wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi hoi, hier weer eens een berichtje van mij. Het zijn de laatste weekjes voor onze zomervakantie (noord-nederland) en dus reuze druk voor deze juf.

Inmiddels hebben wij ook een dreumes/peuterbed gekocht voor Stijn.
    We willen proberen om hem voor de komst van ons 2e wondertje in het dreumesbedje te laten slapen. Graag gebruiken we het ledikantje dan voor de baby. Mocht het niet lukken komen we een ander bedje voor de baby. We zaten te denken aan een wiegje van de prental.
    Prenatal - Slapen - Prenatal - SALE - tot 40% korting - Prenatal - Kleine prijsjes - Slapen - Prenatal

Bij de komst van ons 2e wondertje blijft Stijn gewoon op zijn eigen kamertje slapen en maken we een nieuwe kamer voor de baby.

Met het ledikant en commode van Stijn.

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @mamavanA hoe is het met je nieuwe kleintjes?leuke namen verzonnen! Wij hebben ook een kat maar die wil t liefste buiten zijn! Maar Nikki vind em helemaal geweldig!
    @semmy ze is nog flink ziek geworden, ben al 2 nachten een uur met eer op geweest! Dan weet je pas weer hoe lekker het is als je gewone nachten hebt!
    Zie je je meisje echt 3 hele weken niet? Das wel zwaar Jah! Gelukkig genoeg afleiding!
    @mamatess hier word ook zo'n 2 keer per jaar de boel omgegooid! En dan ook ff gelijk grondig schoonmaken achter de bank enzo.

Hier vanavond alweer uit eten geweest, schoonvader is met de vut gegaan, dus nu alle tijd voor de kleinkinderen! Gisteren hebben ze een bakfiets gekocht, super leuk!
    Vandaag ff gerekend maar nog 5 weeen en dan heb ik vakantie!yoehoe leef er echt naar toe nu, ben t werk ff helemaal zat!

Truste allemaal

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

met mijn twee nieuwe kleintjes gaat het goed ze voelen hun echt thuis alleen nog wat bang van de hond maar het begint te beteren :) en spelen spelen is echt schattig en men meisje is dol op ze ze slapen het liefst op de zetel leuning zodat ze niet ver van de box liggen
    zazou is een pik zwarte en die camoufleerd zich in men gordijnen haha denkt dat we haar dan niet zien haha

4. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joehoe!! Gistermiddag oom en tante geworden van een klein neefje; Maxim! Vanmiddag even op kraamvisite. Ben benieuwd want het kindje is van de broer van Marcel en zij zijn een tweeling en lijken sprekend op elkaar. Benieuwd of Lukas en Maxim op elkaar lijken:D Lukas lijkt namelijk heel erg op Marcel:D

Krijg nu helemaal de kriebels als ik die bevallingsverhalen weer hoor. IK WIL OOK WEER!!:D

5. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Gisteren niets meer getypt, omdat ik een mega migraineaanval had. Was blij toen mijn man 's avonds weer thuis was. Kon ik lekker naar bed, nadat ik een paar keer over mijn nek ben gegaan dan. In deze periode van mijn cyclus durf ik niks in te nemen tegen mijn migraine. Er is namelijk niet genoeg onderzoek naar gedaan wat de gevolgen zijn:(.

@mamavanA: Wat een leuke namen! Fijn dat het goed gaat.
    @Semmy: Eén week voorbij, nog 2 weekjes en dan zie je je kleine meid weer. En een knaltest onderweg, dus flink klussen.;)
    @Joyce: Beterschap voor je meisje. Ik moet nog 2 weken werken en dan lekker 3 weken vakantie. Ben er ook echt aan toe.
    @MamaTess: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! :)

Vanmiddag en vanavond gaan we naar een feest hier in de buurt. Mijn zoontje gaat logeren bij opa en oma. Hopelijk blijft het droog de rest van de dag.
    Morgenmiddag verjaardagsfeestje van het kindje van een vriendin. Dus weer een druk weekend, maar wel allemaal leuke dingen.
    Iedereen een heel fijn weekend gewenst! :D

6. peekaboo

hoi dames hoe gaat het hier ? vanacht een slapeloze nacht gehad kleine meid had pijn en het was 8uur voor we konden slapen pff maar ach moeten door deze periode door he :) en de poesjes doen het goed vind het best schattig rasta heeft haar weg naar boven gevonden haha viel plots mijn voeten aan :)

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Hey meiden, wat is het rustig hier! Hoe was jullie weekend?
    Ik heb een heel gezellig weekend gehad. Feest zaterdag was heel leuk en het verjaardagsfeestje gisteren ook. Was ook een oudcollegaatje van me, dus lekker bij kunnen kletsen. Zij had haar zoontje ook bij, die is 20 maanden. Het was heerlijk weer, dus onze 3 ventjes hebben heerlijk in de tuin kunnen ravotten.

