@essie:nee ga niet gelijk testen mocht ik overtijd zijn dan wacht ik nog een dag of 2 a 3.heb alleen heel erg last van me boobies maar daar heb ik ook last van als ik ongie moet worden dus ik wacht gewoon af en anders gaan we door naar de volgende ronde. @mamavanA:he wat jammer nou zeg.ja het kan wel eens zijn dat je eerder ongie word,denk eerder dat je cyclus nog een beetje in de war is.jammer van je sollicitatie zeg en idd niet bij de pakken neer gaan zitten en gewoon lekker verder zoeken. @kapedi:jeetje he dat is idd een vroege vogel zeg hahaha.ga jezelf dan ook ff liggen als hij slaapt of ben je echt een bikkel die doorgaat? @mijnwens:ik denk dat iedere vrouw dat wel eens denkt,maar daar moet je niet aan gaan twijfelen daar maak je je zelf alleen maar gek mee. @mamatess:dus je moet nog eventjes totdat je vakantie heb.mijn vakantie gaat maandag in heerlijk ben er echt aan toe even 3 weken geen wekker om 7 uur hahaha.
Nod:x Lalalamanon: ronde 2,nod 29 juli MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 1,nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... pollewop: ronde 1,nod 30 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012
Hey Hey Ff mijn dochter in bad doen, kan ik ff reageren met mijn telefoon. @mamavanA wat kl*te dat je ongi zo ineens is gekomen. En vervelend dat je ni bent aangenomen. Zit je echt in een bepaalde sector te zoeken? @kapedi zo das echt vroeg! Gaat hij savond ook vroeg zijn bed in? Hier slaapt ze gelukkig van 7 tot 7. @lalalamanon zou wel mooi zijn als je man gelijk heeft! @essie gelukkig ken ik het ni, migraine aanvallen. Maar heb je dit vooral als je zwager bent? Nog een paar dagen en dan zou ik ongi moeten worden, hoop dat mijn cyclus nog een beetje klopt. Vandaag vrij geweest en bij mijn opa geweest, zo lief om te zien hoe zon oude man met zon kleintje omgaat, heerlijk!
Nod:x Lalalamanon: ronde 2,nod 29 juli MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 1,nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... pollewop: ronde 1, nod 28 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 Ik heb mij nod 2 dagen vervroegd. Heb namelijk vorige week donderdag mijn ei gevoeld.. Nog een weekje geduld!
Nod:x Lalalamanon: ronde 2,nod 29 juli MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 5,nod 22 juli mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 1,nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... pollewop: ronde 1, nod 28 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012
hey meiden jaaaaaaaaaaaa ik heb vakantie lekker 3 weken relaxen.morgen komt me moppie weer lekker naar huis..ohh wat heb ik me meisje zo gemist zeg.ze heeft het wel heel erg naar der zin bij der vader dus dat maakt het dan wel weer goed. hier nog steeds niks te bekennen qua ongi.heb nog steeds hele gevoelige (.)(.) en ben ook sinds een aantal daagjes moe en heb het sneller koud.als het weg blijft ga ik zondag testen .
@semmy: spannend joh. ik hoop echt dat het raak is! @ joyce: merk jij al iets? jouw nod is ook bijna... @iedereen: het schijnt best vaak te gebeuren dat de placenta kan blijven zitten. ik was al in het ziekenhuis, dus kon ik gemakkelijk na de bevalling naar de o.k. en na 6 weken kreeg ik nog een inwendige echo, en daar zagen ze wel wat littekens, maar dat was normaal. dus het zal heus wel goed zitten, het is gewoon een naar idee. maar als je een keizersnee hebt gehad dan heb je ook littekenweefsel, lijkt me. en die worden ook gewoon zwanger. dus het zal wel goed zijn! wat ik wel jammer vind is dat ik de volgende bevalling zoiezo in het ziekenhuis moet doen, omdat de kans dat de placenta dan weer blijft zitten groot is.
