wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Woooow!! Ff ni gekeken vandaag en 2 zwangere erbij!
    Lalalamanon gefeliciteerd!
    Pollewop ook gefeliciteerd!
    En beide ook snel! Ik hoop dat het voor mij en de rest ook snel komt!
    Wanneer gaan jullie aan familie vertellen enzo, wij hebben vorige keer echt tot 11 weken gewacht ofzo, maar toen was t kerst dus wel extra leuk om te vertellen als kerstkado.

Fijne avond nog:)

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    wij vertellen het denk ik met 8 weken, dan hebben we de eerste echo gehad. ik denk dat een een t shirtje bestel waar iets op staat zoals: ik wordt grote zus.
    hihi, ik vind het zo vreemd, weer nieuw leven in mijn buik, ik kan het nog steeds niet geloven....

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

gefeliciteerd allebei !!!!

4. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Wat goed zeg!:D Weer 2 zwangere erbij! Gaat de goede kant op zo;) Hoe voelen jullie je?

@hier: Goed ''geklust'' deze maand;) Hoop dat het hier nu ook een keer raak is maar ik ga er niet vanuit. Nog anderhalve week en dan weten we het.
    Huis is weer helemaal aan kant dus een heerlijk avondje bankhangen! Morgen lekker vrij met dat mooie weer:D De rest van de week druk aan het werk dus zal er weinig zijn deze week. Ik heb 5 jaar geleden bij een restaurant gewerkt en daar is iedereen nu op vakantie. Ze hebben mij gevraagd om in te vallen...dus dat doe ik dan maar:D Ook wel weer een keertje leuk om andere mensen te zien! Maarja..naast mijn ''gewone'' werk (op ma wo en do) werk ik nu op wo, do, vrij, en za avond bij dat restaurant;) Beetje druk dus:)

Nou meiden, ik lees wel mee hoor en zal misschien ook nog wel een keer reageren;)

Fijne week allemaal!

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Wat is het ineens mooi weer. Mijn kleine vent ligt nog lekker in zijn bedje. Helaas moet ik vanmiddag voor 2 uurtjes naar mijn wrk ivm een meeting dus geen dagje strand voor mij helaas. Hopelijk is het donderdag wel mooi weer. Ben druk in de weer met de voorbereidingen voor mijn kleine zijn verjaardag. Gister alle slingers gekocht en alvast wat boodschappen ingeslagen. De taart is klaar en zaat in de vriezer, alleen nog even de zaal bezichtigen hoe ik het ga versieren. Pff leuk zo`n eerste verjaardag maar wel een hoop werk.

Voor jou ook bijna je kleine zijn/haar eerste verjaardag. Weet niet of je een dochter of zoontje hebt.

@mamatess; werkse deze week ;) ;)

Tot snel

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @kapedi ik heb een dochter, maar wij zijn op vakantie als ze jarig is we zijn dan in luxemburg en familie en vrienden komen daar heen dus ni heel groots. Maar t gaat zo snel! Een jaar alweer:$

Hoe is het met de zwangere, hoe voelen jullie je?

7. peekaboo

hoi dames het is hier stil he
    hoe gaat het met jullie
    @here weer heel erg veel last van die rotte "schimmelinfectie" onder men oksel gaat maar niet weg grrrrr en men meisje heeft weer even crisismomentje gehad met haar tandjes maar staan er nu wel al terug paar door :) nog 4 te gaan hihi

8. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    pfff wat is dat toch vervelend met die tandjes. mijn meisje had er gelukkig niet zo'n last van, wel van het krijgen van een kiesje.

hier is alles rustig, ik merk niks eigenlijk (alleen dat mijn plas stinkt) vorige zwangerschap merkte ik ook weinig en twijfelde ik of het wel echt zo was. en dat doe ik nu weer. terwijl ik weet hoe het gaat, stom he!
    volgende week komt er iemand van moeders voor moeders en die doet ook altijd een testje voordat je kunt meedoen. dus dan heb ik weer een bevestigingetje erbij.
    ik ben wel ietje meer moe, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nu vrij heb en dat het weer zo wisselend is, dus is niet echt een duidelijk symptoom.
    over 4 weken naar de vk

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hey zwangere dames,
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    De afgelopen dagen ben ik weinig online geweest. Onze kleine boef neemt veel van mijn tijd in beslag (ik klaag niet). Lekker buiten geweest en naar het zwembad natuurlijk.
    We gaan ons hier opmaken voor een 2e wonder. Phfff.... vindt het nog steeds spannend. Maar als ik hier de vrolijke berichten lees over de nieuwe zwangerschappen begint het hier toch ook wel steeds meer te kriebelen.

