heb haar net een zetpilletje gegeven hoop dat het nu snel betert ja solliciteren en werken pff had niet gedacht dit de eerste jaren nog te doen maar ach ja we willen terug naar de kust verhuizen en dan moeten we wel wat extra kunnen sparen he
Hopelijk werkt het zetpilletje snel. Ik werk 3 dagen in de week. Je hebt gewoon wat meer te besteden dan. Vind het niet erg om te werken, soms heb ik natuurlijk geen zin. Maar meestal vind ik het niet erg.
ik vind het ook niet erg hoor om te werken hier is het probleem meer het vervoer hebben geen auto geen fiets geen brommer dus alles te voet natuurlijk wel een geluk dat ik in het stad woon dus heb nu al 9 sollicitaties gedaan ben benieuwd of er iets uit komt
Oei dat is lastig ja, geen auto en geen fiets. Wij hebben allebei een auto. Dit is ook wel nodig, aangezien we beiden niet naast de deur werken. En bovendien is ons werk niet met het openbaar vervoer bereikbaar. Hoe gaat het met je meisje? Heeft ze nog goed geslapen ondanks d'r prikje? Mijn zoontje werd vannacht om half 2 wakker. En wilde daarna niet in z'n eigen bedje. Dus even bij ons gelegd, maar daar ging ie ook niet slapen. Uiteindelijk toch maar weer terug in z'n eigen bed en gelukkig ging ie slapen. Inmiddels was het alleen wel weer half 3. Aangezien we gisteren niet vroeg naar bed konden, was het een kort nachtje. Gisteren niet geklust, was niet echt tijd voor. En toen we eenmaal naar bed gingen was het zo laat, toen hadden we alleen nog maar zin om te gaan slapen. Ben erg benieuwd wat mijn ovutest vanmiddag doet. Of het streepje al verder vervaagd. Of misschien al weg is. Dat is wel het fijnste, dan weet ik dat dit echt mijn eisprong was. Hoe gaat het met jullie?
Hoi meiden, ik kon het topic niet meer vinden... Hoe kan ik zorgen dat dat niet weer gebeurt? Ik ben helaas ongesteld geworden vorige week.. Op naar de volgende ronde dus! Ik ga eens even bijlezen
NOD:x Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli MamaTess: ronde 4,nod 14 juli semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde 3,nod 23 juli Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 2, nod 23 juli Joyce86: Bijna voor het echie! mamajuf: nog even geduld... renske19: ronde??,nod?? pollewop: ronde??, nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:28 januari 2012
@ mamavanA ja tanden zijn altijd zielig! Hoop dat t al wat beter gaat met je meisje. Hoe is het verder met Jou, alles weer wat rustiger, en niet meer zo ziek? @essie oeff dat is een kort nachtje ja, dan merk je pas hoe fijn het toch is dat je kindje elke nacht doorslaapt! Nikki sliep al door vanaf 7 weken, heerlijk! @dunc dan moet je een abbo nemen op het onderwerp, dan krijg Ye bericht als er gepost is. Ik ben het ff kwijt maar voor je volgende ongi dag moet je toch tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongi? Verder alles rustig hier, alleen maar regen hier! Maar vanavond lekker uit eten met de moeders van de vorige zwangerschap cursus.
Ik heb nu een abbo genomen, dus nu kan het niet meer missen! Joyce, je moet inderdaad tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Hier is het juist best lekker weer vandaag! Nog geen regen gezien! Veel plezier vanavond met het etentje.
@Joyce: Gelukkig slaapt ie meestal wel door. Was zelf even op de bank gaan liggen tijdens z'n middagdutje en heb uiteindelijk zelf ook een dutje gedaan . Haha. Veel plezier vanavond, altijd leuk en lekker uit eten gaan. @Dunc1984: Wat jammer dat je ongi bent geworden. Hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen dan. Wat Joyce zegt, een abonnement nemen op dit topic. Hier schijnt heerlijk het zonnetje . Maar er hangen wel wat donkere wolken, dus ben bang dat het niet lang zonnig blijft. Zal zo vast beginnen met het avondeten. Tenminste met de voorbereiding. Ben ik straks lekker snel klaar. Mijn zoontje staat nu toch lekker te dansen op K3. Zo schattig om te zien . Als ie maar muziek hoort, staat ie te dansen.
Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli MamaTess: ronde 4,nod 14 juli semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde 3,nod 23 juli Essie09: ronde 5,nod ?? Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 2, nod 23 juli Joyce86: ronde 1, nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... renske19: ronde??,nod?? pollewop: ronde??, nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:28 januari 2012 Zo ff aangepast, nou hopen dat het klopt, en mijn cyclus nog t zelfde is!
sorry dat ik er zo weinig hier ben. Ik ben nog steeds heel erg moe en kom gewoon nergens aan toe... Bij Fleur had ik hier ongeveer de eerste 12 weken last van dus als het goed is heb ik over twee weken weer meer puf en kan ik weer gewoon mee kletsen.
hoi dames hier gaat het beter meisje heeft goed geslapen en is weer vrolijk en met mij alles terug veel beter he
@Roosje: Daar had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook heel erg last van. Vanaf een week of 7 tot een week of 10 was ik doodmoe. Ik ging in die tijd soms vanuit mijn werk gelijk naar bed. Zonder te eten. Had daar dan echt geen puf meer voor. Dus stond dan 7 uur 's ochtends op om te gaan werken (werkte toen nog fulltime) en ging om 18 uur (zonder eten) of 19 uur (na het eten) weer naar bed. Maar als het goed is ben je daar sowieso over 2 weekjes van af. Hoe gaat het verder? Wanneer heb je weer een echo? @mamavanA: Fijn dat het beter gaat met je meisje en met jou. Eind van de middag weer een ovutestje gedaan. En de teststreep is donkerder dan gisteren. Dus twijfel heel erg of die test eergisteren wel posi was. Ook ivm die cervixslijm die ik nog niet heb. Heb nog 3 testjes, dus ga nog even door met testen. Gelukkig is het hier vanmiddag toch droog gebleven. En het zonnetje heeft heel de middag nog geschenen.
hey halowa meiden @dunc:jammer dat je ongi bent,maar hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie. @mamavanA:gelukkig gaat het met je meisje weer beter.is altijd weer vervelend die tandjes. @essie:dan zit toch je vruchtbare dagen eraan te komen.ik ga zondag beginnen met me ovutestjes. @roosje:snap best dat je moe bent hoort er ook bij.en dat je niet elke dag reageerd nemen we je echt niet kwalijk hoor.we zijn gewoon benieuwd hoe het met jouw en je kleine beeb gaat. @hier:vandaag de laatste schooldag van me meisje was heel leuk georganiseerd.alleen helaas moest de picknick binnen gedaan worden omdat het met bakken uit de hemel kwam vallen.verder was er een open podium was diverse optredens werden gedaan uit verschillende klassen en als laatste werd er afgeteld naar de vakantie toe met de hele school. net een klote bericht gehad dat me vriendin's moeder vanmiddag overleden is.ze is snel bergafwaarts gegaan aan de klote ziekte K. nou meiden een fijne avond.morgen zal ik niet aanwezig zijn want dan zit ik de hele dag in zaandam
Goede middag meiden, @roosjes hopelijk ben je er dan over 2 weekje van af. Ik had het ook heel erg in het begin, moe moe moe! @ mamavanA gelukkig gaat het weer goed met jullie! @semmy wat een K*t nieuws na zo'n leuke dag met je dochter!gecondeleerd! @essie nog ff doorgaan met testen, maar word t ook ni ontzettend duur zo, al die testen?of zijn ze ni zo duur net als zwangerschap testen? Hier gisteren lekker uiteten geweest en ook te horen gekregen dat de eerste alweer 12 weken zwanger is!! Dus die is er ook snel bij, zit dalijk18 maanden tussen. En nu ff relax op de bank stukje van de tour kijken.
@Semmy: gecondoleerd! Wat een afschuwelijk nieuws! Wat heftig voor je vriendin! @Joyce: zo die laten er ook geen gras over groeien! 18 maanden er tussen, ik zou er niet aan moeten denken ha ha ha . Als bij ons de kleine komt is mijn dochter 2 jaar en 1 maand. Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen met jullie maar soms is het erg lastig als ik zoveel slaap. Onze computer staat ook nog eens op zolder en dat maakt het ook allemaal wat lastiger. We hebben wel een laptop gehad maar deze is kapot gegaan dat is wel jammer. Anders kun je nog lekker in de bank liggen met de laptop voor je neus. Ik heb afgelopen maandag nog een echo gehad om nogmaals te checken of het er echt maar 1 is en dat was gelukkig ook zo. Het is dus zeker geen tweeling en al helemaal geen siamesetweeling! Over 2 weken heb krijg ik de 12 weken echo.
