Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suetje: Gefeliciteerd meid!! super!!

@Mopsie83: je verhaal is heel herkenbaar, het is heel spannend allemaal en je weet niet echt wat je kan verwachten he.
    Ik heb het ook aan een vriendin van mij verteld en me zusje weet het inmiddels ook zodat ik er met hun over kan praten.
    Ik probeer er niet constant mee bezig te zijn anders wordt je er gek van :D haha (dagen lang wachten totdat je eindelijk kan testen etc) .

2. suetje

suetje Lid

2 jul 2011
    28
    0
    0
    in het zuiden
    Dank je wel, was voor mij ook even schrikken want ze zeggen dat dames met overgewicht het wat moeilijker hebben om zwanger te worden, maar ik ben dus het bewijs dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn!

In mijn familie zijn de neven en nichten allemaal rond de 40-45 en dus al allemaal uit de babies etc. Wij zijn in mei pas getrouwd (na bijna 12 jaar samen). Dus iedereen kijkt wel naar mijn man en mij voor wanneer er iets zou gaan komen, en wij praten het dan tegen "nee wij willen nu nog geen kinderen" (wat een leugens haha)

@mopsie En zo moet je inderdaad niet denken, jouw kindje wordt minstens net zo speciaal als de eerste van je schoonzusje! Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is
    @L4dy bedankt! Wens jullie ook heel veel succes

3. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel suetje, nu wij er mee bezig zijn heb ik ook het gevoel alsof iedereen opeens vraagt en jullie dan?hoelang duur het nog? heel toevallig en dan telkens een smoes verzinnen van nee nu nog niet hoor :D

4. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    en we waren laatst bij vrienden, die wouden even gezellig aan de drank gaan haha, dusss dan is het wel ff lastig. En dan kijken ze me zo aan van nou dit klopt niet hoor ! haha.

5. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Er wat minder mee bezig zijn, is makkelijker gezegd dan gedaan, maar daarom zijn er gelukkig dit soort forums :) Kunnen we hier ons hart luchten en toch het er over hebben.. Dat is natuurlijk dan wel erg leuk.. :)

Meiden suc6 allemaal met zwanger worden!

6. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook lastig hoor,lukt ook niet altijd :p gelukkig bestaan er nog forums waar we er met elkaar over kunnen praten.
    Jij ook succes met zwanger worden

7. suetje

suetje Lid

2 jul 2011
    28
    0
    0
    in het zuiden
    @mopsie en @l4dy heel veel succes, ik duim voor jullie dat het bij jullie ook snel mag lukken

Ben ook erg blij dat deze forums bestaan want ik kan er nog met niemand over praten op dit moment

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    @suetje... same problem hier...
    Omgeving snapt der de balle van.. manneke is er inder mee bezig dan ik.. maar luisterd wel enz!

Ook wij gaan voor ons eerste kindje. 13 juni is de eerste dag van mijn laatste menstruatie geweest.. als ik dan een cyclus zou hebben van 28 dagen... dan zou ik 11de mogen testen!

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @deb27 ; he balen joh. en je bent al zo lang bezig.. succes bij de HA, hopen dat ze je kan helpen!

@suetje ; wauw, dat is inderdaad snel gegaan dan! gefeliciteerd! :)

10. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hier helaas vanmorgen ongesteld geworden... nog meer ons best doen dus :D we gaan onze pendels eens even uit laten komen :cool:

11. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat is er weer veel geschreven zeg moet alles nog op me gemak terug lezen.
    hoop dat ik er een beetje tijd voor heb en anders ga ik het proberen vanaf hier weer bij te houden.
    dus sorry dat ik nu niet op dingen reageer!!

hoe gaat het hier al meiden die kunnen testen of bijna?
    ik moet vandaag ongesteld worden maar nog niks te zien of te merken dat het eraan komt heb nog niet durven testen denk dat het pas maandag zal worden mits ik niet ongesteld ga worden.

