wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh wat goed!! Gefeliciteerd!!

2. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nod

Lalalamanon: ronde 2, nod 29 juli

MamaTess: ronde 4,nod 14 juli

semmy26: ronde 5,nod 22 juli

mamavanA: ronde 3,nod 23 juli

Essie09: ronde 5,nod 17 juli

Joyce86: ronde 1, nod 24 juli

mamajuf: nog even geduld...

pollewop: ronde 1, nod 30 juli

Zwanger :)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

OHHHH WAT GAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF GEFELICITEERD EN HOE VOEL JE JE??HAD JE HET IDEE DAT JE ZWANGER WAS OFF??

HEB FF DE LIJST NAAR VOREN GEHAALD AAN JOUW DE EER OM JEZELF ERBIJ TE ZETTEN:D:D

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @essie Superrrr! Gefeliciteerd! En ronde 5, toch heel netjes!
    @ lalamanon gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Semmy Oww lekker, bijna weer je dochter bij je! Kan me heel goed voorstellen hoe erg je der gemist moet hebben!

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @all: Dank je wel.

@Kapedi: Welkom. Gezellig dat je met ons mee komt kletsen.

@mamavanA: Jouw meisje gaat echt snel. Hopelijk is ze snel van de pijn van haar tandjes af.

@MamaTess: Had nog zo gehoopt, dat je ongi niet door zou zetten. En dan misschien een vmk. Wat kl*te voor je :(. Hopelijk deze ronde dan.

@lalalamon: Hopelijk ben je nu dan weer tegelijk zwanger met je vriendin. Zou wel erg leuk zijn.

@Semmy: Wat fijn dat je meisje bijna weer thuis komt. En ook klaar met klussen in huis. :)

@Joyce: Mijn zoontje vindt de kinderboerderij ook erg leuk. Maar dan niet voor de dieren, maar voor de speeltuin. Hij zit nu in een fase dat ie sommige dieren maar eng vindt.

5. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Nod

Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012

@Semmy: Dank je voor het naar voren halen van de lijst. Heb nog weinig kwaaltjes. Was voor het testen wel een paar keer ineens duizelig. Dacht er wel even aan, dat dat een verschijnsel kon zijn. Maar wilde er niet teveel aan denken.
    Ben nu soms duizelig, met vlagen misselijk. Heb een paar dagen een zeurderige buikpijn gehad. (had ik bij mijn zoontje ook al met 4 weken) En iets meer pukkeltjes, heb er bijna nooit één.
    Maar ik zie dat jouw nod 22 juli is. Al kwaaltjes?

Hopelijk voegen jullie je snel bij Roosje en mij.;)

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou hier nog geen menstruatie te bekennen.
    Ik heb twee testen gedaan eentje voor mijn nod en eentje toen ik een dag overtijd was.
    Maar helaas allebei negatief.:(
    Ik heb wel al ruim een week menstruatie buikpijn.
    Ik wordt hier zo onzeker van :(

7. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nod

MamaTess: ronde 5,nod 11 aug

8. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie:heb sinds gisteren last van zware (.)(.) maar dat zeg niks.vanochtend heel vaag gevoel in me hoofd en moe.ik wacht gewoon af en dan zien we het wel;).

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    dankjewel allemaal voor de felicitaties

jeeeeh gefeliciteerd essie! echt een dikke vete posi test!
    spannend voor semmy en mamavana Bijna nod.....

hier nog niks geks.. maar mijn man zei plotseling gisteren uit het niets dat hij een gevoel had (huh, mijn man die praat over gevoel????) dat het deze maand weleens raak zou kunnen zijn.
    hihihi leuk nom te horen dat hij dus ook mee bezig is. hihih

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    #570 Kapedi, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
    Gefeliciteerd Essie! Geniet ervan
    @ Chantal; Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, zal voor je duimen

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier door naar de volgende ronde ongesteld op dag 24 !?!

12. mijn wens

mijn wens Lid

20 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey hallo,

Ja wij gaan ook voor een 2de denk er continue aan om gek van te worden e bang voor een miskraam of dat ik niet meer zwanger wordt. echt om gek van te worden maar ik kan het niet uit schakelen!!!

13. peekaboo

heb het niet eens voelen aankomen :( pfff

14. peekaboo

Nod

mamavanA: ronde ,nod 16 augustus

heb hem even aangepast :(

15. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    he balen mamavana... soms komt ie ook gewoon om de hoek zetten. maar jouw cyclus is volgens mij nog niet helemaal tot rust gekomen.. het wisselt he? of had je dat voor de bevalling ook?

