Hey allemaal, Hoe is het? Hier niet zoveel te melden. Nikki heeft alleen nog steeds veel last van der kiesjes die door komen. Zit al 2 weken lang op der vingertjes te kouwen. Maar ze komen nog ni echt door. Verder doen we deze maand nog ff rustig aan, wil eerst een "echte" ongi hebben gehad. Hoe is het met jou testjes essie?
hoi dames hier gaat het redelijk nou ja men meisje haar hoektandjes zijn er bijna door dus hier is het nog al redelijk wat gehuil en gehang maar het beterd wel en morge komt mijn kleine poesje !! kijk ernaar uit ben benieuwd hoe die gaat reageren op de hond mijn hond doet er niets naar dat is een braaf beestje maar omgekeerd daar heb ik het meeste schrik voor haha
@Joyce: Vandaag mijn laatste ovutest gedaan. Was zo goed als geen streepje meer te zien. Mijn temperatuur was vanochtend iets hoger dan normaal. Morgen nog tempen en als die nog hoger is, is mijn eisprong geweest. @mamavanA: Wat leuk een poesje. Hoe oud is ze? Wij hebben ook 2 katten. Tenminste één kater en één poes. Die kater zien we bijna nooit, die is altijd op pad. Het poesje is veel meer binnen. Mijn zoontje begint er nu ook steeds meer aandacht voor te krijgen. Echt leuk. Verder geen nieuws hier.
Nod Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli MamaTess: ronde 4,nod 14 juli semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde 3,nod 23 juli Essie09: ronde 5,nod 17 juli Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 2, nod 23 juli Joyce86: ronde 1, nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... renske19: ronde??,nod?? pollewop: ronde??, nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:28 januari 2012 Zo heb mijn nod toegevoegd. Vanochtend was mijn temp. weer iets gestegen. Normaal is ie ong. 36,6-36,7 , gisterochtend was ie 36,9 en vanochtend 37,0. Dus denk dat ie toch echt geweest is. Temp morgenochtend wel weer even of ie ook hoog blijft. Blijf toch een beetje twijfelen, omdat ik helemaal geen cervixslijm heb gezien en dit andere maanden wel had. Alhoewel ik het vorige maand wel had, maar niet rond mijn eisprong. Nou ja kan nu toch niets anders doen dan afwachten. Hoe gaat het met jullie?
Nod Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli MamaTess: ronde 4,nod 14 juli semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde 3,nod 23 juli Essie09: ronde 5,nod 17 juli Brusjeforyou: ronde 1, nod ?? Dunc1984: ronde 2, nod 23 juli Joyce86: ronde 1, nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... renske19: ronde??,nod?? pollewop: ronde 1, nod 30 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend:28 januari 2012
hoi meiden @essie;dan is je ei toch echt geweest meid,ondanks dat je geen servixslijm heb gespot.ik ben sinds gisteren bezig met me uvutestjes en vandaag was hij iets donkerder als gisteren.we doen ons best met klussen in bed en in huis hahaha. @mamavanA:ach wat lief ben helemaal gek van poesjes hoe oud is hij/zij?me vriend vind poesjes leuk van anderen maar niet voor bij ons in huis,we hebben wel een engelse grasparkiet van 9 maandjes...die me nu btw zit te terorriseren terwijl ik dit typ hahaha.hij is megatam en echt een schatje.ach dat komt wel goed hoor geef het een paar dagen om aan elkaar te wennen komt echt wel goed. @pollewop82:neem aan dat jullie nu voor het echie gaan en dat je ongi bent geworden?spannend meid. @hier:we zijn druk aan de klus...schuren,schuren en nog eens schuren wat een kloteklus zeg.nouja alle deuren en sponningen in de gang zijn geschuurd,nu nog in de keuken en de achterdeur.denk dat we van het weekend kunnen beginnen met schilderen.de dressoir boven is nu ook wit gespoten,morgen gaat de ene wand die grijs moet worden voorgestrijkt worden en dan alles witten..word een drukke en hectische week dus.maarja door de afleiding is de dag zo weer voorbij en dus weer een dag om....mis me meisje echt mega...donderdag ga ik haar bellen en daar verlang ik wel naar om haar stem ff te horen.
