wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik geef nog steeds twee keer bv en ik heb sinds kort mijn eerste menstruatie gehad. dus zo raar is het niet.
    als je volledig stopt duurt het ongeveer een maand of 2 voor het op gang komt. maar je merkt het gauw genoeg als je zwanger bent denk ik!;)

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hey meiden heb nog niet getest ben aan zee bij mijn ouders en men broertje nu dus is wat moeilijk maar maandag ga ik wel testen :) mijn meisje heeft haar tweede tandje nu ook al

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @mamavanAmarylli wel lekker om aan zee te zijn! Maar wat ben jij geduldig zeg, ik zou ni kunnen wachten om te testen! En je meisje is snel met tandjes!

@all mijn dochtertje kan ni poepen, zo zielig, zit alleen maar te persen zonder resultaat. Iemand nog tips, ze krijgt al pruimen en veel drinken. Maar het helpt niet! Anders maandag even de huisarts bellen denk ik.

4. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joyce, Veel vezels laten eten. Volkoren brood enzo... Lukas heeft er ook last van gehad. Ik heb ook roosvicee lac gebruikt. Hielp ook goed. En inderdaad..geen bananen en wit brood enzo maar kiwi, pruimen en heel veel laten drinken. Zo sneu hè voor die kleintjes!!

@MamavanAmaryllis: Dat je zo lang kan wachten zeg..! Ik weet echt zeker dat je zwanger bent hoor:D Spannend zeg! Fijn weekend aan zee!

Iedereen fijn weekend en een fijne vaderdag morgen!

5. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @mamavanAmarylli: Is het een beetje te doen daar aan zee? Hier komt het met bakken naar beneden. Waardeloos weer, van mij mag de zon weer komen. Inderdaad dat jij zoveel geduld hebt, knap hoor. Dus maandag weten we het. Ben zo benieuwd!
    Jouw meisje is snel met tandjes. Heeft ze er veel last van?

@Joyce86: Het kindje van een vriendin van mij kon ook moeilijk poepen. Zij kreeg toen het advies om een beetje olie (zonnebloem of olijf) door de melk/eten te doen. Dit werkte erg goed.

@Renske: Dan kan het dus door de bv komen. Ik zou nog even afwachten. Je zou over 2 weken een testje kunnen doen als je nog niet ongi bent. Aangezien je net wat roze afscheiding hebt gehad. Weet je misschien wat je 'normale' temperatuur is. Dan kan je zien of je in de 2e periode van je cyclus zit. Mijn temp is normaal rond de 36,7 en na de eisprong rond 37,1.

Hier gaat alles z'n gangetje. Mijn kleine ventje is weer beter. Alleen mijn man is nu ziek. Alleen is de vraag, is het het virus of de alcohol. Haha.
    Zijn gisteravond met mijn broer en schoonzus naar een feest geweest. Echt supergezellig. De kleine heeft lekker bij opa en oma gelogeerd.
    Vond het wel moeilijk. Hij gaat eigenlijk bijna nooit uit logeren. Vind ik ook niet nodig. Als wij naar vrienden gaan, gaat ie altijd mee. Slaapt ie in z'n campingbedje. Is toch raar als je thuis komt en hij is er niet.
    Maar toch ook wel weer eens leuk om samen weg te zijn. En uit te kunnen slapen, haha.
    Morgen vaderdag. Hij heeft al een mooie tekening gemaakt op de psz. Zo leuk! :D

Iedereen een hele fijne vaderdag morgen!
    Tot snel.

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @essie09 dan hoop ik dat t geen virus is, van de kater ben je sneller af! En Nikki gaat ook altijd mee naar vrienden, en slaapt in een campingbedje. Maar gaat ook regelmatig al logeren bij opa en oma en idd raar als er dan een leeg bedje op der kamertje staat.

@all hoe oud zijn jullie kindjes eigenlijk?

Yoehoe morgen eerste vaderdag, wel bijzonder vind ik!

En vanavond ineens een enorme poepbroek tot aan der nek!haha was wel zielig maar nu is ze er hopelijk wel vanaf!:)

Fijne vaderdag morgen allemaal

7. peekaboo

hier ook heel slecht weer pff en druk men broertje is enorm druk mijn meisje is inderdaad erg snel en ze heeft er soms wat meer last van als anders maar ze blijft een zalig meisje huilt amper nu zelfs huilt ze bijna niet

8. peekaboo

en ze zegge toch wel "geduld is een schoon deugt " en " geduld word beloond " hihi

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahaha als dat echt gaat werken dan ga ik voortaan
    ook lang wachten met testen!:p

10. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Roosje: volgens mij bedoeld Semmy dat je de titel van dit topic veranderd. Nu staat er "wie gaat er nog meer voor een tweede". Dit verander je in "wie gaat er nog meer voor een tweede? Ledenstop"

@Joyce: Fijn dat ze weer gepoept heeft. Hopelijk gaat het vanaf nu weer makkelijk.
    Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden.

