Ik weet zeker als je morgen of van het weekend een test doet dan geeft hij duidelijk aan dat je zwanger bent hoor!! Een streepje is een streepje!!
@mamavanAmarylli: Jij hebt misschien wel geduld, maar wij niet. Hahahaha, nee hoor grapje. Je moet testen wanneer jij dat wilt. Maar ik zie toch echt een licht streepje op je test. Dus volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger.
laat ons hopen ben bang dat het toch niet is terwijl ik mij echt wel zwanger voel hoor maar ben bang voor een teleurstelling
Jij ook al zo weinig geduld Essie Ik ook al! Komop MamavanAmarylli TESTEN!!! Wij wachten in spanning af! Whahahaa
zal misschien morgen eens langs het kv gaan en testjes halen misschien ben er nog niet helemaal uit hahahah
Ja wij zijn ongeduldiger dan haar. Terwijl zij degene is moet testen. Hahaha. Maar snap het ook wel een beetje hoor mamavanAmarylli. Je bent bang voor een teleurstelling.
@Semmy: Misschien is dat wel een idee ja. Anders is het idd niet meer te volgen. Maar kan dat dan, een ledenstop?
is geen stomme vraag.ik bedoel ermee dat we een stop op de topic zetten voor meiden die meekletsen over een 2e anders ga ik het echt niet meer volgen als er straks hier 30 meiden lopen te praten..
ja is misschien wel een goed idee vind het ook moeilijker om te volgen nu zeker met mijn hoofd nu vergeet alles ben een kieke zonder kop vantijd haha