Hoi, Ff snel, moet zo mijn kleine vent ophalen bij oma en ben gelukkig iets eerder vrij van werk! @Joyce, hij slaapt van 18.30/18.45 tot ongeveer 05.30/6.00 , vanmorgen was het half 7 dus dat was wel even lekker @Semmy, veel plezier met je dochtertje, uit je verhaaltje kan ik nu opmaken dat je niet meer bij haar vader bent? als dat zo is lijkt me dat inderdaad wel moeilijk als ze niet elke dag bij je bent. Iedereen die nu vakantie heeft geniet ervan en de rest een fijn weekend.
@kapedi:dat klopt haar vader en ik zijn 3 jaar geleden uit elkaar gegaan.ze is nu 3 weekjes bij haar vader geweest vanwege de zomervakantie.ze woont gewoon bij mij en me vriend en 1 x per 14 dagen gaat ze het weekend naar haar vader.maar 3 weken duurt lang als je je kind dan niet ziet is zo stil in huis. nog steeds niks te zien.wel een onderdruk in me buik heb net 1.5 uur geslapen was het echt zo zat.
@Joyce: Heb er buiten de zwangerschap ook veel last van. Maar heb er hele goede medicijnen tegen. Die mag ik alleen niet slikken tijdens de zwangerschap. @Semmy: Spannend hoor, hopelijk is het raak. Fijn dat je meisje morgen weer thuis komt. Ik heb nu heerlijk 3 weken vakantie. Gaan volgende week naar Kroatië. Heb er nu al zin in. Hopelijk heb ik niet teveel last van migraine. Had gisteren weer een aanval, maar nu gaat het gelukkig een stuk beter. Iedereen een prettig weekend/fijne vakantie gewenst.
@Semmy; Oh vreselijk drie weken onder je kleine meid...nou gelukkig is ze al thuis, of bijna . Wanneer ga je testen, spannend nu hoor! @Essie; Lekker vakantie, hoor vaak verhalen dat kroatie wel mooi is om naar toe te gaan. Geniet ervan @Hier; Vannacht lekker onrustig nachtje gehad met mijn kleine vent! Hij slaapt sinds een paar weken eindelijk door ( daarvoor kwam hij om de 2/3 uur nog wel), maar vannacht geen idee wat ie had, hoorde zijn buikje wel knorren dus misschien had ie trek en dat terwijl hij een boord andijvie op had en 2 toetjes en een fles pyamapap...hoe kan het zou je zeggen. Uiteindelijk viel hij om 04.00 in slaap na een flesje sap. Maandag naar het consultatiebureau voor de 11mnd prikken, ben benieuwd hoe zwaar hij is. Ik kom maandagmiddag weer checken, morgen een druk dagje. Groetjes fijn weekend
Nod:x Lalalamanon: ronde 2,nod 29 juli MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 1,nod 24 juli mamajuf: nog even geduld... pollewop: ronde 1, nod 28 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 helaas meiden ben net ongi geworden dus we gaan weer vol goede moed de volgende ronde in. @kapedi:me meisje komt vandaag om 6 uur weer lekker naar huis.
@essie lekker vakantie! En kroatië ben ik ook ooit geweest, super leuk maar lang rijden. Overnachten jullie ergens onderweg? @semmy kl*te dat je ongi toch nog is gekomen! Vol goede moed de volgende.ronde! En heb je je meisje weer lekker geknuffeld? @kapedi wij zijn vorige week geweest voor de prikjes, mijn dochter weegt nu 10,8 kilo en ze was best zwaar bij de geboorte; 4865 kilo. Volgens mij is ze nu gemiddeld. Succes met de prikjes, de tweede vond mijn dochter wel pijnlijk, ze moest behoorlijk huilen. @lalalamanon ik merk nog niks, hoop dat mijn cyclus nog redelijk normaal is. Verder niks bijzonders, tel erg af naar mijn vakantie, nog 3 weken en nog 4 weken dan is mijn dochter een jaar!
