balen Joyce! toch weer ongi.. pollewop: jij bent ook bijna zo ver.. voel je al iets of denk je toch ongesteld te worden? ik ben ontzettend aan het opruimen en dat doe ik ook altijd als ik ongi moet worden, ik ga er dus maar van uit dat het komt. maar misschien komt het toch wat eerder, ik had vandaag toch ook wat krampen in mijn buik. misschien morgen al..
hoi hoi... hier ben ik ook weer eens. Phfff... na een moeilijk weekje eindelijk weer online. Vorige week was mijn laatste werkweek voordat de zomervakantie zou beginnen. En ja hoort schiet het me op maandag morgen in de rug... au au au.. Met het gevolg dat ik een week thuis zit en bijna niets kan/kon. Gelukkig gaat het nu beter en kan ik gaan genieten van mijn vakantie. WE hebben besloten om in september voor de 2e te gaan !!! Ik vindt het reuze spannend !!!
Nod:x Lalalamanon: ronde 2,nod 29 juli MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 1,nod 24 juli mamajuf: september voor het echie. pollewop: ronde 1, nod 28 juli Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 @mamajufhh dat is vervelend je vakantie in gaan zeg,is geen pretje om door je rug te gaan beterschap.ohh wat leuk om voor september voor het echie te gaan...ik heb het even op de lijst gezet. @lalalamanon:haha dus jij krijg dan een opruimkick ofzo,kan ik je dan inhuren grapje hoor. @kapedi:nou dat is dan eigenlijk wel zonde van je geld.wij wonen in zuid-holland maar ben er nog nooit geweest vind het zonde van me geld.vind het best wel prijzig.gelukkig vielen zijn prikjes mee vind het altijd zo zielig die krengen bij die kleintjes.dus hij groeit lekker je kleine man. @joyce:he wat klote dat je ongi bent geworden,vol goede moed de volgende ronde weer in meid.of niet en ben je zwanger hahaha. @hier:we zijn nu lekker klaar met het hele huis en kunnen lekker genieten van onze vakantie en het schijnt nog mooi weer te gaan worden ook.maandag gaan we naar ponypark slagharen me meisje heeft er heel veel zin in.we gaan ook nog een dagje naar volendam en naar drievliet en verder kijken we even wat er nog volgt.
T is hier wel erg stil.... Ik heb eigenlijk ook niets te vertellen. Ben aan t aftellen tot de vakantie!
Hai meiden! Hier ben ik ook weer een keer! Druk bezig met werk enzo. Nog 5 weken en dan eindelijk vakantie. Het lijkt echt eeuwen te duren...pff Lukas is nu aardig aan het kletsen. Al zinnetjes maken enzo. De helft van de dag lig ik helemaal dubbel om hem. Is zijn trein kaopt, zegt ie: Tein pot, mama maken (trein kapot, mama maken) Zeg ik: Nee Lukas maken. Zegt ie: Tein pot, Tuta maken (trein kapot, Lukas maken) haha! Het lijkt trouwens wel of echt het hele dorp bij ons zwanger is of net een baby heeft. Toen we bezig waren voor Lukas vond ik al die zwangere vrouwen al opvallen maar nu echt nog veel meer! Lees onderhand elke week wel op hyves of facebook dat er weer iemand zwanger is Verder niet heel veel te vertellen. Rustig weekendje deze keer. Misschien nog even op visite bij mn schoonouders en mn opa en oma maar verder niks! Jullie nog plannen?
hier nog niks?... morgen een testje proberen als er dan nog niks is. mijn man merkt altijd aan mij als ik weer ongesteld moet worden en hij zegt niks te merken. maar ik ga er zelf gewoon vanuit dat het straks gaat gebeuren... dus ik kijk het vandaag en vannacht nog even aan. vanochtend 2 gaatjes gevult bij de tantarts, en daar ben ik doodsbang voor, dus ik dacht als ik ongesteld moet worden en is dat vast op het moment dat hij me die spiut geeft! aaaaah maar nee. nog niet... ik ben ook benieuwd naar pollewop! jij (mamatess) hebt je eisprong vandaag, dan kan je er weer voor gaan! jeeeh @semmy: ja als ik mega ga opruimen (vooral veranderen en veel dingen weggooien) is dat meestal een teken van ongesteldheid. op mijn werk hebben ze er ook profijt van! hanig zo'n maandelijke opruimwoede. mijn vriendin en collega heeft er dan ook last van en onze ongesteldheid valt in dezelfde periode. dus met zijn tweeen gaan we dan helemaal los
Hi hier ook niet echt veel bijzonders. Aankomende weekend ook niet veel spanends op het programma. ik werk altijd op vrijdag( nu dus) en op zaterdag dus ons gezinsweekend is kort. Ben wel altijd maandag en dinsdag vrij. Heb deze week laten pendelen en beide voor augustus, nou moet ik ff flink aan de klus dan haha of niet natuurlijk! Verder geen nieuws. Groetjes fijn weekend
hoi dames ben eindelijk terug van zee pfff ben blij dat ik terug mijn eigen leven kan leiden en men meisje bij me heb thuis
nou waarschijnlijk is het opruimen ook een symptoom voor zwangerschap. mijn man dacht het al te merken aan mij en vanochtend had ik een posi test (ik zal later nog een foto posten) het streepje was eigenlijk vrij duidelijk en meteen zichtbaar ik denk dat ik dus een korte (24- 27 dagen) cyclus had en nu misschien een week of 5 zwanger ben. want dat streepje was er meteen! bij mijn vorige zwangerschap deed ik een test 3 dagne na mijn nod en die was een stuk lichter. ben benieuwd... wij hebben in ieder geval een heerlijk weekend! ooh ik ben zo blij dat het nu ineens zo snel raar is. (heeft dus toch gewerkt om er niet te veel mee bezig te zijn) hopen dat het bij jullie ook niet meer lang gaat duren!
Nod:x MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus mamajuf: september voor het echie. pollewop: ronde 1, nod 28 juli Kapedi:ronde ?,nod 30 augustus Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend heb even de lijst aangepast hij klopte niet meer en kapedi erbij gezet
Nod:x MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus mamajuf: september voor het echie. Kapedi:ronde ?,nod 30 augustus Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend pollewop: uitgerekend 5 april
Nod:x MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus mamajuf: september voor het echie. Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend pollewop: uitgerekend 5 april jeetje he wat een vruchtbare topic hebben wij..3 zwangere deze maand...geweldig nu wij nog hahaha
jeeh pollewop ook al! nou hopen dat het besmettelijk is en dat iedereen snel zwanger wordt! Nod MamaTess: ronde 5,nod 11 aug semmy26: ronde 6,nod 20 augustus mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus mamajuf: september voor het echie. Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend ergens tussen 2 en 8 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april ongeveer de uitreken datum, omdat ik niet zeker ben van mijn cyclus. dat zien we wel weer als ze een echo maken.