12. silke21

silke21 Nieuw lid

5 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Wij zijn ook voor het eerst aant proberen!
    Ik ben nu een half jaar gestopt met de pil en ben vrij regelmatig maar heb een lange cyclus (38d)...
    heb 5 dagen voor nod een bloedtest moeten laten doen (omwille van uitslag uitstrijkje die beïnvloed kan worden als k zwanger zou zijn).
    5 dagen is wat vroeg denk ik, ben ondertussen 4 dagen overtijd en er is zijn nog altijd geen duiveltjes te bespeuren...
    heb al 2 weken menstruatie achtige pijn een regelmatig last van mijn bekken... weet niet goed wat ik moet denken, ben de teleurstelling iedere keer al hennig beu :)

succes iedereen!!!

13. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Hallo!
    Ook wij gaan voor een eerste beebie.
    Ik zit nu in mijn tweede voorronde. Eigenlijk gewoon al heel druk de hoop zwanger te worden, maar wetende dat ik mijn lichaam even de tijd moet geven te herstellen van 12 jaar pil, noem ik dit dus nog maar voorronde.
    Maar... ik ben nu een week over tijd, als ik de cyclus van vorige maand aanhoud. Morgen een test wagen, want s'avonds een feest met bbq, coctailbar enz.

Ik zal proberen later nog een beetje terug te lezen om van alle meepraters een beeld te krijgen!

14. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend !! voor de mensen die net als ik ook bijna kunnen testen. Heb vandaag al ff een test gedaan en die was negatief en dat maak je dan ook wel onzeker he. Dus ga nu ook echt wachten tot op de nod dag.

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @Vlindertjuh, hoop zo dat je niet ongi word en maandag positief test!!

Heb jij ook wel dat als je ongi word zwaar gefrustreerd bent op die eerste dag en je eigenlijk wel gefrustreerd bent op jezelf en je lichaam, omdat dat je in de steek laat?
    ik merk dat ik daar vandaag weer flink last van heb en dat ik het dan nog moeilijker vind als men mij dan laat weten dat ze zwanger zijn...ik vond het zelfs even moeilijk om bij mijn pas geboren nichtje te zijn....pfff kan dan mijn gevoel echt even niet kwijt...

sorry even een ego berichtje!!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @deb27
    heel herkenbaar dat gevoel!!!
    als ik net ongesteld ben kan ik iedereen met kinderen wel afschieten
    vooral als we bij mijn schoonmoeder en schoonzus zijn....
    mijn schoonzus is zwanger en ik vind dat soms heeeeeel erg moeilijk

welkom voor alle nieuwe meiden :)
    zag er weer een hoop voor bij komen
    kon net weer een hoop bijlezen

@seutje
    gefeliciteerd!!
    ben jeloers op je ;)

17. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dankjewel wij zijn trouwens 22 en 26

18. mini2011

mini2011 Nieuw lid

3 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik en mijn man willen graag een 1e kindje. Hij is 29 en ik 25. We zijn nu 2 maanden 'aan het klussen'.
    Net als bij Monique is mijn man internationaal vrachtwagenchauffeur wat het een beetje lastig maakt. Hij is meestal alleen in de weekenden thuis.

19. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    @deb27 ja hoop het ook van niet is nog niks te bekennen.

ja is herkenbaar de ene maand meer last van als de andere dat wel.
    zo liet een goeie vriendin weten dat ze zwanger is en daar kon ik alleen maar blij om zijn en niet het gevoel hebben van waarom wij nog niet maar soms als je iemand hoort of ziet zwangere dames ga je wel eens twijfelen van waarom wil het nog niet lukken en baal je wel.
    maar zie dat jullie ook al ff bezig zijn!!meis hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

20. suetje

suetje Lid

2 jul 2011
    28
    0
    0
    in het zuiden
    Oh dames, ik hoop voor jullie allemaal dat de test snel 2 streepjes heeft. Ik duim heel hard voor jullie. En voor iedereen die een negatieve uitslag heeft gehad, houd moed!

Ik voelde me eigenlijk al misselijk nog voor ik ongesteld moest worden, maar dacht dat ik me dat verbeelde omdat ik graag zwanger wilde zijn. Heb toen een goedkope test gedaan toen ik 4 dagen te laat was. Deze kreeg een heel dun 2e streepje. Toen nog 2 dagen gewacht en opnieuw getest met een clearblue en nog voordat de minuut voorbij was stond er zwanger in beeld

@mawaikee Ik heb ook ruim 18 jaar de pil gebruikt en ik hoop dat het bij jou ook net zo snel als bij mij mag lukken!

Deel Deze Pagina