Sinds zaterdag is Stijn een beetje uit zijn doen. Maar ik denk dat hier ook de oorzaak ligt bij het krijgen van tandjes... of in ons geval... kiesjes.

Hopelijk breken ze snel door.

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Bijna weekend jeehhhh! Altijd weer fijn die vrijdag, hoewel mijn weekend pas op zondag begint. Werd vanmorgen verrast door de waterpokken bij mij kleine vent, dat was ff iets minder, maar goed hij kan ze maar gehad hebben.

@Manon; Volgens mij hoort dat er wel bij dat je plas meer ruikt, volgens mij is het ook donkerder toch?
    @Mamajuf; ja ben je er klaar voor een 2e spruit! Ik vind het ook net zo spannend als de eerste keer. Hier ook een doorkomend kiesje/hoektand en de waterpokken dus een heerlijke combi.

@Hier; verder geen nieuws ;)

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Hey meiden, hier ben ik weer. Ben net terug van vakantie in Kroatie. Heerlijk weer gehad :cool: en de camping was super. Helaas ontzettend veel last van de misselijkheid gehad. En dat ook heel de dag door. Maar nu wordt het steeds minder, gelukkig.
    Dacht dat we wifi hadden op de camping, maar helaas alleen op bepaalde plekken. En had geen zin om de laptop daar naartoe te zeulen.

@Lalalamon: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! :D Zwanger, wat geweldig nieuws. En wat fijn dat je nog geen last van kwaaltjes hebt.

@Pollewop: Jij ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! :D Ook nog nergens last van?

@de rest: Hopelijk is het voor jullie de komende ronde raak.

Ik heb komende dinsdag, de 9e, mijn eerste echo. Heb er echt veel zin in en vind het ook wel weer spannend. Mijn buik begint een klein beetje boller te worden. Begint nu denk ik sneller omdat ik vanwege de misselijkheid weinig gegeten heb op vakantie. En ben dus afgevallen.

12. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Oh ja wij hebben het onze ouders en broers dezelfde dag verteld. Ik had 's ochtends getest en 's avonds hebben we het verteld. Ik kan dat toch niet voor me houden. Had vanuit mijn werk een shirtje gekocht bij de prenatal met, ik ben de grote broer. Het duurde even voordat het kwartje viel. Maar weer superenthousiaste reacties. Soms hoor je wel eens dat dat bij de tweede minder is, maar dat was bij ons zeker niet zo.
    Vrienden vertellen we ergens in de komende weken denk ik. Wanneer we ze zien. Eerst de echo dinsdag.

13. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

zo we zijn weer terug van een weekje weg geweest.we hebben het super naar onze zin gehad en vooral me meisje die keek haar oogjes uit.we hebben het echt getroffen met het weer en zijn ook lekker verkleurd.

@essie:eek:hh leuk zo t-shirt hahaha dus ze hadden het niet gelijk door.ben blij dat ze heel leuk gereageerd hebben.en je ben ook net terug van vakantie lees ik.ja die misselijkheid hoort erbij meid dat vind ik de vervelendste kwaal van het zwanger zijn.

@kapedi:achh dat vind ik zo rot voor die kinderen de waterpokken.me dochtertje heeft het ook gehad zat helemaal onder.gelukkig hadden we goed spul gehad van de apotheek dat moest je erop smeren en dan verdroogde de blaasjes.hoe gaat het nu met hem?

mamajuf:eek:ok al die tandjes ja dat is echt vervelend als die doorkomen ze hebben er zo last van.ohh spannend hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey iedereen

Nog een klein weekje en dan gaan we op vakantie!

