mamajuf en renske19 jullie zijn beide van harte welkom.en zullen we nu dan een ledenstop er opgooien???
@mamavantess en Semmy ik werk ook in de thuiszorg, 21 uur en ga nog naar school voor vz ig. Ben in februari klaar. @mamavanamarylli knap idd dat je zo lang kan wachten! @essie09 zijn jullie al even bezig met zwanger worden of ga je meteen testen gebruiken? Ik ben zo bang dat ik er dan teveel mee bezig ben als ik die testen ga gebruiken... @iedereen ik vind ook dat iedereen zelf moet weten hoe lang ze tussen 2 zwangerschappen laten. Ik heb zelf een keizersnede gehad dus moest sowieso een half jaar tot jaar wachten. Maar dicht op elkaar vind ik ook heel leuk! En wat een rot weer vandaag, morge een bbq dus hoop op beter weer!
@Semmy: Ik ben voor een ledenstop. Anders is het niet meer te volgen. @Joyce86: Zit nu net in ronde 5. Ben gisteren ongi geworden. Helaas dacht echt dat het raak was. Ik heb een onregelmatige cyclus, 32-36dgn. Bovendien heb ik meerdere keren per cyclus cervixslijm. Dus ik vind het moeilijk om te zien wanneer ik precies eisprong krijg. Ik kan het alleen zien aan mijn temperatuur en dan is het al te laat. Vandaar dat ik deze ronde ovutesten ga gebruiken. Om te kijken wanneer ik eisprong heb. @mamavanAmarylli: waar heb je nog meer last van dan?
@Joyce86: Ik was de vorige keer de 3e ronde al zwanger van mijn zoontje. Begin nu in ronde 5. En vind het eigenlijk al te lang gaan duren. Erg hè.
misselijk lichte steekjes hoofdpijn obstipatie tepelhof lichter (had ik van Amarylliske ook ) meer bobbelstjes zin in paprika nootjes en chocolade taart (samen ja ) iets minder zin in sex ( nu mag er eens een dag tussen ) draaierig jeuk aan borsten en buik opgezette buik rommelende darmen meer afscheiding dit is het zowat denk ik
NOD-LIJST Lalalamanon: ronde 1, nod 29 juni MamaTess: ronde 4,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 1, nod 26juni Joyce86: Bijna voor het echie! mamajuf: ronde??,nod?? renske19: ronde??,nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012 HEB EVEN DE LIJST AANGEVULD.MEIDEN WILLEN JULLIE ZELF DE LIJST KOPIEEREN EN BIJHOUDEN??
dat zijn aardig wat kwaaltjes zeg.ik zou morgen gelijk naar de kruidvat rennen hahaha maar dat ben ik.hoeveel dagen ben je nu overtijd??
Paprikanootjes en chocoladetaart, SAMEN??? Dan moet je toch wel zwanger zijn. Dat is toch geen combinatie. En dan al die andere kwaaltjes. Ik zou testen hoor. Die andere testen zijn al een paar dagen geleden. Dus de volgende test moet echt wel duidelijker zijn. En zo niet dan zal er waarschijnlijk geen streepje meer te zien zijn. Maar dan weet je toch ook waar je aan toe bent. Maar ik blijf erbij, volgens mij ben je zwanger.
ik denk nu 6 of 7 maar omdat ik nog geen 4 maand geleden bevallen ben kan dat iets uitwijken volgens de HA
@roosje:kan jij er een ledenstop opzetten??we zijn nu met 11 meiden en anders is het niet meer te volgen.
Jeetje wat gaan jullie snel...!! mamavanAmarylli: ik denk ook dat je gewoon zwanger bent.. Een streep is een streep! En die kwaaltjes zeggen ook wel wat. Succes met je volgende testen! Nieuwe meiden: welkom en veel plezier en succes met zwanger worden Mijn meisje gaat 1 dag naar het kdv. De andere 2,5 worden door de oma's gedaan! (ik moest eens durven om ze niet op te laten passen!!) sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik ben aan het oefenen om het allemaal bij te houden en vooral om het te onthouden!!
Nou meiden, ik ga mijn bedje ook maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg op, mijn zoontje moet naar de psz. En misschien moet ik weer uit vannacht, omdat hij steeds wakker wordt van de verkoudheid. Zo zielig en ook heel vermoeiend.