hallo meiden, wat is het hier rustig.. wij zijn nu volop aan het klussen (eisprong moet ergens deze dagen zijn geweest??) van het weekend lekker wezen zwemmen met mijn man en dochtetje. z eis dol op water, echt een water ratje. deze een aankomende weken krijg ik het duk met werken. ik werk bij een na schoolse opvang en dat is normaal maar 3 midagen en nu is dat de hele dag! lekker veel dingen ondernemen met de kids ban knutsels maken tot dagjes uit organiseren. heel leuk maar ook even heel druk.. hoe gaat het met jullie? ik zie dat er een aantal bijna gaan testen.... mamavanA:succes met je nieuwe baan, hopelijk krijg je goed nieuws! MamaTess:gefeliciteerd met je neefje, zal wel raar zijn voor zijn ouders om dat te horen..dat ze hem willen testen. aan de andere kant is het wel fijn om te weten waar je aan toe bent als ouders. ik ben beneiuwd naar die uitslag al denk ik zelf dat het wel mee zal vallen, want dat hadden ze dan met de 20 weken echo ook moeten zien, of o zijn minst een aantek moeten hebben gemaakt. essie:hoe gaat het met je hoofdpijn? had je daar in je vorige zwangerschap last van? je hoort wel eens dat je zo'n aanval dan krijgt tijdnes de bevalling, nou dat lijkt me echt een hell op dat moment. pffff semmy: heerlijk he dat opknappen en klussen. en door lekker bezig te zijn zit je ook niet steeds aan je cyclus te denken.
@lalalamon: Ik had tijdens het begin van mijn vorige zwangerschap helaas veel last van hoofdpijn. Ongeveer tot de 20 weken. Vooral in de eerste weken, want toen was ik zo ontzettend moe. En ja extreme vermoeidheid wekt ook migraine op. Na de 20 weken geen hoofdpijn meer gehad (tijdens mijn zwangerschap). Gelukkig ook niet tijdens mijn bevalling. Maar ja had ook een "stortbevalling". Lijkt me wel verschrikkelijk, migraine tijdens de bevalling. We hebben gisteravond onze vakantie geboekt ! 10 Dagen naar een supermooie camping in Kroatië. Heb er echt ontzettend veel zin in. Verder weinig nieuws. Kleine ligt op bed voor z'n middagdutje. Vanochtend wat boodschappen gedaan en wasjes gedraaid. Nu even lekker op de bank de series kijken die ik heb opgenomen. Fijne dag nog allemaal.
@Essie: Leuk is dat hè...Ik kijk ook altijd alles terug Helaas is gtst nu afgelopen @hier: Buikpijn begint al dus ben er weer bang voor deze maand.... Zo weer even op bezoek bij ons kleine neefje! En wat een rotweer vandaag zeg! Het regent echt al de hele dag:x
Net even op bezoek geweest bij Maxim. Kregen ze net toen wij er waren de uitslag van de test. De artsen wilden ze niet langer in spanning laten en tot vrijdag laten wachten...Alles is gelukkig goed met hem! Wat een opluchting zeg! Het veranderd toch wel even je toekomstbeeld...
@mamaTess: Wat een geweldig nieuws, van je neefje Maxim! Wat fijn dat ze de uitslag al zo snel hebben gekregen. Ik volg gtst niet echt. Kijk wel zo nu en dan een aflevering. Dus weet ondertussen wel weer alles wat er speelt. Heb alleen de slotaflevering niet gezien van afgelopen vrijdag. Ga die nog wel even opzoeken, want ben toch wel benieuwd. Buikpijn, dat is geen goed teken. Maar zolang je nog geen bloed hebt, kan het nog. Ik hoop het voor je.
@mamatess gelukkig is alles goed met je neefje! En lijkt ie ook op Jou zoontje? @essie leuk kroatië, zijn wij ook ooit geweest, gaan jullie met de auto? Wij gaan dit jaar naar Luxemburg, volgend jaar weer verder weg maar dit jaar voor het eerst weer kamperen dus ff dicht bij huis. @lalalamanon lekker he zwemmen, mijn dochter vind t ook heerlijk, zo leuk om te zien lekker spartelen in t water! En heb je ook al bijna vakantie of alleen maar druk met werken? @semmy nog een weekje en dan weer bij je dochter toch?gaat het klussen goed vooruit? @mamavanA super dat t gesprek zo fijn ging! Hoe is t met je kleine boefjes? Hier nog steeds verkouden! Is ni leuk meer, mijn dochter word al 3 nachten snachts wakker omdat ze moet hoesten en niet door der neusje kan ademen. Hebben al neusspray maar t helpt nog ni echt! Morgen winkelen in arnhem en mijn dochter mag lekker bij oma spelen. Weltruste iedereen.
hoi dames heb een leuk dagje gehad ben om 7 uur vanmorge kunne gaan slapen door me kleintje haar tandvlees heeft even gebloed dus hoop dat de tandjes snel doorzijn en ben iets gaan drinken ben net thuis haha men man is boos op mij maar ach maak het straks wel goed
@joyce: nee Maxim lijkt totaal niet op Lukas! Hij lijkt veel meer op haar! @mamavanA: heb je het al weer goed gemaakt met je man? @hier: vannacht 2 uur wakker gelegen van de buikkrampen... Dus nu toch ongi geworden helaas... Begin er nu een beetje van te balen...