Semmy, ja ik ben zaterdag ongesteld geworden. En nu gaan we er voor! Vind het weer mega spannend! Zitten jullie in een verhuizing? Sorry heb ik gemist Druk aan het klussen zo te lezen... Weet je al wanneer jullie over gaan?
@semmy wij hebben hier ook alles verbouwd en opgeknapt maar wat had ik echt een hekel aan schuren!ik kon geen schuurpapier meer zien!! @ mamavanA weet je al hoe je em gaat noemen? @essie afwachten nu dan maar he!ben benieuwd! Hier alles goed, lijkt er alleen op dqt ik nu alweer ongesteld ga worden. Maarja heb ook alweer 7 maanden de pil geslikt dus mijn lichaam moet zich toch weer opnieuw instellen. Alleen klopt mijn nod dan ni meer, ff afwachten dus. Zie er wel tegen op, ongi worden zonder pil, dan heb ik altijd zo'n buikpijn!
@Semmy: Vanochtend temp nog steeds hoog, dus ja hij is denk ik toch echt geweest. Dus jouw ovutesten worden al donkerder, flink klussen de komende dagen dus. K*tklus is schuren ja, maar verven is ook niet mijn grootste hobby. Maar je hebt nu wel lekker afleiding. @Pollewop: Spannend, voor jou gaat het nu ook beginnen. @Joyce: Hopelijk is je cyclus snel weer op orde. Ga straks met mijn zoontje naar de stad. Wat dingetjes nodig en een beetje rondkijken. Zodat ik weer met dingen thuiskom die ik niet vantevoren had bedacht. Hahaha. Maar dat is vrouweigen volgens mij. En vanmiddag misschien nog even langs mijn schoonouders. Mijn zoontje is fan van z'n opa, dus dat vind ie altijd erg leuk als we daar naartoe gaan.
@pollewop82hh spannend meid hoop voor jullie dat het snel raak is.nee we zitten niet in een verhuizing gelukkig.we zijn gewoon ff alles aan het opknappen de deuren en de zolder was als laatste aan de beurt en dan is alles klaar voor de komende jaren.we willen alles klaar hebben mocht ik binnenkort in verwachting zijn dan wil ik niet meer met me neus in de verflucht zitten. @essie:haha ja ik ken het,meestal kom je nog met leuke dingen nog thuis ook als je niet gericht gaat shoppen.haha mijn dochtertje is ook helemaal gek van opa (mijn vader). @joyce86:daar heb ik ook zo last van van die buikpijn dat herinnerd me er dan ook weer aan waarom ik aan de pil ging hahaha.maar als je er zoveel last van heb kan je ook 2 paracetamolletjes nemen dat werkt bij mij wel. @hier:ik ga zo even lekker een uurtje sporten en dan pak ik me schuurpapier weer op .maarja moet gebeuren dan kunnen we van het weekend al schilderen. fijne dag nog allemaal
haay allemaal: sorry dat ik niet meer reageer, ik heb me voorgenomen om me er niet te veel mee bezig te houden. ik had het idee dat het daardoor de vorige keer niet goed lukte, ik was er gewoon veel te veel mee bezig en daar werd ik alleen maar gek van (en mijn man ook) de maand dat ik dacht: laat maar zitten, ik zie het wel en niet vaak op het forum kwam was het raak! dus dat ga ik nog een keer proberen. dus ik lees wel mee en zo af en toe (heel af en toe) laat ik een berichtje achter. zo, dan weten jullie waarom het hier even wat stiller is...
@Semmy: Heb me nog in kunnen houden. Haha. Komt waarschijnlijk wel omdat ik niks leuks zag. Opa was niet thuis, was aan het werk. Dus het was alleen knuffelen met oma. En hij heeft vandaag een knuffeldag, dus daar kon ze het goed van nemen. Al houdt ie altijd wel van knuffelen en kusjes. Gelukkig! En is je ovutest alweer wat donkerder? @Joyce: Die buikpijn herken ik ook. Bij mij helpt ibuprofen perfect. @Lalalamon: Wel laten weten als je een testje hebt gedaan, zwanger bent of ongi bent geworden hè. Hopelijk is het nu weer snel raak dan, nu je probeert er minder aan te denken.
