wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    welkom Meissie2008!!! Wat naar dat jullie een vmk hebben gehad! Heftig hoor! Pfff dat jullie 3 x klussen in de week vol houden :p wij zijn ooit zo moe dat we blij zijn dat we in bed liggen :D

@Semmy26: wat spannend zeg! Ik duim voor je dat het deze maand raak is. Ik voelde me net voor mijn ongi ook anders dan anders. Dan lijkt zondag opeens ver weg hé!

@lalalamanon: al 23 maanden niet meer ongi geweest:$ dat lijkt me ook heel gek ja! Ik heb geen borstvoeding kunnen geven dus mijn cyclus kwam weer meteen op gang na de bevalling....

Hier alles rustig. Dinsdag is het vrouwtje van moeders voor moeders lang geweest. De bedoeling was dat we het gingen vertellen als we de echo hadden gehad (ben ik 8 weken en 4 dagen) maar dat ga ik dus echt niet halen:p! We gaan het dit weekend aan de beide ouders vertellen en aan de zus van mijn man. Dan weet de familie in ieder geval alvast dat we zwanger zijn en dan vertellen we het na de echo aan de vrienden en de rest van de wereld. We hebben van de week een t-shirt gekocht voor Fleur waar "grote zus" op staat. Gelukkig weet mijn zus het wel al, de vorige keer vond ik het zo moeilijk om het haar te vertellen en toen zag ik er als een berg tegenop.

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja het zit ook niet helemaal goed hoor, want ook met bv wordt je na ongeveer 9 maanden toch ongesteld en ben je dus weer vruchtbaar.
    ik ga er voor naar de kinesiloog en die heeft me verteld dat het met mijn perineum/ bekkenbodem te maken heeft. waar ik nu nog steeds last van heb. zodra dat niet over is, zal mijn cyclus ook nog niet op gang komen. e echt balen want we willen graag voor een tweede gaan!

3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @lalalamanon: misschien een stomme vraag maar jij geeft toch nog steeds borstvoeding toch? Is het dan niet misschien een optie dat je dat helemaal gaat afbouwen. Dan wordt je toch vanzelf weer ongi toch???

Hier alles rustig, ik moet zo gaan werken. Ik werk in de zorg dus ik mag dit weekend weer werken. Als het goed is gaan we het dit weekend aan de familie vertellen. Ik heb er zo'n zin in!

4. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

zo het is weer lekker weekend.ga zo even de grote boodschappen halen dan hoef dat morgen niet.

ja spannend idd.ik heb al vanaf zondag het gevoel of ik ongi moet worden je kent die krampjes wel.maar ga nog niet testen,want kan ook gewoon zo zijn dat ik zondag gewoon ongi moet worden.hoe voelde jij je roosje voordat je testte??

@lalalamanon:jeetje he dat is wel lang zeg.ben je al bij de ha geweest???ik las op een andere forum dat een vrouw de borstvoeding afbouwde en toen ongi werd.

@roosje:eek:hhh spannend om het te gaan vertellen en leuk zo'n t-shirt voor je dochter,dat willen wij dan ook gaan doen kijken of ze het snappen als ze het dan zo ver is.

met de baby van me zusje gaat alles ook heel goed en ze krijgen een meisje...vind het zo gaaf voor ze.hoop dat het voor mij ook snel raak is kan ik nog ff samen zwanger zijn met me zusje.

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja ben al naar de huisart geweest maar die kan er niks mee. hij wil dat ik stop en daarna wil hij me doorverwijzen. ik heb wel allerlei bloedtesten moeten doen in het ziekenhuis maar daar kwam niks uit. nu loop ik bij een kinesioloog (alternatieve geneeskunde) en daar moet ik volgende week weer heen.
    volgens haar is er iets niet goed met mijn bekkenbodem (nou heb ik daar heel veel last van, en nog steeds, ook tijdens het klussen, waardoor dat gebeied verkrampt)
    beetje vaag verhaal misschien ivm alternatieve aanpak:;)
    je lichaam heeft een bepaalde belangrijke energiebaan, die begitn bij je perineum en loopt over je rug heen naar je hoofd. die heeft 28 drukpunten (cyclus heeft 28 dagen).
    perineum is punt 1 van die energie baan en die is bij mij dus geblokkeerd.
    ik ben daar 3 weken geleden geweest en ik moet wel zeggen dat ik vorige week veel last had van wit gelachtig slijm. misschien is dan toch de eisprong in werking gezet. dat zou dan betekenen dat ik volgende week misschien ongesteld zou kunnen worden? eve afwachten allemaal...:(

