Halloo Meiden, Ik zat even rond te snuffelen op de site en zag dit forum en dacht: hey, das leuk om met lotgenootjes te kletsen.. Als jullie het niet erg vinden natuurlijk Wij gaan namelijk ook voor ons tweede kindje alleen ons dochtertje is nu ruim 6 maanden, dus als het lukt dan schelen ze heel weinig qua leeftijd. We genieten erg van haar hoor maar het gaat ook zo goed, dat we graag een tweede willen! Nu zullen de reacties daarover verdeeld zijn, maar dit is onze droom Ik heb allleen na de bevalling nog nooit een ongie gehad omdat ik borstvoeding heb gegeven en ben sinds ruim een week volledig gestopt! Had gister wat roze afscheiding dus ik dacht: mijn ongie! Had ook veel krampen dus dacht het echt maar het was daarna meteen weer over ook de krampen en heb vandaag helemaal niks gehad.. dus een beetje vreemd is dat wel. Ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen over van alles en nog wat Groetjes
goedenavond meiden @nieuwe meiden welkom allemaal.word gezellig druk moet ik zeggen. @roosje;jeetje meid dat is ff heftig zeg.gelukkig kon je dezelfde dag weer terecht en werd je gerustgesteld.moet er niet aan denken dat het mis zou zijn zeg.je laat me wel schrikken,maar gelukkig zit alles goed. @essie09:gelukkig is er niets ergs aan de hand.misschien toch een virusje onder jullie. @mamavan amarylli:meid waar ben je...je houd ons in spanning zeg!!! @mamatess:jammer van je ongi meid,maarja nieuwe ronde,nieuwe kansen toch. @Dunc1984:klote zeg van je mk.hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.hoor wel heel veel verhalen dat meiden na hun mk weer heel snel zwanger waren. @joanita;jeetje he dat is ook heftig zeg.maar leuk dat jullie toch besloten hebben om voor een 2e te gaan. @joyce86:nee vind het juist heel spannend en leuk.ik heb een hele goede zwangerschap gehad,ondanks dat ik niet zo super bevalling heb gehad maar dat laat ik gewoon maar op me afkomen.eruit moet het toch wel hahaha. @hier:wat een klote weer vandaag zeg geef mij maar de zon.was gewoon drama vanochtend de stoepen liepen over. mijn dochtertje is vanaf 2 jaar en 3 maanden naar de creche gegaan omdat ik alleen kwam te staan.ze ging 3 daagjes in de week en nu zit ze in groep 1 en het is goed te combineren met me werk.ik werk 18 uur in de thuiszorg en ik ben woensdag en vrijdag altijd vrij.
Jaa het is wel druk hier ja, maar wel gezellig hihi Moet er alleen nog even in komen want ik ken jullie verhalen natuurlijk niet maar dat komt vanzelf wel denk ik.. Jaa wat een weer he vandaag, hopelijk komt snel het zonnetje terug en een lekker temperatuurtje! Knap hoor dat je werkt en een kindje hebt. Wel een moeilijke periode moet dat zijn geweest voor je, dat je alleen kwam te staan en een kindje hebt om op te voeden. Ik werk momenteel niet, ik ben full time bij me dochtertje en ik geniet er volop van Groetjes
hoi dames sorry had gisteren onverwachts bezoek van mijn zus heel de nacht gebabbeld dus geen kans gehad om op internet te komen niet meer getest ik wacht nog even af ben wel supermisselijk en moe en had daarstraks een soort lichte krampjes maar geen teken van ongi en men kleine meid heeft twee ondertandjes doorgekregen
@mamavanAmarylli: Wat spannend! Wanneer wil je gaan testen? Hoop zo dat jij wel in het rijtje van Roosje kan gaan staan. @Renske19 en Joanita: Welkom, leuk dat jullie hier komen kletsen. @Semmy: Ja wat een k*tweer hè. Van mij mag het zonnetje onderhand wel weer komen. Maar de komende dagen voorspellen ze volgens mij niet veel beter weer. Hoop toch niet dat het weer zo is, dat we een prachtige lente hebben gehad en weer een slechte zomer krijgen. @Iedereen: Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wanneer ze voor een tweede kindje gaan. Voor de één zal dat heel snel zijn en de ander wacht liever een tijdje. Het is ook maar net wat voor zwangerschap je hebt gehad en hoe makkelijk je kindje is. Je moet gewoon doen waar jij en je gezin gelukkig van worden. En je niks van anderen aantrekken. Heb vandaag mijn ovutesten gekregen. Nog 12dagen en dan kan ik gaan beginnen met testen.
ik denk vant weekend nog eens te testen ben bang dat het niets is had daarstraks een pijnlijk krampje maar niet ongikramp echt anders vreemd en werd ook misselijk en op de bus als ik af stapte leek het of ik op een boot zat
Dat jij zo lang kan wachten. Zou ik echt niet kunnen. Maar ik denk wel dat je zwanger bent hoor. Je hebt al 2 testen gehad met een licht streepje. En dan misselijk...
hallo allemaal! ik kan het bijna niet meer volgen met zoveel mensen.. @mamavanamaylli: je bent gewoon vet zwanger, waar ben je bang voor! wees blij! ik zag je test op een ander forum en dat was echt wel een streepje hoor! dus hop! ..... verander je banner naar zwanger!
en oja mijn dochter gaat 1 middag naar de opvang (waar ik zelf ook werk, maar dan niet op dezelfde groep) en de 1e middag komt mijn schoonmoeder en de andere middag komt mijn moeder.
Mijn man en een goede vriendin dachten het bij mij ook. Helaas dat dat niet klopte. Maar ik had ook niet 2 licht positieve testen. De volgende test die je gaat doen, moet wel knalstreep zijn. Dat kan niet anders.
Wat zie ik trouwens. Heb je je test ergens op het forum laten zien. Kan je hem hier ook laten zien. Ben wel benieuwd naar het streepje.
Ik denk ook echt dat je zwanger bent hoor Je NOD was 10 juni? + 2 (lichte) streepjes....Nou als je het mij vraagt... Ik vind ook dat iedereen dat voor zichzelf moet weten, wanneer ze voor een tweede gaan. Ik zei geloof ik na 2 weken al dat ik voor een tweede wou gaan haha! Toch nog maar even gewacht! En als het aan ons ligt komt er misschien ook nog wel een derde Maar eerst maar eens even kijken of er een tweede wilt komen en ondertussen lekker van mijn kleine mannetje genieten. Het is zo'n heerlijk ventje!! @Semmy, Ik werk ook 3 dagen (16uur) in de thuiszorg Ben nu met een thuisstudie bezig, PW3. Wil graag de kinderopvang in. Tot die tijd blijf ik nog lekker bij mijn ''oudjes'' werken Hadden jullie eerder op de avond ook zo'n stortbui?? Jeetje...wat een regen en onweer zeg!! Lukas heeft er gelukkig heerlijk doorheen geslapen!
als ik vant weekend een knaltest zou hebben zal ik het geloven anders kweetni vind het vaag die lijntjes heb nu wel al paar dagen niet getest maar goed we zien wel ik heb geduld haha
hallo allemaal, ik lees morgen even jullie berichtjes maar ook wij gaan op voor nummer 2. We wachten nog even tot september maar dan gaan we ervoor...... Spannend !!!!