Hallo Allemaal! Ik ben ook een tijdje niet geweest. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Lalalamanon. Wil er niet teveel mee bezig zijn. Vorige keer was ik er 5 maanden heel erg mee bezig en de 6de maand dacht ik van: ''deze maand maar 1 keer ''geklust'', dus zal wel niks worden''. En toen was ik zwanger!! Hoop dat het nu weer zo gaat haha. Maargoed...afgelopen maand ben ik er ook niet zo mee bezig geweest en toen was het ook mis Je kunt het toch niet van te voren zeggen. Maar denk dat ik mezelf gek ga maken als ik ovu testjes ga doen enzo.. Dus...ik lees het allemaal mee en schrijf af en toe zelf een stukje @Semmy: Gelijk heb je! Wij hebben 7 maanden verbouwd toen ik zwanger was..pff..nou dat is echt geen pretje! Ben tijdens de verbouwing zwanger geworden dus was 4,5 maand zwanger toen het gelukkig klaar was! @Joyce: Ik heb sinds ik weer gestopt ben met de pil ook zo'n buikpijn! Mn hoofdpijn is trouwens ook een stuk erger geworden. Gelukkig doen paracetamolletjes wonderen @Essie: Wat is dat toch met jongetjes en opa's haha! Hier nog eentje die weg is van zn opa's! Als oma er is vraagt ie altijd naar opa Heerlijk hè shoppen! Lukas heeft z'n kast vol liggen met kleertjes en toch kan ik het niet laten om er dan toch weer wat bij te kopen @mamavanA: Hoe is het met je meisje? @pollewop: Spannend voor jou! Zet em op Er zal toch ooit iemand zich bij roosje moeten voegen...zucht... Ben een beetje kwijt hoe oud jullie kindjes ook al weer zijn. Maar vanaf welke leeftijd gaat een kindje naar een groter bedje. Wij willen het kamertje wat Lukas nu heeft straks gebruiken voor de tweede. Maar koop je dan een ''juniorbed'' voor de oudste? Of nog een ledikantje. Ik vind het namelijk zonde om een ledikantje te kopen voor 3 maandjes ofzo en daarna ook nog een groter bedje. Hoe doen jullie dat? Of hebben gedaan? Zat te denken aan zoiets
Of zou dat nog te groot zijn? Hij is natuurlijk nog wel heel erg klein..haha Ben benieuwd naar jullie meningen/reacties.
@mamatess ik weet niet hoe oud Lucas is maar het bedje ziet er mooi uit en ook nog lekker knus zeg maar. Ik heb zelf nog geen ervaring mee maar ik zou zeggen dat ie zelf het bed in en uit moet kunnen klimmen en zich ervan "bewust" moet kunnen zijn dat ie ni over de rand moet klimmen/vallen. @lalalamanon ik hou me er ook ni zo mee bezig hoor, ik gebruik verder ook geen ovu restjes ofzo. Wij zijn ook nog maar net begonnen maar nu heb ik zoiets van ik zie t wel ff aan. Maar laat wel ff weten als je nieuws hebt. @@semmy nog lekker aan t klussen?(aan t huis) Ik denk dat mijn meisje ziek word, snot verkouden en begint te hoesten als een zeehondje!heel zielig! Nou het was bij mij maar een heel klein beetje bloed dus nu weer wachten....
@MamaTess: Ik denk dat dat per kind verschilt. Mijn zoontje (2jr en 3mnd) blijft z'n eigen bedje houden en blijft ook op dezelfde kamer slapen. Ik vind hem nog te klein om in een groot bed te laten slapen. Bovendien maakt hij nog geen aanstalten om uit z'n ledikantje te gaan klimmen. Dus daar hoeft het ook niet voor. Het kindje van een excollega van mij wordt binnenkort 2 jaar en ligt al even in een juniorbed. Maar hij loopt qua ontwikkeling ver voorop, dus hij was er echt aan toe. Wel een mooi bedje trouwens, op die foto. Waar kan je die kopen?
