dagen
@bjanc het is hier ontzettend rustig geloof dat er veel meiden wat afstand hebben genomen hier is alles goed
jaa inderdaad erg stil! praat ook mee in andere forums maar lees meestal en post niet! hier alles goed! morgen eindelijk weer op echo! kan niet wachten! hopen dat t bij jou deze ronde raak is! wat denk je zelf??
@liefde wat heb jij een hoop echo's is wel leuk ofniet??? ik krijg de volgend pas 21 dec (20weken) duurt me veel te lang
merendeel van de meiden hier is zwanger en zal dus in het andere forum gedeelte kletsen! logisch ook! Ik kan haast niet meer wachten tot de 15de
Hee meiden! Hier ook alles goed, ben al minder moe en daar ben ik wel blij om! Heb aankomende maandag de eerste echo, vind het echt super spannend! Ben niet meer zoveel op het forum omdat ik het echt heel erg druk heb en de momenten dat ik niets te doen heb dan lig ik lekker op de bank Bjanc super spannend weer voor je! Ik duim hard voor je meid want het mag nu wel raak zijn hé!? X
hier is het rustig, net terug van vakantie marokko. Mooi kleurtje en positieve energie op gedaan! Vriend beloofde me vorig jaar een baby in 2011 .. moet dus in december lukken hahah...
Hooooi meiden, Het is zeker rustig hier. Vanuit hier niet zoveel nieuws eigenlijk! Heb mijn banner even veranderd want tijdens de echo bleken we 4 dagen verder dan we dachten, vroege eisprong gehad. Hebben zaterdag een kinderwagen besteld, komt pas in maart maar ben er al helemaal blij mee! Vandaag begonnen met kamertje opruimen want dat was eigenlijk onze rommel kamer haha! Bjanc ik duim voor je dat het dit jaar nog raak voor je zal zijn! Dat zou toch even lekker 2012 in gaan zijn he.. Verder alles goed met jullie?? Miffy voel je je goed?? X
@ranniej hier is alles goed!! ben niet meer misselijk en krijg weer meer energie begin langzaam aan een buikje te krijgen nog 3weekjes en dan hebben we alweer de 20 weken echo verder net klaar met school moet nog wachten op de officiele uitslag @bjanc fijne vakantie gehad??
vakantie was heerlijk, hopelijk heeft het ons meer dan alleen een bruin kleurtje opgeleverd! Leuk dat je een buik gebint te krijgen miffy!! Wacht in spanning opfoto's!
voorgevoelens zoals altijd!! hhahah.. Alleeen.. nu geen boob pijn en 2 ochtende ineens misselijk.. maja,... weet dan niet of ik denk goh ben ik misselijk?? en dat dan voel ofme misselijk voel en dan denk, goh ik ben misselijk.. snappie?!
Hahaha ingewikkeld maar snap je wel hoor! Misschien wel goed geen boob pijn, je weet maar nooit. Ik had nergens last van en toch zwanger dus je weet maar nooit! Ik denk aan je meid!