Ik blijf ook voor jou duimen. Waarschijnlijk weten we allebei de komende dagen of anders komend weekend meer. Ga nu nog even t.v. kijken en dan lekker naar mijn bedje. Morgen weer werken.
@lalalamon: Definitief besloten er deze maand voor te gaan zie ik. Laten we hopen dat iemand zich binnenkort bij Roosje kan voegen. Hier nog geen verandering. Nog niet ongesteld. Moet wel heel de tijd plassen. Met tijden lichte krampen en nog steeds gevoelige (.)(.). Heb me er al een beetje bij neergelegd dat ik ongi ga worden. Maar het mag van mij dan nu onderhand wel eens doorkomen. Dat wachten heb ik nu wel gehad. Dan kan ik mijn ovutesten gaan bestellen en hopelijk is het dan de volgende ronde raak.
@lalalamanon: je gaat er voor zie ik ....leuk leuk.en nu hopen dat we ons gauw bij roosje kunnen voegen hahaha. @essie09:ik heb ze ook bij zwanger&kids besteld had ze de volgende dag al in huis dus dat was super.nu is het afwachten of het visje me eitje heeft bereikt .
Ik heb goede hoop deze keer... Zit nu geloof ik op dag 27 van mn cyclus en heb nog geen buikpijn oid. Meestal begint dit bij mij een week van te voren. Was net ook ineens heel misselijk en duizelig...Wie weet Hebben jullie al vakantieplannen? Wij gaan met vrienden van ons 2 weken naar Frankrijk. Zij hebben een meisje die 10 weken ouder is dan Lukas dus dat is wel leuk voor die kleintjes. Hebben ze iemand om mee te spelen. Ben wel benieuwd hoe dat in de auto gaat. We gaan naar zuid Frankrijk dus dat is zeker minimaal 11 uur rijden zonder pauzes dus reken maar wat langer. We willen wel 's avonds al gaan rijden en dan de hele nacht door zodat de kids lekker kunnen slapen. Hoop dat dat gaat lukken
Net weer een klein beetje bloed gezien. Dat het nu onderhand maar eens doorzet. @semmy: hopelijk vind het visje jouw eitje, haha. @mamatess: spannend. Nog een weekje wachten zie ik. Of ga je eerder testen. Wij willen naar Kroatië, maar hebben nog niks geboekt. Wil ik wel binnenkort gaan doen. Want het is al bijna zover. Zijn vorig jaar Spanje geweest. Mijn zoontje was toen bijna 1,5. Hadden zo'n dvdscherm gekocht en daar heeft ie heerlijk naar zitten kijken. Tussendoor heeft ie veel geslapen. Wij hadden een overnachtingshotel geboekt ong 500km van de camping vandaan. Dan hadden we de eerste dag het grootste stuk erop zitten. Op de terugweg hetzelfde, ong 500km van huis vandaan.
ja ik merk aan het witte slijm verlies dat ik nu vruchtbaar ben, dus we klussen. ik zie het meer als een soort proef ronde. want ik weet mijn cyclus nu niet aangezien het de eerste is. ik ga gewoon uit van 28 dagen, en volgens de calculator kan ik vanaf nu tot vrijdag klussen. dus we zien het wel.... hoe gaat dat met die ovutesten? ik hoor jullie er regelmatig over. ik dacht dat het net zo iets was als een zwangerschapstest, maar dan een die zegt wanneer je vruchtbaar ben, maar ten ik erachter kwam dat je ze elke dag moet doen, vond ik het wel duur worden.
@lalalamon: Die ovutesten hoef je niet elke dag te doen. Alleen rond de tijd dat je ongeveer je vruchtbare periode hebt. Ik heb een onregelmatige cyclus, 32-36 dgn. Dus weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is. Heb ook meerdere keren per cyclus dat cervixslijm, dus daar kan ik het ook niet goed aan zien. Ik kan het pas zien aan de temperatuurstijging en dan is het te laat. Want dan is je eisprong al geweest. Vandaar dat ik nu ook aan de ovutesten ga beginnen. Ik ga ze bij zwanger&kids bestellen. Op die site kun je ook zien wanneer je ze moet gebruiken. Bij een cyclus van 32 dgn, moet het vanaf dag 15 en bij één van 36 dgn vanaf dag 19. Dus ik begin rond dag 15 en wacht dan tot ik een positieve test heb. Dan weet ik dat ik binnen 24-48 uur een eisprong krijg. Tussendoor natuurlijk ook "klussen". Maar zeker op de dag van en de dag na de positieve test. Ik ga de testen zo bestellen, want ik ben ongi geworden. Verlies rood bloed en heb erge krampen. Dus hopelijk is het de volgende ronde raak.
hallo dames hier nog geen ongi gisteren echt NOOD aan romatniek en liefde en affectie mijn man is ervan overtuigd dat ik zwanger ben hij zei tegen mij dat ik veel moet rusten en naar men lichaam luisteren dat ons kindje goed kan groeien vind het vreems hij is normaal zo ontzettend nuchter op die dingen ook als men kleine meid wat wild is neemt hij het over want ik mag zeker niks voorhebben raaaarr ik ga overmorgen ofzo nog eens testen
Lalalamanon: ronde 1, nod 29 juni MamaTess: ronde 3,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012 Zo heb mezelf op ronde 5 gezet. Nod nog niet ingevuld, want dat weet ik niet vanwege mijn onregelmatige cyclus. Zodra ik een positieve ovutest heb, zal ik hem invullen.
