wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @lalalamon: Ik heb geen idee of mijn urine er anders uitziet en anders ruikt voor mijn nod. Het is me nog nooit opgevallen. Heb je een datum in je hoofd wanneer je wilt gaan testen?

@mamaTess: Beterschap voor je kleine ventje. Misschien lag het ook wel een beetje aan de hitte en benauwdheid. Dat ie daar niet lekker van was?

Gisteravond heeft het niet zo lang geregend. Vannacht ging het echter goed tekeer. Zat één keer recht overeind in bed, zo hard waren de knallen. Schrok er wakker van. Mijn zoontje gelukkig niet, die heeft er heerlijk doorheen geslapen.

Straks weer een ovutestje, hopelijk wordt het streepje al wat donkerder.

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @lalalamon: heb wel eens gehoord dat je urine anders kan ruiken als je zwanger bent.

3. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Vanmiddag weer een ovutestje gedaan en het streepje was nu een stuk duidelijker. Nog niet zo donker als de controlestreep, maar wel een stuk donkerder dan gisteren. :D

@Semmy: Jij gebruikt ook ovutesten toch? Heb jij veel lichte streepjes voordat je een knaltest hebt?
    Weet dat het bij iedereen verschillend kan zijn, maar ben wel benieuwd.

4. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie:de 1e 4 ovutestjes waren licht positief.de 5e was een knaltest en de 6e ook maar ietsjes lichter dan de 5e.

5. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Oké, ben benieuwd wanneer mijn knaltest komt. Heb vanmiddag om 16 uur getest en zit te denken of ik nog een keer zal testen. Is misschien zonde van de testen. Wie weet hoe lang het nog duurt en ik heb nu nog 7 testen.

6. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    nou ik denk dat de ongi er toch aankomt. net wat bruine afscheiding, het zal vannacht wel doorzetten. maar dan weet ik wel dat ik een (op 1 dag na) regelmatige cuclys heb!

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @lalalamon: Balen dat je ongi er waarschijnlijk aankomt. Maar inderdaad wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt.

8. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Kon me toch niet inhouden en ik heb om 21:15 uur nog een ovutest gedaan. En nu was de teststreep donkerder dan de controlestreep :D. Dus als het goed is betekent dat dat mijn eisprong eraan komt. Even kijken of ie morgenmiddag ook donkerder is. En hopelijk lukt het vanavond nog om te klussen. Mijn man is nu niet thuis, hopelijk komt ie niet al te laat (maar nog belangrijker niet te moe ;)) thuis. Sowieso morgen klussen, als de test weer positief tenminste.

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @essie ik heb helemaal geen ervaring met ovu testen maar het klinkt eigenlijk toch wel handig! Super om duidelijkheid te hebben.

@Lalalamanon rot dat je ongi bent geworden, maar idd wel fijn dat je zo'n regelmatige cycles hebt.

Hier is mijn ongi weer voorbij, dus nu op naar t echte werk.
    Morgen en vrijdag lekker vrij!

Net babyboom gekeken en wat vind ik t toch kl*te voor de mensen waarbij het niet lukt, dat gun ik echt niemand. Ik merk ook echt dat ik nog veel emotioneler ben dan voordat ik een kindje kreeg, hebben jullie dat ook nog?

Fijne avond!

10. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Joyce: heb ook net babyboom gekeken. Vind het ook heel erg voor de mensen bij wie het maar niet lukt. Dat zijn wij maar gezegend dat we al een kindje hebben.
    Als je ook ziet wat die stellen allemaal moeten doen om een kans te hebben op een zwangerschap.
    Dat stel die deze aflevering een positieve test hadden, zij heet Marianne volgens mij, daarover zeiden ze in het voorstukje voor volgende week dat het niet zo gaat als ze hadden gehoopt.
    Hopelijk gaat het niet mis.

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    #451 Cindy84, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    ik ga voor ronde 2 mijn ongi is inderdaad vannacht doorgekomen.

mamavanA: dus jij kunt er nu ook weer voor gaan, misschien zijn ovutesten voor jou ook wel handig omdat je ook nog niet zeker ben van je cyclus toch?

essie: spannend dat je weet dat je nu het vruchtbaarst bent, hopen dat je man niet te laat thuis is en raak schiet!

het is hier niet meer zo druk he!....

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    NOD:x

Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli

MamaTess: ronde 4,nod 14 juli

semmy26: ronde 5,nod 22 juli

mamavanA: ronde 3,nod 23 juli

Essie09: ronde 5,nod ??

Brusjeforyou: ronde 1, nod ??

Dunc1984: ronde 1, nod 26juni

Joyce86: Bijna voor het echie!

mamajuf: nog even geduld...

renske19: ronde??,nod??

pollewop: ronde??, nod??

Zwanger:)
    Roosje01: uitgerekend:28 januari 2012

13. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    lalalamon: Nee, ben je ongi geworden. Wat kl*te! :( Hopelijk volgende ronde meer succes.

Klussen is gisteren gelukkig nog gelukt :D. Nu even afwachten of de ovutest vanmiddag weer positief is. Vond het namelijk best snel. Maandag negatief, dinsdag héél licht posi, woensdagmiddag al een stuk duidelijker positief en woensdagavond een knaltest. Dacht dat er wel wat meer dagen licht positief zouden zijn. Ik zal het wel zien vanmiddag.