ik wil niet stoppen, mijn dochter heeft er nog zoveel behoefte aan, vooral sávonds om de dag te verwerken. ze is altijd een flessenweigeraar geweest dus opverstappen naar een flesvoedig is zoiezo niet van toepassing. ze drinkt wel uit een beker maar nooit zoveel als ze uit de borst drinkt.
    ik wil doorgaan tot ze uit zichzelf stopt.:)

spannend semmy, ik hoop dat je mag testen en dat hij positief is. je voelt vanalles en je weet helemaal niks...zucht.... afwachten dan maar

6. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden! Ik ben even een paar dagen niet geweest en moet bijna 2 pagina's bijlezen:D

@lalalamanon, wat een heftig verhaal zeg! Hoop voor je dat je menstruatie snel weer op gang komt en dat je minder last gaat krijgen van je bekkenbodem! Ik had na mijn bevalling veel last van mijn rug. Eerst dachten ze dat het bekkeninstabiliteit was en heb daar ook ruim 3 maanden fysiotherapie voor gekregen. Het ging maar niet over en ben toen door de ha doorverwezen naar het ziekenhuis. Uit foto's bleek dat ik een hernia had en heb. Daar doen ze niks aan...moet vanzelf over gaan. Nou ja...nu een jaar later heb ik het nog steeds! Gelukkig wel iets minder last van.

Ik heb anderhalf uur moeten persen bij Lukas en heb daarna heel lang last gehad van ''onderen'' zeg maar. Als ik stilstond was het net of er iets op ''drukte''. Maar als ik dan weer ging lopen was het meteen minder. Nu heb ik dat af en toe nog steeds...vooral als ik ongi ben. Beetje vaag verhaal maar weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Heb wel eens gehoord van een verzakte bekkenbodem??:( Iemand hier ervaring mee? Ik heb nog nooit een verhaal gehoord dat op die van mij leek...

@Roosje, Spannend hoor, om het te vertellen! Wij willen dat ook dmv een tshirt doen... Zo leuk om die gezichten te zien. Bij Lukas had ik een EHBO (eerste hulp bij oppassen) tas gemaakt met kleertjes, luiers, een speen en een knuffeltje erin. Het duurde toen echt even voor de opa's en oma's het door hadden:D

Nou...mijn ongi is inmiddels weer verdwenen dus we kunnen weer druk aan de klus:p En Roosje...wij zijn 's avonds ook altijd zo moe hoor haha! Dus zo ''druk aan de klus'' zal het niet zijn:D We gaan iig weer ons best doen voor een brusje!

Liefs MamaTess

7. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @lalalamanon: klinkt allemaal heel erg heftig wat er met jou lichaam gebeurd. Ik ben een voorstander van alternatieve geneeswijze dus als het helpt is dat alleen maar positief! Ik hoop voor je dat het slijm kwam van een ei en dat je snel ongi wordt, of beter gezegt zwanger wordt!!! Ik heb wel even een grappig vraagje, bijt jou dochtertje niet in je borst, dat is atlijd iets wat ik me heb afgevraagd, ha ha ha. Onze dochter beet al heel snel op haar speen, ik dacht toen altijd al zo van "het zal je tepel maar zijn" ha ha ha. Sorry dat ik het vraag maar ik ben dus echt nieuwsgierig. Doen kinderen dat niet als ze borstvoeding krijgen???

@MamaTess: heel veel klus-plezier:D!

8. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden

nou ben vandaag ongi geworden....hehe eindelijk duidelijkheid.soms kan je lichaan je echt knetter maken hahaha.met me dochtertje heb ik er 5 maanden over gedaan om zwanger te raken,dus ga er vanuit dat het met de 2e ook zo is...hoop ik:p

mamatess:veel klusplezier meid...ik ga gezellig met je meedoen;)

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ze bijt wel op de tuitbeker waar zo soms uit drinkt, maar in de borst niet. ze heeft het wel eens gedaan, maar per ongeluk.
    en nu doet ze het eigenlijk alleen als ze geen honger heeft en ik leg haar toch even aan (als ik bijvoorbeeld moet werken en dan probeer ik altijd nog even wat te geven) dan gaat ze spelen en hap! auw!.. dat doe ik nu niet meer. ik geef alleen wanneer ze echt honger heeft.
    en na zoveel bv raken je tepels er ook aan gewent en doet alles veel minder zeer.

semmy:balen dat je toch ongi bent.. maar je weet wel weer waar je aan toe bent.
    dat wordt weer klussen

10. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    #50 semmy26, 28 mei 2011
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
    nou dat vind ik ook helemaal niet erg hoor lalalamanon hahahaha.ik zit te twijfelen of ik deze ronde ovutesten zal gebruiken,maar was in de stad jeetje he wat zijn die krengen duur man.

heb mezelf vandaag wel verwend met een nieuwe zomerjas en kreeg nog 40% korting ook:);).dus dat was een koopje aan de kassa.

ik zelf heb nooit borstvoeding gegeven,omdat ik hele gevoelige tepels/borsten heb.petje af hoor dat je al zo'n tijd borstvoeding geeft.

en roosje heb je het al verteld aan je familie en hoe reageerde ze????

11. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @lalalamanon: nu ben ik weer helemaal op de hoogte van de in's en out's rondom borstvoeding;)

@semmy26: tja toch balen dat je ongi bent geworden! Nu weer nieuwe ronde en dus nieuwe kansen! Wel super leuk dat je een nieuwe zomerjas hebt gekocht en nog wel met 40% korting!! Goed bezig!!!

Gisteren hebben we het aan mijn ouders verteld en vandaag aan de ouders en zus en zwager van mijn man. Dus de familie is nu op de hoogte. Iedereen reageerde heel erg leuk. Het t-shirt was een groot succes!

8 juni heb ik de eerste echo en als dan alles goed is gaan we het aan de vrienden vertellen. Ik vind het wel heel fijn dat ik er met de familie al over kan hebben. Ik kan heel slecht geheimen bewaren;).

12. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha ja dat dacht ik ook...goed bezig.

roosje:leuk dat je ouders en schoonouders goed hebben gereageerd.hoeveelste kleinkind word dit van hun??

zo ben nu lekker vrij t/m zondag heerlijk ff geen werk aan me hoofd.morgen moet me dochter nog een half dagje naar school en dan heeft ze ook een paar daagjes vrij...heerlijk geen wekker zetten.

ben nu bezig om een beetje op me lijn te letten.wil er zeker 10 kilo af hebben.morgen weer lekker sporten dat heb ik na een jaar ook weer opgepakt.

hoe is het verders met de damens????

13. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet morgen nog 1 dagje werken en dan ook lekker lang weekend! Heerlijk! Ben ook weer bezig met sporten. OOIT (in een heel ver verleden...) woog ik 55 kilo. Aan het eind van mn zwangerschap 80 en nu nog steeds 67/68. Ik wil eigenlijk maximaal 60 kilo wegen maar er lijkt geen schot in de zaak te zitten...:(
    Voor mijn zwangerschap hebben wij gerookt en toen we besloten om voor een kindje te gaan zijn we meteen gestopt. Daar ben ik 10(!!) kilo van aangekomen...Die kilo's moeten er nu dus weer af;)

Heb me voorgenomen om me deze maand niet meer bezig te houden met wanneer mn ei zou zijn. Doe dat onbewust elke keer maar hou nu alleen 20 juni in de gaten want dan zou mn NOD zijn geloof ik.

Hoe is het met jullie? Al iemand die bijna kan testen??

14. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Voor mijn schoonouders wordt dit hun 4de kleinkind (en waarschijnlijk ook de laatste ;)) Ik weet toevallig dat mijn zwager al bij de dokter is geweest om het zo maar te zeggen ;) en wij willen denk ik niet nog een derde. Of eigenlijk weten we dat wel zeker.