@mamavanAmarilly: Hopelijk heeft je man gelijk. Dus donderdag ga je weer testen. Ben benieuwd, hopelijk is dan geen tuurstreepje mee maar een duidelijke knalstreep! Wel laten weten als je getest hebt hè. Ik ben helaas net ongi geworden. Ergens ben ik ook wel weer blij, nu weet ik waar ik aan toe ben. En kunnen we gaan beginnen aan de volgende ronde.
ooo essie wat jammer nou had nog zo geduimd voor jou maar inderdaad nu weet je waar je aan toe bent hier nog geen enkel spoor van ongi ik laat het zeker weten
Gisteren ovutesten besteld. Straks met mijn zoontje naar de ha. Hij is al een week snotverkouden en hij eet ook al een week bijna niks. Vooral de laatste paar dagen eet hij extreem weinig. Als ie een halve boterham per dag opheeft, is dat veel. Afgelopen winter heeft hij bronchitis gehad en moest hij een puffer gebruiken. Dus ik denk dat we daar weer mee moeten beginnen. @mamavanAmarilly: Niet al in de verleiding geweest om vandaag te testen? Heb je eigenlijk een foto van de tweede test?
Hoi dames , hebben jullie nog een plekje voor mij?? Ik wil wel graag anoniem blijven maar dat zullen er wel meer zijn. Heb een kleine van nu ruim 3 jaar en we willen gaan proberen voor een 2e. Onze officiele eerste ronde is nu , al had ik de prikpil in Maart al moeten herhalen en dat hebben we dus niet gedaan
@brusjeforyou:tuurlijk is er nog een plaatsje voor je...welkom zou ik zeggen.spannend dus dit is de 1e ronde voor jullie. @mama van amarylli:ik zag je test bij een andere forum staan en ik zie toch echt een lichte streep...hoop zo dat je morgen een knaltest in je handen heb.en anders een clearbleu test met indicatie haken dat weet je het helemaal zeker. @essie:jammer meid nouja de volgende ronde beter.en idd op de beschrijving van je ovutesten staat precies vanaf welke dag je met je ovutesten moet beginnen.ik heb altijd een cyclus van 28 dagen dus ben vanaf dag 11 begonnen met testen. vervelend dat je zoontje zo verkouden is en dat hij bijna tot niks eet.hoe is het gegaan bij de ha? @lalalamanon:nou klusserdeklus zou ik zeggen hahahaha.nee je hoeft niet je hele cyclus de ovutesten te gebruiken.ik heb er 25 besteld en heb er 6 verbruikt dus dat valt mee.je gebruikt ze maar totdat het je eisprong gespot heeft. @mamatess:nou spannend meid hoop het zo voor je. jeetje he dat is wel ff een rit zeg...11 uur.maarja als je s'nachts rijd dan slaapt je kleine toch dus dat is dan te doen. @roosje:hoe gaat het met jouw meid.al last van kwaaltjes??? @hier:wij gaan een midweek naar ponypark slagharen we hebben een caravan gehuurd hahahaha.ik dacht doe eens gek.en heel leuk ook voor onze meid.ik heb de foto's binnen gehad van me meisje samen met me vader achter de drumstel echt geweldig om te zien hahaha. ik dacht dat het lekker weer vandaag zou worden maar het word steeds donkerder hier
NOD Lalalamanon: ronde 1, nod 29 juni MamaTess: ronde 3,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1,nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012
Dit is officieel de eerste ronde ja Heb nu 3 dagen last van krampjes en pijn in mijn rug , gister leek het of de menstruatie door kwam maar er is nog niets. Heb ook pcos dus het blijft even spannend of ik nu wel een normale cyclus heb. Leuk ponypark slagharen , willen wij ook nog een keer heen wanneer ga je?
haay allemaal! @ essie jammer dat je toch ongi bent. balen is dat en ik las dat je cyclus ook best lang duurt. voor de zwangerscahp was mijn kortse cyclus 27 dagen en mijn langste 30. dus dat is wel goed te doen. en wij klussen een week na mijn ongi om de dag. zodat er altijd soldaatjes klaar liggen om raak te schieten. het vruchtbare gebied wordt dan 24 uur per dag in de gaten gehouden en zodra er beweging is zullen de soldaatjes erop af gaan! aanvalluh! @mamavanamarylli: ik denk ook dat je zwanger bent! kan niet anders! spannend hoor... @bruseforeyou: hee wij zijn nu ook bezig met ronde 1, wanneer is jouw nod? en hoelang duurde het bij nr 1 voordat je zwanger raakte?