Het is hier inderdaag rustig. Weet ook niet of iedereen hier nog kijkt. Dunc1984 had haar nod 26 juni?

14. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kijk gelukkig nog wel!:Dhihi!
    Wij gaan proberen om vanavond te klussen, al weet Marcel nog van niks;)haha;) Komt ie vanzelf wel achter:p

Straks even naar de HA geweest. Heb al jaren een knobbeltje op mn pols. Blijkt een kieste te zijn. Die wordt nu maandag 11 juli in het ziekenhuis weggehaald. Spannend!

Heb ook meteen even verteld dat ik soms nog druk heb van onder;). Dat had ik vlak na de bevalling heel erg en nu soms nog steeds een beetje. Ze vertelde dat dat kan komen doordat mn banden heel erg zijn uitgerekt en die wat naar ''beneden'' hangen. Of misschien een verzakking maar daarvoor moet ze een inwendig onderzoek doen...:) en dat heeft nu niet zoveel zin omdat we een tweede kindje willen. Moet nu bekkenbodem oefeningen doen. Laat dat inwendig onderzoek nog maar even zitten haha;)

Heb nu al lekker weekend! Morgen met Lukas naar het CB. Ben zo benieuwd hoe hij is gegroeid. Hij heeft gelukkig niet meer gespuugd na die ene nacht. Arm kind! Gelukkig weer helemaal opgeknapt. Nu begin ik verkouden te worden:(

@essie: zitten wij hetzelfde met onze nod? Zie geen datum in de lijst staan..?

Het is inderdaad rustig hier de laatste dagen! Joehoe!! Waar is iedereen?;):D

15. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi hoi, hier ben ik weer even. Phffff... wat was het de afgelopen dagen warm en druk.
    Ik heb wel meegelezen maar sorry... geen berichtjes achtergelaten.

16. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    HIER BEN IK HAHAHAH

zag ook dat sommige meiden wel op de lijst staan,maar niet posten.geven ze nog een week de tijd om te posten en anders halen we de namen weg anders klopt heel de lijst niet meer.

@mamaTess:lekker hoor dat je nu al weekend heb dus je kan al lekker gaan genieten van het weer.
    he getsie ja ik ben ook zo schijterd hoor qua ziekenhuizen is niet mijn favoriete plek om te zien hahaha.ja als je toch nog voor een 2e gaat zou ik ook nog even wachten met een inwendige onderzoek.

@lalalamanon:ballen joh meid van je ongi.hoop dat juli ons meer geluk brengt:D.

@essie:yo go girl hahaha roze roze roze hahahah.hoop ook voor jouw dat je snel zwanger mag raken.

joyce86:haha ik had dat ook hoor ik had gewoon tranen in me ogen dat ze zwanger was...gun het dat stel zo.en idd kan je nog zien hoeveel stellen moeilijk zwanger kunnen worden.daar sta je eigenlijk niet zo bij stil totdat je zo programma ziet dat zet je wel ff aan het denken.dus je mag ook weer druk aan de klus hahaha.we lopen met zijn alle wel allemaal een beetje gelijk om te klussen ...dat viel me zo even op.

@hier:morgen nog ff tot 11 uur werken en daarna na me dochtertjes school ze hebben een afscheidspicknick met de klas.vind het wel heel leuk dat zoiets georganiseerd word door de klassenouders.ik heb de taak om voor 20 kinderen stukjes appeltjes te schillen dus mag morgen wel iets vroeger uit me bed om al die dingen te schillen en te snijden hahaha.

ja vind het ook ietsjes stiller,maar dat komt denk meer door het warme weer dan zit je iets meer buiten.maar elke dag lees ik wel en probeer ik te reageren.vergeet jullie niet hoor meiden:)

17. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik ben er ook nog hoor alleen paar drukke daagjes gehad en juist terug van kind en gezin kleine meid heeft weer een prikje gehad :(

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Zopas weer een ovutest gedaan en het teststreepje is weer lichter geworden. Ga nog wel door met testen, ben toch bang dat ik ondanks die knaltest (en steken in mijn onderbuik) nog niet mijn eisprong krijg. Heb namelijk bijna geen cervixslijm :(.
    Heb nog genoeg testjes, dus maak ik ze maar op. Tenzij ze de komende dagen wit zijn, dan stop ik.

@mamaTess: Ben nog niet zeker van mijn nod, aangezien ik die cervixslijm niet heb. Dus vul hem pas in als ik het zeker weet. Ga de komende dagen ook maar temperaturen.
    Hopelijk wordt die druk minder met die bekkenbodemoefeningen.

@Semmy: goed idee van die namen weghalen, anders staan er allemaal namen tussen van mensen die hier niet meer kijken.

@mamavanAmarylli: Is altijd zo zielig als ze prikjes krijgen. Heeft ze er veel last van?

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nu begint het ja huilerig en hangerig en niet in slaap geraken pff daarbij komt nog dat ik dus vollop bezig ben met werk te zoeken en te solicciteren pff

20. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Je kan d'r als ze er veel last een paracetamolzetpilletje geven. Dat kan helemaal geen kwaad en dan heeft ze er niet zoveel last van.
    Succes met werk zoeken en solliciteren.

Deel Deze Pagina