@mamavanA: Wat vervelend dat je dochtertje nog steeds zo'n pijn heeft. Hopelijk is ze er snel vanaf. Hoe gaat het verder met jou?

@mamaTess: En lijkt je neefje op je zoontje? Nog een paar dagen en dan is je nod. Wat denk je zelf?

Ik heb besloten om er niet teveel over na te denken. Dus niet bij elk dingetje mezelf af te vragen of het misschien een zwangerschapsverschijnsel is. En ik moet zeggen, het lukt tot nu toe goed. Ik zie het wel of ik over een week ongi word en zoniet dan maar eens een test doen. Ga in elk geval niet vantevoren testen, want de kans is dan nog zo groot dat het misgaat. Die kans is natuurlijk altijd aanwezig, maar als ik zie hoeveel vmk de meiden op dit forum hebben. Dan heb ik liever dat ik gewoon denk dat ik ongi ben geworden.

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey Hey

@essie ja zo doen wij het ook ja, je er constant mee bezig houden heeft geen zin, soms snap ik het wel hoor als t verlangen heel groot is. Maar ik wacht ook gewoon af en testen als de ongi uitblijft.

Hier ni zo fijn weekend gehad, dochter nog steeds ziek en ik ook. Heb er zo'n hekel aan, niks kunnen doen en me ellendig voelen en het word nog ni beter:(

Fijne avond nog

9. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi hoi allemaal

@joyce86;jeetje he dat is wel vervelend zeg dat jullie beide niet lekker zijn...beterschap voor jullie.

@Essie:zo doe ik het ook.ben er ook niet te veel mee bezig ik heb zo ik zie het wel en als ik een aantal dagen overtijd ben dan knal ik er pas een test tegen aan,anders maak je jezelf helemaal gek.hoe gaat het met je migraineaanvallen...klote zeg voor je.ik heb het heel soms als ik teveel last heb van stress en kan daar gewoon dan niet mee omgaan en dan krijg ik het ook.

@MamaTess:gefeliciteerd ohh leuk is dat he tante worden.Ik word in oktober voor het eerst tante dus vind het helemaal geweldig hahaha.snap best dat de kriebels komen hahaha.

@mamajuf:zou wel lekker zijn dan hoef je niet weer een kinderkamer te kopen.als alles er nog mooi uit ziet kan je het idd voor je 2e gebruiken.ik heb alles weg gedaan dus wij moeten wel alles weer opnieuw aanschaffen.lekker dus je heb ook bijna vakantie.

@hier:zaterdag had ik me een knaltest in me handen hahaha:D.we hebben deze maand goed geklust dus ben benieuwd of het elkaar gevonden heeft hahaha.
    het klussen in huis schiet ook al lekker op.zaterdag was ik klaar met alles schuren en afnemen.zondag zijn we begonnen met schilderen,en morgen ga ik verder en dan is het zo goed als af gelukkig.vanavond is vriendlief onze kamer aan het wit spuiten en dan vrijdag word de ene wand grijs gespoten en dan is het zo goed als klaar

10. peekaboo

hey met mij gaat het wel redelijk hoor af en toe wat teveel gepieker met emotionele uitbarstingen als gevolg maar we slaan er ons wel door morgen om 14uur sollicitatie gesprek

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Joyce: Beterschap voor jou en je meisje.

@Semmy: Gelukkig niet zulke migraine meer gehad. Ik heb best veel last van migraine. Bij mij komt het door de hormonen en door stress. En aangezien mijn hormonen nogal schommelen met mijn onregelmatige cyclus, heb ik dus nogal eens migraine. Heb daar hele goede medicijnen tegen, maar ja die mag ik dus niet in de tweede helft van mijn cyclus.
    Dus je knaltest gehad. Hopelijk vinden ze elkaar ;).

