ik ben heeeel nieuwsgierig hoor maar kan me bedwingen heb momenteel effe men handen vol men meisje krijgt bovenaan ook al twee tandjes jeetje gaaat snel ik ga morgen testen heb een beetje bang dat het niks is pffff
@mamavanAmarylli: Arm meisje, boven ook al 2 tandjes. Dat gaat wel heel snel. Hopelijk zijn ze snel door, dan is de pijn snel over. Je houdt ons wel in spanning zeg. Snap wel dat je nog een beetje bang bent. Maar je hebt al 2 lichte lijntjes gezien. Plus je bent nog steeds niet ongi.
@Semmy: voor jou is het ook al bijna zo ver zie ik net. Nog 5 dagen en dan mag je testen. Wat denk je zelf? Heb je last van kwaaltjes?
inderdaad hoop ook dat ze snel door zijn vind het zo zielig voor haar nee inderdaad nog niet ongi geen enkel teken te zien
Nou ik ga lekker naar mijn bedje. Morgen er weer vroeg uit, moet werken. @mamavanAmarylli: ben benieuwd of je je morgen bij Roos kan voegen Weltrusten
@mamavanAmarylli: en?...... volgens een cyclus van 28 zou ik gisteren rond de dag van de innesteling zitten. vandaag heb ik ontzettend veel slijm verlies. lijkt wel een eisprong... herkent iemand dit?
nou ik voel nog niet veel heb alleen gespannen (.)(.) maar heb dat altijd een week voor me ongi.met de zwangerschap van me dochtertje had ik ook nergens last van.dat begon pas met week 7.het is dat de hond van me vriendin zo raar deed bij me dat ik 2 dagen later positief testte hahaha.
1lijntje na een kleine minuut een tweede lijntje maar wel nog vrij licht dus moet nog even verder testen om te zien of ze donkerder worden want volgens mijn HA kan mijn cyclus volledig in de war zijn en hij is niet zeker of ik wel a aan mijn NOD zit kan zijn dat ik dus nog niet overtijd ben maar mag volgende week soiezo gaan voor een bloedtest is ook meer om mij gerust te stellen hoor
Aaaaahh nou super toch! Of ben je nog ni overtuigd? Zou wel vet zijn zo kort op elkaar! Fijne avond iedereen en fijne zomer, hij is begonnen! Ik moet nu werken, bleh
haha nee ben nog niet volledig overtuigd maar we zien over twee dagen wel of ze donkerder worden fijne zomer
@:mamavanAmarylli:jeetje wat is dit spannend zeg hahaha.wat zeg je man ervan???dus je moet zo beetje om de 2 dagen testen neem ik aan,om te kijken of het lijntje donkerder gaat worden.
ja inderdaad om de twee dagen pfff vind het zo rot die onzekerheid hij is wel al duidelijker hoor als vorige keer zal effe foto zoeken en men man tja die is ook nog niet zo zeker van de testen maar goed afwachten dus maar
hij is veel duidelijker als de 1e (pagina 24)die je liet zien.ik geloof dat ik je heel voorzichtig gaat feliciteren hoor
nou hij is duidelijk genoeg hoor.het is gewoon duidelijk dat je zwanger bent hoor.ik weet zeker als je een digitale van clearbleu haalt met de weken erop dat je dan wel overtuigd bent hahaha.ik heb hem zelf ook in huis voor het geval dat.en weet je gelijk hoever je bent