@essie fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad qlleen rot van de misselijkheid! Ik ben t gelukkig nooit geweest! Was de reis ook goed gegaan?

@kapedi Oww waterpokken moeten hier nog komen, valt t mee?
    @semmy waar zijn jullie heen geweest? Hoop dat wij t ook nog treffen met t weer, maar als t maar droog is is t al snel goed.

15. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi...hoi...
    ik lees dat een aantal van jullie al lekker op vakantie zijn geweest. Lekker. Wij moeten nog 2 weekjes wachten. En dan gaan wij een weekje naar de belgische ardennen !! Heb er zo'n zin in en daarna gaan ook wij aan de klus :)
    Vandaag en gisteren veel bezoek gehad. En morgen nog een keertje want dan ben ik .. jarig !!

16. peekaboo

@mamajuf ! alvast gefeliciteerd met jou verjaardag ! en die twee weekjes zullen wel snel omzijn :) ........ ga je naar belgie (komen) op vakantie ? kei leuk ik woon in belgie en vind de ardennen vooral fantastisch voor zijn buitensport activiteiten :)

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @mamajuf gefeliciteerd!

Heeft een van jullie wel eens zijn eisprong gevoeld? Ik nog nooit tot gisteren geloof ik, krampachtig pijn in mijn onderbuik en er op drukken was ook erg pijnlijk en nu is t helemaal weg. Ik dacht dat t eerst mijn blaas was maar ik denk toch mijn eisprong, iemand met ervaring?

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Kapedi: De waterpokken, die heeft mijn zoontje nog niet gehad. Lijkt me erg vervelend, moet er niet aan denken heel de tijd jeuk.

@Semmy: Die misselijkheid heb ik bij mijn zoontje niet zo erg gehad. Was toen wel misselijk, maar met vlagen. Niet zo erg als nu. Nu heb ik overgegeven en had ik heel de dag geen zin in eten. Gelukkig is het ergste nu voorbij, ben nu vooral aan het eind van de middag en 's avonds misselijk. Denk dat ik 's avonds moet leren wat rustiger te eten. Misschien dat dat werkt.

@Joyce: Reis is heel goed gegaan. Hadden de dvdschermpjes weer mee. Dus mijn zoontje heeft onderweg kinderseries kunnen kijken.

@Mamajuf: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag gewenst!

Hier verder weinig nieuws. Deze week mijn laatste weekje vakantie. Volgende week weer werken. Echt geen zin in.

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Joyce: In de pilloze tijd voor mijn zoontje, voelde ik altijd mijn eisprong. Na mijn bevalling was dit minder. Dus niet elke maand.
    Als ik het voel, heb ik een steek in mijn lies. Aan één kant, op de plek waar je eierstok zit. Dit duurt een paar uur tot een dag en dan is het weer weg.

20. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamajuf:gefeliciteerd met je verjaardag.

@joyce:wij zijn een midweek naar ponypark slagharen geweest,was echt super en we hebben het echt getroffen met het weer.we zaten in een caravan op het park.me meisje heeft echt een superweek gehad.
    en ik voel me eisprong ook altijd dat zijn soms best wel heftige krampachtige steken bij me eierstokken en voel het ook laag in me rug.ik heb hem gisteren ook gevoeld en ben er dan best wel een beetje uit me doen ervan.dus nog eventjes en dan heb je ook lekker vakantie:D.

@essie:getsie dat je zo misselijk ben.toch proberen over de hele dag zo'n 6 x kleine beetjes te eten hoor is toch het beste tegen de misselijkheid.snap ook best dat je geen trek heb in eten meid.maar gaat het verder goed met de zwangerschap?

@hier;wij hebben nu nog lekker een weekje vrij en gaan zo even naar het winkelcentrum hier in de buurt.vind het deze maand eigenlijk wel spannend of ik zwanger ben ja of te nee hahaha weet niet waarom.we hebben woensdag,vrijdag en zaterdag goed onze best gedaan.

@:de zwangere meiden:hebben jullie veel sex gehad in de maand dat jullie positief testte?

Deel Deze Pagina