Ook wij hopen op een derde wonder...nu bijna een jaar bezig... Zeer onregelmatige cycli, nu dag 54...
Ook ik heb een onregelmatige en vooral lange cyclus, dus weet niet echt wanneer mijn NOD is. Zit inmiddels al weer op dag 30. Al meen ik wel uit mn temp curve te kunnen aflezen dat ik een eisprong heb gehad, als dit klopt zou het rond de 7de nov moeten zijn.
Tailsy van harte gefeliciteerd! Ook wij gaan voor een 2016 kindje, hebben al een zoontje van 21 maand en gaan voor een brusje. Ik heb vorige maand een hele lange cyclus gehad, ik denk dat mijn NOD 8 November is. Afgelopen donderdag een positieve ovulatie test gehad. Ik hoop op Veel kindjes in 2016 Succes allemaal dames!! Spannend!
Tailsy gefeliciteerd lekker genieten van je zwangerschap Wij hopen ook dat wij een kindje mogen verwachten in 2016! Wij zijn al een hele lange tijd bezig en 5 iui's achter de rug. Momenteel bezig met onze eerste ivf poging erg spannend allemaal ik weet nog niet precies wanneer mijn nod is licht een beetje aan de punctie. Zodra ik het weet zal ik het vermelden in het nod lijstje. Hopelijk worden we allemaal gezegd met een 2016 kindje
@Merlijn, hier op 7dpo een heeeeeeeeeeel licht streepje een uur geleden. Zenuwen gieren me in de keel niet normaal. M'n man wilde graag dat ik al zou testen en na half uur kibbelen toegegeven. Super spannend, moet nog een plakkertje worden dus kan zomaar niks zijn gezien de problemen die we hebben. Dus ga nog maar geen babykamers kijken. 😉
spannend diymommy hopelijk worden de streepjes snel duidelijker, over 2 a 3 dagen nog maar eens testen. hopelijk een plakker/ Hier aan het aftellen tot donderdag.... dan gaat spiraal eruit
Ook wij gaan voor een 2016 kindje. We hebben al een zoontje van 6 maanden en zijn nu een maandje bezig voor een nieuw wondertje.
Gefeliciteerd Tailsy! Leuke topic Wij gaan er ook voor sinds eind maart dit jaar. Mijn cyclus is erg lang geworden. Vandaag dag 44 en met Action ovulatietesten kom ik er niet uit dus geen idee wanneer nod is. Als ik gemakshalve van de vorige uit ga dan is het 7 nov.
*Steekt hand op* Wij hopen in 2016 een gezond wondertje in onze armen mogen sluiten. Na meerdere verliezen wederom in het IVF traject en afgelopen zaterdag terugplaatsing gehad van een prachtige embryo. Nod volgens dpo 11-11, officiële testdatum 14-11.
Wij gaan ook voor een 2016 kindje Hopelijk mag ik snel weer een positieve test in mijn handen houden en gaat die zwangerschap wel goed Ik gebruik sinds deze ronden (is officieel ronde 2) ovulatietesten omdat mijn cyclus altijd erg onregelmatig is. Dus nu wacht ik (on)geduldig af tot ik een positieve ovulatietest heb, en ondertussen oefenen manlief en ik alvast
Ja hoor, ook wij gaan voor een 2016 kindje. We zitten pas in ronde 2, maar had bij ronde 1 ineens een bizarre menstruatie. (Wel, niet, wel, wel, niet) maar die is nu voorbij gelukkig. Ik zou zo graag willen dat iemand voor mij pendelt, lijkt me bijzonder, maar het is zo stil daar in dat hoekje....
Hey Dames! Ook wij gaan voor een 2016 baby! Dit word ons 4e kindje, zitten nu net in ronde 1. Super leuk en spannend!
HOi meiden, @jane, jeetje zo te zien al heel wat meegemaakt, hopelijk is het al snel raak voor je en heb je een plakker @ perdiz, ditbenik, homeland, vermoeiend moet dat zijn en ook lastig zulke onregelmatige cyclussen... weet je niet waar je aan toe bent, lijkt me lastig en zenuwslopend... Ik ben dagen aan het aftellen naar donderdag... dan spiraal eruit
@ homeland T loopt bij jou dus nog steeds niet echt lekker op schema. Ik zit ook al weer op dag 32 , ben nu wel druk met temperaturen en zoals het er nu uitziet heb ik al mn eisprong gehad, dus we wachten vol spanning af op een menstruatie of nog veel beter: zwanger.
Nee idd en het maffe is dat het pas zo is sinds ik in mijn hoofd er extreem mee bezig ben. Daarnaast ook veel stress omtrent komende verhuizing en grote reorganisatie maar goed, geen idee of dat legitieme redenen kunnen zijn. Wat fijn zeg dat je je eisprong hebt gehad. Hopelijk zwanger