@Semmy: Gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk nieuws. @Joyce: Die testen zijn niet zo heel duur. Had 10 ovulatietesten (dipstick) en 2 zwangerschapstesten (ook dipstick) voor 7,50. Van zwangerenkids. Die zwangerschapstesten van zwanger en kids zijn volgens mij niet super. Heb ik volgens mij ergens gelezen hier op de site. Maar 10 ovutesten kost 6,95. Dus de zw.testen kosten uiteindelijk maar 0,55. @Roosje: wij hebben sinds kort ook weer een laptop. Oude was ook kapot. Dan kijk je toch sneller even, aangezien je niet helemaal naar boven hoeft. Zopas weer een ovutest gedaan. Teststreepje is bijna verdwenen. Dus ik heb denk ik de afgelopen 3 dagen toch ergens een positest gehad. Heb nog 2 testjes, dus test morgen en overmorgen nog. Als het goed is moet er dan (bijna) geen teststreep te zien zijn. Wacht even de test van morgen af en dan zal ik (als er (bijna) geen streepje is) mijn banner veranderen. Vanavond gezellig op bezoek bij vrienden, dus dan ben ik hier niet. Mijn zoontje heeft vandaag z'n dag niet. Veel mopperen en huilen. Volgens mij komt z'n laatste tandje door. Zijn snijtanden bovenin zijn erg laat. Hopelijk wil ie straks wel een beetje slapen, als we bij onze vrienden zijn. Iedereen fijne avond en misschien tot morgen.
Mijn zoontje had gisteren weinig zin om te gaan slapen. Om half 9 op bed gelegd, maar dat werd niks. Uiteindelijk heeft ie tot half 11 heerlijk zitten spelen. Daarna heb ik hem op bed gelegd en ging ie gelijk slapen. Gaan zo op visite bij vrienden, dus heb alvast een ovutest gedaan. Streepje is zo goed als verdwenen. Heb nu lichtelijk kramp net boven mijn lies, dus bij mijn eierstokken. Dus reken dat ik vandaag mijn eisprong heb. Helemaal vergeten vanochtend te tempen, vanaf morgen doen kan ik gelijk zien of mijn ei echt al is geweest. Is het bij jullie ook zulk lekker weer?
hallo meiden dank jullie wel voor jullie medeleven lief van jullie. hier is het ook zo heerlijk weer heb net heel eventjes op het balkon gezeten.vandaag hebben we onze kamer leeg gehaald,we moeten er aan geloven nu hahaha.morgen worden de muren in de voorstrijk gezet.en vanavond gaat me vriend onze dressoir wit spuiten die is nu beuken.dus we hebben het druk de eerste 2 weken.ik ga vanaf morgen alle deuren en sponningen beneden licht opschuren en opnieuw verven.over 3 weekejs hebben we lekker vakantie en dan zijn we ook klaar met alles. gisteren is me meisje voor 3 weekjes naar de vader gegaan,heb het er wel moeilijk mee,dit is de 1e keer dat ik zoang zonder haar bent. @essie;ok dan heb je je vruchtbaartste daagjes gehad en hebben jullie een beetje kunnen klussen hahaha.ja die ovutesten zijn helemaal niet duur bij zwanger&kids.ik had er gelijk 25 stuks besteld hahaha.dus je zoontje had niet zo zin om te slapen,sliep hij de volgende dag dan wel ietsje langer of dat niet? @roosje:dus met je beeb was alles goed.ja had gekund een tweeling zit dat ook in de familie bij jullie? nog een fijne dag vandaag meiden
@Semmy: Helaas sliep ie niet uit nee. Om 7.15 uur was ie weer wakker. Dus dat was een kort nachtje. Z'n middagdutje was wel iets langer dan anders. Namelijk 3 uurtjes. Ben toen ook nog even naar bed gegaan. Want 5 uurtjes slaap is voor mij toch echt te weinig. Hebben wel wat geklust, nu afwachten. Morgen tempen om te kijken of mijn temp omhoog is/gaat. Hopelijk gaan de komende 3 weken voor jou snel voorbij dan. Dat je snel je meisje weer thuis hebt. "Klus" en klus ze. Nu dubbel klussen hè, voor de tweede en in huis. Haha. Ga lekker naar mijn bedje, morgen weer werken.