lieve meiden! Ik ben een dag over tijd, en uber zenuwachtig... durf niet te testen, wil niet wachten met testen.. en anders om.. jeetje.. morgen vroeg ga ik testen hoop echt dat ongi weg blijft.. kan wel janke van de zenuwen!
hey meis, waarom test je niet? Ik snap je zenuwen..maar dat verandert niet zoveel aan de uitslag ik duim voor je!
heey isis, lees dat jij ondertussen al op 46 dagen zit zonder ongi? JEetje, ook niet fijn! Ik test niet omdat ik niet durf, ik wil geen witte test.. ben er echt bang voor.. als ik morgen test is de kans op een positieve groter mocht het raak zijn..
@miffy, t gaat.. lichaam is denk ik een beetje van slag na de vmk vorige cyclus..zit inmiddels op dag 46... heb er een topic over geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/322261-buikpijn-niet-ongesteld.html zondag en vrijdag suuuuperlichte (indroog)streepjes gehad? wordt er niet wijs uit.. jij gaat ook al snel zeg..alles goed met je?
ooohw wat vervelend zeg het zit je niet mee he ik had zoooo gehoopt dat het inmiddels goed zou gaan wat spannend allemaal zeg hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt en het geluk jou ook zal overkomen hier is alles goed volgende week alweer de 20weken echo, tijd vliegt voorbij we zijn druk bezig met het baby kamertje enz inmiddels ook me diploma gehaald dus het is allemaal wat rustiger nu
Lieve meiden, het is alweer een tijdje geleden dat ik actief was.. ik was zo benieuwd en ben toch weer even een kijkje gaan nemen en zie dat een aantal van jullie nu gelukkig zwanger zijn.. Er is al een tijdje niet meer regeageert hier, maar als jullie dit nog lezen, geffeliciteerd!! Kreeg kippevel van boven tot onder toen ik het las, ben erg blij voor jullie!Ik wens jullie alle geluk en liefde toe met jullie kleine wonder! Liefs Petra
Hey Miffy, Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Ben erg blij voor je! En lief dat je er naar vraagt. Ik heb het nog niet zo kunnen verwerken.. Er is erg veel gebeurd de afgelopen periode en mijn partner en ik waren uit elkaar toen het gebeurde..Dit klinkt miss erg raar, maar het is een lang verhaal.. Ik heb er niet veel over gepraat en ben gewend om dingen weg te stoppen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan..Het was allemaal behoorlijk heftig.. Ik begon eerst te bloeden en kreeg ook buikpijn. 2 dagen later was ik voor een echo geweest en toen was alles nog goed.. Ik huilde van blijdschap natuurlijk, maar toch voelde het niet goed.. Een paar dagen later ben ik eerst smiddags naar de huisartsenpost geweest, omdat de pijn erger werd en ze dachten aan een blaasontsteking, maar dat was het dus niet. Ik maakte me zo verschrikkelijk veel zorgen, want het hield niet op het bloeden en de pijn. Later op de dag werd het steeds erger en ik ben toen op advies van de verloskundige met spoed 'snachts naar het ziekenhuis gegaan omdat ik een soort weeen kreeg. Heb toen weer een echo gehad. Ik zag mijn kindje en dacht dat alles goed was, maar toen ik goed keek zag ik het hartje nog maar heel erg traag kloppen..Het was dus niet goed en mijn gevoel klopte.. Ik heb eigenlijk gwn mijn kindje langzaam op zien geven.. Dat gevoel is niet te omschrijven..Ik was kapot en storte letterlijk helemaal in..Ik moest eigenlijk blijven, maar wilde naar huis, want wilde in mijn eigen omgeving dit kunnen verwerken. De boodschap was afwachten.. Er was bijna geen kans meer dat het goed zou komen, dus ik moest wachten tot de volgende echo een aantal dagen later. Met lood in mijn schoenen en met mn hart in mn keel op trillende benen ben ik daarheen gegaan en toen bleek dat het kindje was overleden..Dan is de klap nog groter..Ik was er kapot van en storte weer helemaal in. Ik had medicijnen meegekregen om het vruchtje af te stoten, maar dat durfde ik niet, want ik had al erg veel pijn en bloedverlies en had zwaar ondergewicht en durfde het gwn niet aan met hoe mijn lichaam op dat moment er aan toe was. Ik wilde wachten tot het er vanzelf uitkwam..Maar na een week kon ik het niet meer opbrengen en heb ik een curretage aangevraagd. Het gevoel met een dood kindje in je buik rond te lopen is verschrikkelijk..echt waar ik kan dat niet omschrijven..Een week nadat ik te horen kreeg dat het hij of zij niet meer leefde heb ik een curretage gehad onder narcose. Gelukkg mocht ik dezelfde dag weer naar huis. Maar ik heb dit hele proces dus alleen moeten doorstaan en elke x kom je weer terug in een leeg huis zonder iemand die je opvangt..Dit is erg moeilijk voor me geweest en dat is het nog steeds..Nu ik dit allemaal opschrijf merk ik pas hoe ontzettend veel pijn het me doet...
Lieve Shawty wat een vreselijk verhaal meid! Met tranen in mijn ogen heb ik het gelezen... Wat een klap moet je verwerken zeg! Kan me super goed voorstellen dat je hier kapot van bent.... Neem goed de tijd om dit allemaal te verwerken meid want het is allemaal niet wat zeg! Ondanks alles wens ik je alle goeds toe voor 2012! Hoop dat het al wat beter met je gaat.. Dikke x
shawty.... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ben er sprakeloos van fijn dat je je verhaal wilt delen en wat heftig zeg! kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal verwerkt hebt, het is nog zo vers en nog erger is dat je het alleen moet doen is het al lang over tussen jou en je (ex) vriend?? ik wil je heel veel sterkte toewensen!! en hopelijk kun je het snel een plekje geven als je je hart wilt luchten doe dat vooral!!! je mag me ook altijd pb-en als je het liever niet openbaar zet
Goed! En met jou?? Hier alleen wat last van mijn rug aan het eind van de dag.. Mijn houding is niet goed en dan krijg ik daar last van, maar verder echt prima! Mag het echt afkloppen. Ben ook minder moe dus dat is echt wel lekker! Ennnnnn hoe is het met jou?? X
met mij is alles goed kleine uk begint al lekker actief te worden, echt geweldig verder nergens last van eigenlijk, voel me nog topfit hihihi
dank je wel meiden voor jullie ontzettend lieve en warme reacties.. doet me erg goed om er zo over te kunnen praten..!
sorry shawty, wil dit delen... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51960-albums8816-picture50600.jpg is het dan echt zo meiden!
Absoluut en in t echt nog veel duidelijker. BIj cyclus van 25 dagen morgen over tijd. Ei was 2 de kerstdag..,