@Semmy: Nee, ben je ongi geworden. Wat kl*te. Hopelijk volgende ronde dan. Fijn dat je meisje weer thuis is. @Kapedi: Vervelend is dat ja, van die nachten dat ze niet goed kunnen slapen. Mijn zoontje was vannacht ook wakker en wilde niet meer terug naar z'n eigen bedje. Maar bij ons lukte het hem ook niet om in slaap te vallen. Gelukkig is ie na even huilen uiteindelijk toch in z'n eigen bedje in slaap gevallen. @Joyce: Vorig jaar zijn we naar Spanje geweest, dus de afstand is hetzelfde als vorig jaar. Heb wel een overnachting geboekt. Want met een kleintje achterin kan je niet zo lang doorijden. @hier: Ben sinds 2 dagen supermisselijk, heel de dag door. Heel vervelend dus. Maar ja, dat had ik bij mijn zoontje ook. Alleen wel in iets mindere mate. Probeer 's ochtends een paar crackertjes te eten en probeer zoveel mogelijk water en thee te drinken. Tegen het avondeten gaat het iets beter en kan ik weer een klein beetje eten. Heb gelukkig nog niet overgegeven. Het is wel vervelend, omdat ik echt heel de dag door een misselijk gevoel heb. Maar ja, hoort erbij hè.
ze vloog om me nek en zei..mama ik heb je zo gemist en bleef me knuffelen hahaha.ze ligt nu even lekker weer op bed ze was moe en wilde nog even slapen.ze ging gisteren ook iets later naar bed als normaal en ze was vanochtend om 8 uur wakker dus ze heeft niet haar klokje rond geslapen. helaas ben ik idd ongi geworden,maar we gaan gewoon weer met volle moed verder in ronde 6.hou er ook rekening mee dat het binnen een jaar wel moet gaan lukken hahaha. @essie:ja dat misselijke gevoel is wel vervelend,dat vond ik ook het ergste kwaaltje van mijn zwangerschap toen.overgeven moest ik niet het bleef altijd bij kokhalzen. @joyce:dus is nu echt aftellen voor je vakantie.ohh leuk je 1e verjaardag van je dochtertje ga je er een thema van maken of hou je het simpel? is het bij jullie ook zo rotweer?hier regent het al vanaf gisteravond aan 1 stuk door.nouja op een zondag vind ik het niet zo erg is vandaag echt een huispakdag hier hahaha.straks komen me ouders ff een bakkie doen. fijne zondag nog
balen semmy dat je toch ongi bent, maar gelukkig kun je nu wel weer lekker knuffelen met je kleine meid! hier heel veel witte vloed *had ik vorige keer ook , en toen werd ik ongi. dus ga er maar va uit dat ik ongi wordt. ik weet niet welke cyclus. voor mijn vorige zwangerschap schommelde mijn cyclus tussen de 24 en 29 dagen. ben benieuwd hoeveel dagen deze cyclus is???
@essie Oww rot die misselijkheid! Vooral als het echt de hele dag door duurt, hoop dat t snel overgaat. Wat ze ook zeggen dat helpt is eten voordat je opstaat, ff een cracker in bed eten. @@semmy Oww heerlijk je meisje weer thuis! Nu samen genieten van de vakantie! De verjaardag van mijn dochter vieren we in Luxemburg, en vrienden en familie komen daarheen en blijven een nachtje slapen! Super leuk! Maar verder gewoon simpel.
Nod Lalalamanon: ronde 2,nod 29 juli MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus mamajuf: nog even geduld... pollewop: ronde 1, nod 28 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 Ik ben ongesteld geworden, ben er wel blij mee want t klopt nog precies. Nu op naar de twee ronde. Word dan wel ongi midden in mijn vakantie
Hi, @Essie; Owh vreselijk he dat misselijk zijn. Ik heb bij mijn zoontje emesafene gekregen, ik heb 16 weken aan een stuk gespuugd.....Raar toch dat ik nu toch een 2e wil haha. @Semmy; Fijn dat ze weer bij je is en jammer van je ongesteldheid, op naar de volgende ronde. @Hier; Net terug van het cb, kleine man weeg 9600 gram en 79 cm. Prikjes vielen mee, hij ligt nu lekker te slapen. Gister naar Sealife geweest in scheveningen....Vreselijk druk, stond ik de regen in de rij buiten te wachten tot ik naar binnen mocht en dan na 30 minuten sta je weer buiten, weer in de regen en ben je 30 euro lichter. Wat een k..dag. Gelukkig van mijn zoontje de vissen wel leuk, hoewel we ze hem wel aan moesten wijzen anders zag ie ze niet Ga nog even poetsen voordat mijn draak weer wakker wordt.