@mijn wens: ik ben er ook een beetje bang voor, bij mijn eerste bleef de placenta zitten en die hebben ze uit de baarmoeder geschraapt:(:$. daar zit dus een flink litteken, nu ben ik bang dat er geen eitje meer kan innestelen ofzo.....:(

16. peekaboo

ja men cyclus heeft altijd gewisseld maar tussen de 28 en 32 dagen nooit vroeger of later :(

17. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamavana: Vervelend zeg, nu in 1 keer weer een cyclus van 24 dagen... Hoop voor je dat het snel weer ''normaal'' is. Heb je trouwens ondertussen al iets van je sollicitatie gehoord?

@mijn wens: Ik denk daar ook heel vaak aan! Had ik bij de eerste ook... Toen was ik de hele tijd bang dat ik niet zwanger kon worden ofzo. Nu we voor een tweede gaan dacht ik dat dat wel over zou zijn maar het is nog steeds net zo erg:( Telkens bang dat we iets verkeerd doen ofzo... Probeer er niet zo vaak aan te denken maar dat gaat tot nu toe niet zo goed..;) Heb ook (zoals nu) vlak nadat ik ongi ben geweest al weer wat last van een soort ongibuikpijn. Denk dan meteen dat dat iets is waardoor ik niet of minder snel zwanger kan worden. Heel vaag...:)

@lalalamanon: Jeetje wat een verhaal zeg, dat van je placenta! Hebben ze er niks over gezegd, over eventuele gevolgen?

MamaTess: ronde 5,nod 11 aug

mamavanA: ronde ,nod 16 augustus

Mamavana, ik heb hem ook weer aangepast. Je had een oude...:)

@Hier: Vandaag gewerkt tot 3 uur. Daarna even een uurtje hardgelopen en wat buikspieroefeningen gedaan... Wil een beetje fantsoenlijk in een bikini kunnen op vakantie... Ook beetje op mn eten letten.. Kom ik lekker op tijd mee..over 7 weken gaan we al!;)haha! Morgen nog 1 dagje en dan is het al weer weekend!

18. peekaboo

ja sollicitatie bekijk net men mail en gaat niet door ben nu volop aan het rondkijken en solliciteren :)
    @mamaTess ik hoop ook dat het snel normaal is ben gewoon van tusse de 28 en 32 dagen te zitten :( en heb dus nu al bijna geen bloedverlies meer normaal begint het als de watervallen van co int rood vanaf de eerste moment nu dus niet

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes. Morgen mag je testen zie ik. Ga je dat ook doen, of wacht je nog wat langer?

@lalalamon: Hopelijk heeft je man gelijk en is het deze ronde raak.

@mamavanA: Wat jammer dat je ongi bent geworden. Waarschijnlijk moet je cyclus zich nog regelen. Komt allemaal goed, je bent natuurlijk ook nog niet zo lang geleden bevallen.
    En wat jammer dat de baan niet door gaat. Hopelijk vind je snel wat.

@mijnwens: Welkom. Ik denk dat elke vrouw die angst heeft.

Gisteren mijn eerste migraine aanval gehad. Verschrikkelijk, mag alleen maar paracetamol pakken. En dat doet natuurlijk niks. Gelukkig gaat het nu weer iets beter. Ben ook gewoon aan het werk. Mijn collegaatje is ziek, dus zit alleen vandaag. Wel saai, maar ja.
    Gisteren even mijn bloeddruk laten meten bij de ha. Ben namelijk al een aantal dagen snel duizelig. Maar mijn bloeddruk is goed, dus het is echt een zwangerschapsverschijnsel.
    Nou meiden, ik zal eens aan het werk gaan.

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Goedemorgen,

War is die zon nou gebleven dan, als ik moet werken draait ie overuren en ben ik vrij dat is het pisweer!

@MamavanA; jammer dat je ongi bent geworden! Ik zou ook nog niet weten wat mijn cyclus gaat doen, mijn banner is een gok, zit in ronde 1 dus moet nog even afwachten.
    @mijn wens; Daar hebben we denk ik allemaal last van. Ben niet bang dat ik niet zwanger kan raken, maar natuurlijk wel als het zo is dat het blijft plakken...Natuurlijk instinct noem ik het maar.
    @Manon; Ook heftig jouw verhaal, vond mijn bevalling al horror...Het kan altijd erger :(
    @Essie; Vervelend migraine, heb er ook altijd last van in periodes, maar tijdens mijn vorige zwangerschap geen enkele dag hoofdpijn gehad of een migraine aanval.....Na de bevalling kwam het fijn weer naar boven.

@Hier; Mijn kleine vent ligt alweer heerlijk bijna 2 uur te slapen. Het is een vroege vogel...Wakker rond half 6/6 en gaat altijd na het douchen weer terug naar bed voor anderhalf uur, daar gaat hij vandaag overheen. Hij zal zo wel wakker worden dus ff opschieten. Gelukkig slaapt hij in de middag ook nog een uurtje dus dan kom ik weer even checken. Ga zo even boodschappen doen, de eendjes voeren en duimen dat het droogt blijft vandaag.

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina