Ik vind hem ook duidelijk hoor! Het is toch ook zo dat je geen streepje kan zien als je niet zwanger bent. Dat betekend dat je hcg hebt en dat heb je alleen maar als je zwanger bent! Ik ga je ook feliciteren hoor hihi! GEFELICITEERD!!
@mamavanAmarilly: GEFELICITEERD!!!!!!!! Dit streepje is veel duidelijker dan die op je vorige test. Dus volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Zou ook een clearblue test halen, dan weet je het zeker. En dan weet je ong. hoeveel weken je bent. @lalalamon: Misschien een ovulatietestje doen? Of weet je zeker dat je al een eisprong hebt gehad. Door bijv. verhoging temp. @Semmy: Spannend nog een paar dagen en dan mag je testen. Ik had toen ik net zwanger was ook bijna nergens last van. Nog geen neiging gehad om al te testen? Of wil je sowieso niet voor nod testen?
@mamavanAmarilly: jaaaah gefeliciteerd! je bent echt zwanger hoor! ik heb ook de kruitvat 2 voor 5 gebruikt. en mijn streepje was veel lichter.. maar ik heb meteen de vk gebeld! hihihi leuk hoor! @essie: mijn eisprong heb ik vorige week gehad, ook wit slijm en veel zin om te klussen. nu ben ik juist moe en heb al de hele tijd een ongesteld gevoel, vooral krampen in mijn buik. bij mijn vorige zwangerschap merkte ik dit ook rond de innesteling, dus misschien is mijn eitje toch bevrucht en probeert het zich nu in te nestelen. dat is afwachten en hopen dat als het zo is, dat het daar blijft zitten. @Semmy: ga je wachten tot je nod met testen? spannend.....
Lalalamanon: mijn nod is pas 14 juli. Staat ie verkeerd? Volgens mij had ik hem aangepast. Ben bijna niet meer ongi dus morgen weer druk aan de klus
oja ik zie het, die lijst staat onder diegene die ik gezien heb. dus weer druk bezig... was je vorige cyclus dan ook korter dan verwacht..
@mamavanAmarilly: Van harte gefeliciteerd, ik zie heeeeeeeeeeeel duidelijk een tweede streepje!!! Joehoeeeeeeeee!! ik ga nu eerst even teruglezen, want dat heb ik nog niet gedaan.
NOD-LIJST Lalalamanon: ronde 1, nod 28 juni - 31 juni MamaTess: ronde 4,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 1, nod 26juni Joyce86: Bijna voor het echie! mamajuf: ronde??,nod?? renske19: ronde??,nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012 MEIDEN WILLEN JULLIE ZELF DE LIJST KOPIEEREN EN BIJHOUDEN?? ff de lijst er weer bij gehaald. nee ik ga niet voor me nod testen...doe ik express niet waarom weet ik niet denk voor een teleurstelling te voorkomen.ik zal pas testen als ik 4-6 dagen overtijd ben.
Mijn "normale" cyclus was altijd 30 dagen. Zit er nu dus 1 a 2 dagen onder. Vorige maand was het een uitschieter. 33 dagen! Dacht toen ook echt dat ik zwanger was... Slaap lekker allemaal, vandaag lekker vroeg naar bed!
NOD-LIJST Lalalamanon: ronde 1, nod 28 juni - 31 juni MamaTess: ronde 4,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 1, nod 26juni Joyce86: Bijna voor het echie! mamajuf: ronde??,nod?? renske19: ronde??,nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:28 januari 2012 Mijn uigerekende datum is veranderd, na de echo van vorige week blijkt dus dat ik een week korter zwanger ben als dat ik dacht.
@all: ik wacht nog even met mijn nod in te vullen. Ga deze maand ovutestjes gebruiken, dus zodra ik een positieve ovutest heb zal ik mijn nod toevoegen. @mamaTess: slaap lekker
@roosje:ach maak niet uit meid hahaha. @allemaal:hoe oud zijn jullie eigenlijk en zijn jullie verliefd,verloofd,getrouwd???ben een beetje nieuwsgierig hahaha als je het niet wil vertellen is dat ook prima hoor. laat ik dan maar beginnen ik ben 32 jaar en woon samen