wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lalqlamanon zielig he als je kindje zo ziek is, vooral als ze moeite hebben met ademhalen.
    @essie nod over twee dagen, ik duim voor je!

Mijn dochter is gelukkig weer iets beter, meteen veel gezelliger! Morgen en zondag werken, ni zon zin in maarja. Fijn weekend!

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    @mamavana: jeetje wat een verhaal zeg, ik hoop het ook nooit mee te maken...

@iedereen: hier ook een beetje goed nieuws, mijn beste vriendin (we waren allebei tegelijk zwanger van ons eerste kindje, ze was een maand verder dan ik)
    ze is nu 2 maand, het zou leuk zijn als ik dus deze maand ook zwanger ben, dan zijn we weer en maand verschil en zijn we tegelijk zwanger van ons 2e kindje!
    komt allemaal zo dichtbij! ik wil ook mee doen......

we hebben om de dag geklust, maar ik heb geen idee wanneer mijn eisprong er was????? :(

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

kom met jullie meeklesten. Het zwanger worden is gestart ( ronde 1). Ben vorig jaar augustus mama geworden van een zoon en wil niet te groot leeftijdsverschil tussen mijn ukkies, voor zover je dat kan bepalen natuurlijk( wel lang getwijfeld overigens). Heb een beetje meegelezen en zal jullie nu actief volgens en vanaf nu inhaken.

Tot snel.

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lalalamanon dat zou wel heel leuk zijn, tegelijkertijd zwanger!
    @kapedi welkom, en ik zie dat onze kindjes maar een dag schelen, vind je het ook zo'n leuke leeftijd nu, zoveel ze leren en proberen!?

Ik vind t wachten echt lang duren, eerst vond ik t altijd balen om ongi te worden, en nu ben ik erg benieuwd of mijn cyclus goed is, maar eacuten duurt lang!;)

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    wat een rot weertje hier bah :(
    hier is alles nog ongeveer hetzelfde klein heeft wel minder last van haar tandjes er staan er nog 4door dus das al 6 :)

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wat is t stil hier......

@essie al tekenen van je ongi of juist anders?
    @ mamavanA Jou dochter gaat echt snel met tanden! Hopelijk blijft ze er ni zo'n last van houden.

Vandaag naar de kindrrboerderij geweest met mijn dochter, tweede keer in der leven en ze vond t super leuk! Alleen de kippen vind ze eng! Verder eigenlijk nix te melden. Fijn weekend gehad allemaal?

7. peekaboo

ja ze gaat zeker snel met tanden pfff en ze vind het echt heerlijk als ik haar tandjes poets :D ze is met alles snel hoor ze zit zelfstandig en ze begint te kruipen soms echt op haar knietjes anders tijgert ze wat maar altijd op haar handen nooit op haar elebogen of armen hoor is echt schattig op zien :D

8. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal!

@Kapedi: Welkom! Spannend hè, om weer voor een tweede te gaan:D
    @mamavana: Dan is je meisje zeker snel! Ik dacht dat Lukas al snel was met zn 11 maanden lopen!:D
    @Joyce: Leuk hè, de kinderboerderij! Ik ga er ook regelmatig heen met Lukas. Hij vind de pauw altijd het mooist en rent hem dan ook graag achterna haha;)
    @Lalalamanon: Dat zou wel heel bijzonder zijn zeg, om weer tegelijk zwanger te zijn. Ik hoop voor je dat het deze maand raak is! Jullie hebben iig goed julie best gedaan:) Dus wie weet!

@hier: Vandaag weer werken. Weekend gaat altijd veel te snel:( Merk echt dat ik toe ben aan vakantie. Word elke dag heel moe wakker terwijl we toch altijd tussen 10 en half 11 gaan slapen...Nog 7 weken en dan eindelijk vakantie!:D

Lukas eet de laatste 4 dagen echt heel slecht zijn avondeten. Hij neemt 3 hapjes en dan is het klaar. Ik heb er even op gelet maar hij krijgt ook niet vlak van te voren nog een koekje of iets dus hij kan ook niet vol zitten...We proberen het ''vliegtuigje'' of we gaan voor hem klappen maar ik krijg er niks in. De rest van zijn eten wilt hij wel...:(
    Gisteravond zijn we naar de laatste film van Harry Potter geweest. Echt zo'n gave film! En echt mooi in 3D. Net of je zelf in de film zit:D

We denken trouwens dat ik afgelopen maand misschien een miskraam heb gehad. Ik vertelde toch dat ik snachts wakker werd van de buikpijn... Nou dat waren echt zulke erge krampen dat ik niet eens normaal kon ademen:( En daarna begon ik zo hevig te bloeden...Dus denk miss aan een ''miskraam'':((voor zover je het al een miskraam kan noemen...) Hoor wel eens dezelfde symptomen...