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    fijne vaderdag allemaal!

mijn dochter is 1 jaar en 2 mnd.

13. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @roosje:precies hoe essie het zegt hahaha.ze heeft het ff mooi verwoord:D.

mijn dochter is 4 jaar en 6 maanden oud.

ben een beetje brak vandaag zijn gisteren bij me vader's optreden geweest en waren pas 2 uur s' nachts thuis,kan er niet zo goed meer tegen zo laat naar bed te gaan.word echt oud hahaha.
    morgen reageer ik op jullie berichtjes ik ga nu bankhangen en op tijd naar bedje toe hahaha.

fijne avond nog allemaal

14. peekaboo

mijn dochtertje is bijna 4 maand
    hier nog steeds geen ongi 9 dagen overtijd en nog geen spoor te zien twas een fijn maar druk weekend aan zee zijn veilig terug geraakt met al die regen had ik wel even bang hoor men man zag niks meer konden nog 50 rijden op de autostrade

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 18 maanden oud.

@MamavanAmarylli: Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis! Het heeft inderdaad flink gestormd!

@Joyce: Fijn dat ze zo'n poepbroek had! Is ze er weer lekker vanaf:)!

Hebben jullie allemaal een fijne vaderdag gehad? Ik had tuingereedschap kado gegeven en van Lukas had 'ie een zelfgeschilderde kledinghanger gekregen:D Verder zijn we de hele dag op visites geweest...pff..hebben we ook weer gehad! Ik vind het zo'n gesjouw met zo'n kleintje haha! Nu nog heerlijk even bankhangen en vroeg naar bed!

Fijne avond allemaal!

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Gisteren een leuke dag gehad. Eerst natuurlijk ontbijt op bed voor papa. Kon de kleine meteen z'n kunstwerk geven, die hij op de psz gemaakt had. Een kleur(kras)werkje met een gedichtje. Zo schattig!
    Begin van de avond nog even naar een feest geweest. Mijn zoontje vond de muziek helemaal geweldig en stond meteen te dansen.:D

@MamavanAmarylli: Heb je al getest???

17. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hoi dames,

kom mezelf ook even melden:) wij sinds deze maand voor een 2e. aankomend weekend mag ik testen,maar ik denk zelf dat ik ongi ga worden.maar ja kop op, tis pas de 1e ronde!
    oja en mijn zoontje wordt in augustus 2 jaar.

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier was vaderdag een gewone dag zoals anders, op een klein Kadotje na dan. Een t-shirttje bedrukt met Sweet Child Of Mine omdat hij bij dat liedje moet huilen toen ze net een dagje oud was! Super lief!

@mamavanAmmarylli we zijn benieuwd........ of ga je nog langer wachten?

Nog twee dagen en dan stoppen we echt met ee pil! Ben benieuwd hoe t gaat. En zijn jullie meteen weer begonnen met foliumzuur?

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Joyce: Ik ben meteen begonnen met foliumzuur. Slik het inmiddels dus ook alweer zo'n 5maanden. Maar ja het kost bijna niks en het kan ook geen kwaad. Het beste is het als je er, als ik het me goed herinner, 4wkn voor je zwangerschap mee begint. Dus als ik jou was zou ik er vast mee gaan beginnen. Aangezien je niet vantevoren weet wanneer het raak is. Het kan ook al ronde 1 raak zijn.

20. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @joyce:ik ben ook gelijk begonnen met etos zwanger worden capsules daar zit gelijk alles in dus ook lekker makkelijk.gelukkig dat je kliene meisje weer der ontlasting heeft voor jouw ook een gerustelling;).

@mamavanAmarylli:jeetje meid hoe hou je het uit om nog niet te testen na 9 dagen overtijd hahaha.ben je zelf niet nieuwsgierig dan????

zo te lezen heeft iedereen een fijne vaderdag gehad met de kleintjes.mijn dochtertje was bij haar vader en op school hebben ze een canvasdoek gemaakt dat bewerkt is met vingerverf.wel een heel leuk idee moet ik zeggen.

Deel Deze Pagina