@mamavanA: Heel veel succes morgenmiddag met je sollicitatiegesprek. Laat even weten hoe het gegaan is.

12. peekaboo

zal ik doen

13. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    voor welke functie heb je een sollicitatie gesprek mamavanA?sucses morgen;)

14. peekaboo

hey meiden
    de sollicitatie is goed gegaan mag maandag bellen en horen maar 9 op de 10 mag ik beginnen was een super gesprek en een superlieve dame

15. peekaboo

het is trouwens voor poetsvrouw en hulp in de keuken van het ziekenhuis :) moet ergens beginnen he hihi maar het is een goed salaris , hospitalisatieverzekering , maaltijdcheques, ploegentarief, zaterdag en zondag dubbel betaald , voordeelkaarten zoal marco enzo.... dus het is wel nog een goede baan

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @mamavanA: Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan :). En een goed salaris, verzekering etc., mooi hoor. Spannend hoor, dus maandag hoor je het. Wel laten weten dan hè.

17. peekaboo

jaja doe ik hoor alleen is het nog niet 100procent zeker dat ik het maandag weet maar ja we zien wel ;) ik blijf hopen hihi

18. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @MamavanA: Ik hoop voor je dat je de baan krijgt! Spannend!

@hier: Nog 2 dagen voor mijn NOD...Nog geen buikpijn of iets dergelijks. Vandaag wel heel moe. Heb zelfs even een uurtje geslapen vanmiddag! Of dat van een eventuele zwangerschap is of gewoon omdat ik moe ben weet ik niet haha;) Wel het gevoel dat ik zwanger ben maarja...dat heb ik wel vaker! Heb last van mn onderbuik maar niet de gewone ongibuikpijn...meer wat steekjes ofzo;)

Gister in het ziekenhuis geweest. Had een kieste op mn pols en daar had ik best last van. Nu hebben ze hem leeggezogen en weer spul erin gespoten zodat hij niet meer terug moet komen. 80% kans dattie niet meer terug komt. Wel heel erg last van mn pols nu. Ben bang dat ik morgen niet kan werken. Hopen dat het morgen weer beter gaat!

Bij ons neefje Maxim is een test gedaan op het syndroom van down. Flinke schok voor de ouders dus! Ze hadden nekplooimeting gedaan (zij is pas 26 maar toch voor de zekerheid) en toen was de kans 1 op 17.000. Ze vonden in het ziekenhuis dat hij wat bolle oogjes had en wel vaak zn tongetje uitstak. Beetje vage redenen om dan meteen een test te doen maar goed...;) Nu krijgen ze vrijdag pas de uitslag! Even schrikken dus! We zijn er zaterdag geweest maar ik zag echt helemaal niks aan hem! Hopen dat het allemaal meevalt!

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @MamaTess: Wat heftig zeg voor je zwager en schoonzus. En dan vrijdag pas de uitslag. Dat zullen een paar zware en eindeloze dagen voor ze worden. Hopelijk krijgen ze vrijdag goed nieuws.

Hopelijk bent je nu van die kieste verlost dan en ben je ook snel van de pijn af.

Dus al wel wat kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden. Vervelend hè dat zwangerschapsverschijnselen bijna gelijk zijn aan menstruatieverschijnselen.
    Hoop het echt voor je dat het deze ronde raak is.

20. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    mamavanA:wel mooi meegenomen toch al die extra's.spannend hoor hoop het voor je dat je maandag goed nieuws krijgt.

MamaTess:jeetje he dat zijn dan ook weer spannende tijden voor je zwager en schoonzus.dan duurt wachten tot vrijdag lang als je op een uitslag zit te wachten.
    en hoe is het met je pols ben je nog gaan werken vandaag.zal wel aardig pijnlijk geweest zijn?

essie:klote is dat dan dat je dan geen medicatie mag nemen.ja het beste is dan je bed in te duiken en geen geluid en geen licht.ben blij dat ik het maar heel af en toe heb.

hier:ik ga zo nog even verder met verven en dan is het beneden eindelijk klaar.vind nog dat het vrij snel is gegaan eigenlijk.vrijdag word de muur grijs gespoten en dan kunnen we zaterdag onze slaapkamer weer inruimen en soppen.

Deel Deze Pagina