Xx

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Zo op weg naar kids playground, dus ff snel hoor!

@Joyce, ja zag dat jouw kleintje ook van augustus is inderdaad. Ja geweldige leeftijd nu....Blokjes stappelen, Blokken in een truck stoppen, laden opentrekken grrr....Ja vind het helemaal leuk.

@Mamatess; Heel spannend om er weer voor te gaan, het hoeft voor mij niet in 1 keer raak te zijn, ik vind deze periode ook wel weer wat hebben. Zo wachtend op 2 streepjes.

Nou ik ga , fijne dag vandaag

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Stil hier! Werken alle mama`s hier op dinsdag....Nou hoef dan ook nergens op te reageren hihi.
    Ik ga zo even naar de stad met een vriendinnetje en mijn schoonzusje. Ik kom vanavond anders wel even checken of er iemand is geweest.

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja alles rustig hier..
    ik ben vandaag jarig (alweer 29) 2 jaar geleden had ik een positieve test op mijn verjaardag! dat was een mooi kado!
    nu nog even afwachten, maar ik heb geen idee wat er zich deze maand afspeelt in mijn lijf...
    dus echt wachten...wachten en nog eens wachten....

12. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hallo meiden

sorry dat ik jullie verwaarloosd heb:) hahaha.ben zo druk bezig geweest met het huis op te knappen dat ik weinig tijd heb gehad voor me laptoppie.morgen alles schoonmaken en dan is het klaar hehe:D.zaterdag komt me meisje ook weer naar huis verlang er zo naar om haar in me armen te hebben jeetje he wat mis ik dat gekroel van haar zeg.

kapedi:welkom gezellig dat je ook mee komt kletsen.en ja is nu wat rustiger als normaal maarja het is vakantietijd.nog wat leuks gekocht in de stad?

MamaTess:ja dat zou best kunnen hoor dat het een vmk is geweest.dus de film was geslaagd wel gaaf dat 3d effect.

mamavanA:en nog iets gehoord over je sollicitatie of heb ik er over heen gelezen??jeetje he is ze nog steeds bezig met haar tandjes vervelend zeg.

joyce86:leuk he de kinderboerderij mijn dochtertje vind het ook geweldig maar die gaat meer voor de speeltuin dan voor de diertjes hahahaha.

lalalamanon:eek:hh dat word dan wel spannend als je goed geklust heb hoop dat het zwemmertje je eitje heb gevonden.

Roos:hoe is het met jouw meid hoor al ff niks van je?

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Gefeliciteerd Manon, ja gaat hard he alweer 29 :) fijne dag vandaag.

Ik heb helemaal niets gekocht, nog nooit gebeurt...Wel lekker salade en broodje gegeten bij de v&d.

fijne avond allemaal.

14. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    lalalamanon:gefeliciteerd met je verjaardag meid:D:D

15. peekaboo

lalalamanon gefeliciteerd meid !!
    hier nog niets gehoord van men sollicitatie morgen maar eens bellen :)

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Hallo meiden, sorry heb even niks van me laten horen. Wilde er niet teveel aan denken, dat mijn nod bijna was.

Maar ik heb goed nieuws! Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Zie hieronder mijn testen van vanmorgen. Ben zo blij en tegelijk vind ik het ook best eng. Ben blij als de eerste 12 weken voorbij zijn.

Bekijk bijlage 168188

17. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    En de digitale van vanochtend. Hij geeft alleen dus 3+ aan en volgens mij klopt dat niet helemaal. Bij mijn zoontje maakte ik ook heel snel veel hcg aan, dus misschien ligt het daaraan.

Bekijk bijlage 168189

18. peekaboo

proficiat meid whaaaa echt enorm goed !!!!!!!

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @lalalamon: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    @mamavanA: Ja ben echt superblij. Het teststreepje stond er binnen 5 sec. Dacht eerst nog dat dat de controlekant was, maar zag na 10 sec dat het het teststreepje was. :D

@all: morgen zal ik de berichtjes lezen en reageren. Hoef morgen niet te werken, dus dan kan ik alles rustig lezen.

Alvast weltrusten.

20. peekaboo

welterusten geniet ervan !!!!!

Deel Deze Pagina