Ja leuk bed hè!? Die hebben ze bij woonexpress. Ze hebben ook een kledindkast en commode in die stijl.
hoi dames heb het redelijk druk gehad met men meisje gaat het wel nog last van haar tandjes maar het is al beter en we hebben twee poesjes en ze noemen Rasta en Zazou ze zijn nu 8 weken oud en ze vinden het fantastisch bij ons alleen wat schrik van de hond maar het begint te wennen ze eten en drinken goed en het zijn echte speelvogels
@mamavanA:ach leuk joh heb je er 2.dacht dat jer 1 zou krijgen.ach dat komt wel goed hoor ze moeten ff wennen aan elkaar.gelukkig gaat het goed met je meisje..tja die tandjes zijn gewoon rot als ze doorkomen kunnen ze aardig last van hebben. @MamaTess:zeker een gaaf bed zeg.hoe oud is je zoontje(sorry vergeten).ik heb lyvania met 3 jaar in een peuterbed gedaan,soms hoor je wel met 2.5 jaar.ligt aan het kind zelf of ze er aan toe zijn is per kind verschillend. er teveel mee bezig zijn is ook niet goed,merk aan mezelf dat ik het wel onder controle heb.en als je iets minder vaak kom is ook niet erg hoor.dit is ook de enige topic waar ik in schrijf. @Essie09:ik heb nog geen knaltest gezien,maar ze worden met de dag wel iets donkerder.verwacht vandaag of morgen wel een knaltest te hebben hoor.ik zag al dat ik sinds gisterenavond wat servixslijm kreeg,dus vanavond vriendlief bespringen hahaha. ja ben wel heel blij met deze afleiding hoor.gisteren heb ik haar even gebeld en toen begon ze te huilen...nou me moederhart brak.ze miste me heel erg en ze wilde dat ik naar me ex kwam.gelukkig heb ik haar een beetje kunnen afleiden.hij woont gelukkig dichtbij dus als het echt nodig is ben ik er zo.maar ze was alweer aan het spelen in de zandbak en het was weer goed. @Joyce86:ja we zijn nog druk bezig.ga zo met de laatste 3 deuren beginnen en morgen alles afnemen.en dan is het de bedoeling om zondag te gaan verven.de zolder boekt ook vooruitgang dus we hopen eind volgende week klaar te zijn.beterschap voor je meisje is het nog gaan doorzetten die verkoudheid?? @Lalalamanon:is goed hoor meid als jij wat afstand wil nemen moet je dat ook gewoon doen.ben wel blij dat je gewoon blijf meelezen en af en toe iets van je laat horen.als je er teveel mee bezig ben kan het je wel een beetje gek maken.rustig aan en we horen je wel weer @hier:kan er maar niet aan wennen aan die stilte dat ze er niet is.nouja nog 2 weken volhouden en dan is ze er gelukkig weer.dan hebben we lekker 3 weekjes vakantie.merk nu wel dat ik er echt aan toe ben.nou meiden ik wens jullie een fijn weekend en ik ga maar weer eens schuren hahahaha
Lukas is bijna 19 maanden dus tegen de tijd dat hij een brusje krijgt is hij wel aan een peuterbedje toe denk ik. Hij zal nu nog niet begrijpen dat hij in bed moet blijven liggen om te slapen haha! Waarschijnlijk gaat hij dan spelen tot hij in slaap valt. Ach...over (minimaal) 9 maanden begrijpt hij het vast al beter en zal hij ook vast beter luisteren Hier net de woonkamer verbouwd haha! Box en de plant op een andere plek neegezet. Nu heeft Lukas meer ruimte om bij ons (als we aan tafel zitten) te spelen. Anders speelde hij aan de andere kant van de kamer waar hij ons niet zo goed zag en kwam dan altijd een beetje zeuren en hangen Hoop dat ie nu beter zelf gaat spelen. Verder is het huis weer aan kant dus moeders heeft even tijd voor zichzelf. HEERLIJK! Even de herhaling van as the world turns kijken en de ouders van nu lezen Haha! Vanavond weer een uurtje sh'bammen en daarna lekker bankhangen! Jullie nog leuke plannen?