@mamaTess: Nee, toch ongi geworden. Wat kl*te! Fijn dat het er dan ook zo ingewreven wordt, doordat je erge krampen hebt.:x Hopelijk volgende ronde dan. @Joyce: Ja we gaan met de auto. Boeken wel een overnachtingshotel, want in één keer rijden is niet te doen met mijn zoontje. Als we met z'n tweeen waren ging het wel, maar voor die kleintjes moet je toch regelmatig even stoppen. Luxemburg, ben ik nog nooit geweest. Alleen doorheen gereden, op weg naar Spanje. Mijn zoontje is ook echt een waterrat. Vind het heerlijk in het zwembad en ook in bad. Hier verder geen nieuws. Vandaag nog werken en dan weekend .
@tess: gelukkig kregen ze goed nieuws, dan kunnen ze nu ontspannen van hun kindje genieten. @joyce: mijn meisje gilde het gisteravond en vanacht ook uit! ze voelde zich zo beroerd. echt ontzettend zielig, ze was z overstuur dat ze er bijna van ging overgeven. ik heb haar een zetpilletje gegeven en met haar rondgelopen tot half 2 en daarna heeft ze bij ons in bed gelegen. ik ben echt kapot joh. ze wilde heel graag drinken, maar als ik haar aanlegde stikte ze bijna omdat ze niet door haar (snot)neusje kon ademen en daardoor weer heel hard moest huilen. gelukkig heeft ze voor de rest goed geslapen en is ze vandaag toch wel vrolijk en lekker knuffelig. hier waarschijnlijk geen vakantie maar dat is een lang verhaal: mijn man werkte vorig jaar bij bedrijf dat failliet gaat, waardoor hij ander werk moest zoeken. precies in vakantieperiode 2010, met als gevolg geen vakantie omdat hij dus net in die periode een nieuwe baan vind. alles gaat goed, maar dan besluit het nieuw bedrijf waar hij net vats contract heeft gekregen dat het gaat fuseren en dus verhuizen, met als gevolgd meer dan 3 uur extra reistijd per dag. dat is dus niet echt fijn, vandaar dat hij zojuist in de zomervakantie van 2011 weer opzoek ging naar een nieuwe baan. inmiddels gevonden en heeft tijdelijk contract. dus we wachten even af hoe het allemaal loopt, en hopen dat we er toch echt even tussenuit te kunnen gaan.... @essie: neeeeee! :xdat is balen, welke ronde ga je nu in? @hier: lekker vrij vandaag en morgen, dus een lang weekend!
@lalalamon: Nee ik ben niet ongi geworden. MamaTess is ongi geworden. Mijn nod is als het goed is as zondag. Wat vervelend dat je man weer een andere baan moest zoeken. Wel fijn dat ie snel wat gevonden heeft. Hopelijk kunnen jullie er binnenkort even tussenuit.
Nod Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli MamaTess: ronde 4,nod 14 juli semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde 3,nod 23 juli Essie09: ronde 5,nod 17 juli Joyce86: ronde 1, nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... pollewop: ronde 1, nod 30 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Hey meiden, Heb het overzicht een beetje opgeschoond. Heb er 3 mensen uitgehaald, die hier al een hele tijd niet meer hebben gereageerd. En nog wel actief zijn bij andere topics. Mocht één van die meiden toch wel hier in de lijst willen staan, kunnen ze zich er altijd weer tussen plaatsen. @MamaTess: Ik heb je nod nog niet veranderd. In de hoop dat je ongi niet doorgezet heeft. Nu ben ik de eerste op de nodlijst. Probeer niet teveel aan de kwaaltjes te denken. En dat gaat nog steeds goed. Moet nog even kijken wanneer ik ga testen. Denk begin volgende week, als ik dan nog niet ongi ben doe ik een test. Straks mijn zoontje naar de psz brengen. Kan ik even de stad in, moet nog langs de ANWB voor de vakantie. Vignetten etc. Kan ik gelijk boodschappen doen. Iedereen een fijne dag en misschien tot vanavond.
hoi dames hoe gaat het met jullie hier brrrrrr vreselijk nieuws gehad kippevel, onbegrijpelijk gewoon een goeie vriendin heeft net een half uurtje geleden ofzo haar zoontje moeten afgeven ze was 16 weken zwanger ! ze had 1 cm ontsluiting nog weeenremmers gegeven maar te vergeefs ! vind het vreselijk sorry moest het even kwijt