Ik woog ook in een ver verleden 68 kilo, ik was de vorige keer tijdens mijn zwangerschap 20 kilo :$:$:$ aangekomen! Nu ruim 1,5 jaar later weeg ik nog steeds 72 kilo en nu dus weer zwanger. Ik probeer nu wel heel goed op te letten wat ik eet. Niet dat ik aan het lijnen ben maar ga wel heel bewust met eten om. De vorige keer dacht ik dat die zwangerschapskilo's er zo weer af zouden gaan maar dat was dus niet het geval.

Ik sta op het punt om te gaan sporten, dat doe ik nu ongeveer 2 tot 3 keer in de week. Het ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb. Ik doe sh'bam, echt super leuk! Een echte aanrader!

I

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ik doe ook sh'bam:D:D Echt super leuk!

16. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Het was weer lekker gisteren sh'bam! Na 5 dagen werken ben ik vandaag lekker een dagje vrij! Vanmorgen al de boodschappen gedaan, ga nu eerst nog even stofzuigen en dweilen en dan lekker met een boekje in de zon:cool:!

Gaat er nog iemand weg met hemelvaart??

17. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

ja heb ook gehoord dat dat heel leuk is,me vriendin doet het ook.heb altijd zumba gedaan vond ik ook helemaal super:)

nee wij gaan de zolder opruimen,want we gaan binnenkort onze slaapkamer restylen:D .nieuwe kleuren zit heel erg te twijfelen of ik de ene wand een grijstint geef of een zandtint:(.we willen alles gewoon helemaal klaar hebben voordat ik zwanger raak.
    dochterlief word morgen door oma opgehaald en zet lekker een zwembadje op dus die vermaakt zich dan ook prima.

vandaag me ovulatietesten via de post gehad,had ze gisteravond bestelt dus dat is echt snel hahaha.

18. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hallo dames!
    er zou toch een lijstje gemaakt worden? lijkt me wel handig om te zien, want het wordt lastig bijhouden zo..

hier is het feest! gisteren ben ik bij de kinesioloog geweest en die heeft mijn hormonen gebalanceerd en mijn eierstokken en baarmoeder geneutraliseerd.
    ik vertelde haar over de witte vloed die ik heb gehad n.a.v het vorige bezoek in haar praktijk en als dat de eisprong was, dat ik dan afgelopen weekend ongesteld zou moeten worden, maar wat dus niet gebeurde.
    dus ik ben klaar met de behandeling, ik voel me heerlijk. ik ga daarna nog even wat drinken in de stad met mijn vriendin en ik krijg me toch pijn in mijn onderrug....
    ik ging gelijk naar huis en ging meteen naar de wc en ja hoor..... ongesteld!:p
    jeeeh ik ben ontzettend opgelucht dat alles het weer doet, dus ik kan nu mee doen!:D
    ik wil alleen aankomende maand nog niet zwanger raken, dan zou de baby namelijk op/ rond de verjaardag van mijn dochter geboren worden. dus wij wachten voorlopig nog een maandje. eerst maar eens kijken of ik nu een regelmatige cyclus heb.

19. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lalalamanon:heee dat is super nieuws zeg.dus je gaat juli voor het echie:D.ik zal vanavond even een lijstje in elkaar maken.

zo gisteren de zolder helemaal opgeruimd.jeetje wat een zooi kan een mens hebben zeg.maar goed het staat nu bij de vuilnis...weg ermee hahaha.

20. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @lalalamanon: Wat een goed nieuws!!!! Wat fijn dat de kinesioloog je geholpen heeft!!!

@semmy26: lekker als alles weer opgeruimd is hé. Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd wat ik toen allemaal tegen kwam op onze oude zolder, je wilt het gewoon niet weten;) wat een zooi! Weet je al welke kleur je op de muur wilt?? Wat voor kleur bed heb je misschien maakt dat de keuze makkelijker.

Ik ben vandaag super misselijk, hoef gelukkig niet te spugen maar ik voel me echt niet goed. Het hoort er allemaal bij maar toch...

Morgen gaan we naar de camping, mijn schoonouders staan daar met de caravan en wij komen een dagje op visite. Het wordt warm dus we nemen een zwembadje en een parasol mee! Lekker genieten dus van het mooie weer!!!

Deel Deze Pagina