Hey Meiden, Het is inderdaad erg lastig te volgen, ben net aan het terug lezen geslagen maar ben nu alweer de helft kwijt. Me hersenen zijn net een vergiet haha Dus ik zal mn best doen! @ Mamavanamarylli.. ik zag oook een streep op die test! en die test is al van een paar dagen geleden? Dan kan je wel een nieuwe doen lijkt me.. spannend zeg! ik hoop voor je dat je een hele duidelijke, positieve test gaat krijgen @ Semmy.. zielig he als je merkt dat je kindje ergens last van heeft en daar continu wakker van ligt.. En nu ben ik de rest dus alweer kwijt haha ooohh wat erg naja, hier gaat het vandaag zn gangetje.. Had ik jullie verteld dat ik eergsteren wat roze afscheiding had? Nou dat is dus helemaal gestopt en had die dag dus ook enorme buikkramp. Maar omdat ik na mijn bevalling dus nog niet ongesteld ben geworden, weet ik nu niet of het me aankomende ongie is of iets anders. Voel me ook zoooo moe, kan de hele dag door wel slapen! Misschien toch binnekort een testje doen? Wat denken jullie? Liefs,
Een ledenstop, op zich een goed idee heb alleen geen idee hoe ik dat moet doen... weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?? @ Renske19: gewoon testen dan weet je waar je aan toe bent... die roze afscheiding zou ook een innestelbloeding kunnen zijn en dan heeft testen alleen nog weinig zin omdat je dan nog maar net zwanger bent... @mamavanAmarylli: jij had toch een tuurstreepje toch?? Heb je getest met de kv testen 2 voor 5,-?? Bij die test is een steepje een streepje dus zou je zwanger zijn... Spannend!!! Ik moet nog even wat bijlezen, heb alleen de laatste pagina snel gelezen. Vanavond ga ik met mijn collega's uit eten, heb er echt super veel zin in!
@Renske19: volgens mij 10 dagen nadat het is ingenesteld. Je bent nog helemaal niet ongi geweest na je bevalling toch?? Dus je hebt geen idee wat je cyclus is af wel?
@ Roosje.. aha okee dat duurt nog wel even dan ja voor mij. Nee ben nog helemaal niet ongesteld geweest na mijn bevalling, dat is juist ook zo lastig want ik weet helemaal niks van me cyclus nu :S
ik heb mijn nod wat aangepast. ik weet mijn cyclus ook nog niet. normaal zat die tussen de 27 en de 30 dagen, en ik heb het idee dat het nu misschien 29 dagen zijn.. afwachten dus. maar wel een paar dagen langer, tenzij ik gewoon ongesteld wordt. mijn innesteling zou dan eventueel maandag of dinsdag kunnen zijn. wie kan er merken of er een innesteling plaats heeft gevonden. ik heb de vorige keer wel krampen gevoeld die dag alsof ik al ongesteld moest worden.. herkent iemand dit?
@lalalamanon: ik ben ruim 6 maanden geleden bevallen Ik kan je helaas niks vertellen over een innestelling, want bij e dochtertje heb ik dat nooit gehad! Sorry..
NOD-LIJST Lalalamanon: ronde 1, nod 28 juni - 31 juni MamaTess: ronde 4,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 1, nod 26juni Joyce86: Bijna voor het echie! mamajuf: ronde??,nod?? Renske19: ronde 1, nod?? (geen idee, na bevalling nog nooit ongesteld geweest) Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012
@roosje:je kan volgens mij bij de topicnaam ledenstop tikken dan zie je dat gelijk staan in de topiclijst. @renske19:ben je al bij de ha geweest?vind het wel al lang duren dat je al een half jaar op je ongi zit te wachten.ik was 6 weken na me bevalling weer ongesteld.misschien toch even een testje doen voor de zekerheid?hahaha dat was essie haar zoontje niet mijn dochtertje.tja is ff veel om bij te houden met 11 leden,maar dat komt wel goed @lalalamanon:geen idee had toen tijdens mijn zwangerschap helemaal me innesteling niet gevoeld had zelfs geen zwangerschapkwaaltjes dat kwam bij mij pas met me 7e week. mamavanAmarylli:en al getest meid???
@lalalamon: Ik heb de innesteling ook niet gevoeld. Had in het begin van de zwangerschap ook bijna nergens last van. @Renske19: Net wat Semmy zegt, ik zou als ik jou was ook eens langs de ha gaan. Want een half jaar is wel erg lang. Tenzij je bv geeft, dan kan het kloppen. Weet ik niet uit ervaring. Maar heb weleens gehoord dat het kan zijn dat je tijdens de bv niet ongesteld wordt. Dat dat pas weer komt met afbouwen of stoppen van de bv. Met mijn zoontje gaat het weer iets beter. Hij eet weer kleine beetjes, gelukkig.
NOD-LIJST Lalalamanon: ronde 1, nod 28 juni - 31 juni MamaTess: ronde 4,nod 14 juli semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 1, nod 26juni Joyce86: Bijna voor het echie! mamajuf: ronde??,nod?? Renske19: ronde 1, nod?? (geen idee, na bevalling nog nooit ongesteld geweest) Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012
@ Semmy en Essie.. Ik Begrijp jullie reactie maar dan ben ik vast vergeten (alweer) te vertellen dat ik borstvoeding heb gegeven gedurende 6 maanden en ben sinds nou wat zou het zijn 2 weken ofzo volledig gestopt. Me dochtertje is nu ruim 6 maanden duss Dus dat maakt het verhaal misschien wat duidelijker Wel bedankt voor jullie reacties!