wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nod:x

MamaTess: ronde 5,nod 11 aug

semmy26: ronde 6,nod 20 augustus

mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus

Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus

mamajuf: september voor het echie.

Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend ergens tussen 21 en 28 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend ergens tussen 2 en 8 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april

even de lijst weer naar voren gehaald;)

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    een paar dagen nadat ik niet meer ongi was (duurt bij mij ongeveer 8 dagen) en zodra ik merkte dat ik meer afscheiding kreeg. gingen we om de dag klussen.
    (teveel schijnt ook niet goed te zijn, omdat er dante weinig tijd tussen zit voor de man om sterke soldaatjes voor te bereiden op hun dropping

3. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Hier ben ik weer:D Mijn normale werkweek is weer begonnen!

@ semmy: Toen ik zwanger probeerde te worden van Lukas hadden we net in die ene maand niet zoveel ''geklust'' en juist in die maand was het raak. Heb ook wel eens gelezen dat je elke maand (onder normale omstandigheden) 25 procent kans hebt om zwanger te worden. In principe dus niet zo heel veel en moet je net geluk hebben dat ''ze'' elkaar vinden;).

Vind het deze maand ook heel spannend. Heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Beetje weeig (weet niet hoe je dat schrijft:)) gevoel de hele dag en pijnlijke (.)(.) Maarja...we zullen het weer zien!;)

@essie: Balen zeg, dat je zo misselijk bent! Gek hoe een zwangerschap dan weer zo anders kan zijn!

@joyce: Ik voel mijn eisprong nooit! Heb echt geen flauw idee wanneer ik die heb haha!

@mamajuf: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@kapedi: Mijn zoontje heeft ze in februari dit jaar gehad. Zo sneu voor die kleintjes! Maar ik denk dat ze het beter jong kunnen hebben dan wat ouder. Ik heb ze zelf gehad toen ik 5 jaar was en weet er nog alles van;)
    Lukas zat echt helemaal onder. Op zowat elke vierkante centimeter op zn huidje zat wel een waterpok!:(

@hier: Even wat opruimen en schoonmaken en dan een nieuw receptje koken/bakken. Spanakopita:D Wel eens van gehoord? Ben benieuwd hoe het wordt. Mijn vriendin heeft het wel eens gemaakt en dat was echt heel lekker dus hoop dat het mij ook lukt:D

Nog 4 weken en dan EIN-DE-LIJK vakantie! We kunnen nu echt gaan aftellen! Eerst vieren we over 3 weken onze verjaardagen ( Marcel is 28 augustus en ik 2 september jarig). Hoop echt dat het dan koud is en heel hard regent:D We zijn namelijk nog steeds met de tuin bezig dus we kunnen niet buiten zitten. Beetje lullig als het 30 graden is en je zit met de hele familie binnen;) De dagen ervoor en erna mag het wel 30 graden zijn hoor;)

Nog 3 dagen tot mijn NOD:$ Spannend!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hier veel last van hoofdpijn en moe zijn
    en mijn buik staat echt bol !?! men man zei nog dat het hem echt opvalt en dat het vorige week nog niet zo was we zullen zien als ik mijn cyclus van vorige maand aanhoud heb ik over 4dasgen mijn NOD

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Nou hier gaat het niet zo lekker met mijn kleine vent, hij heeft erg veel last van de pokken. Gewoon niet normaal hoeveel hij er heeft, hij slaapt erg slecht en is elke uur wakker. Pff wat een kloteziekte zeg. De blaasjes zijn nu aan het indrogen dus jeuk jeuk en nog eens jeuk en hij heeft al 5 dagen koorts 38,5/ 39 dus niet leuk. Wel heeft hij het weekend zijn eerste stappen gezet en meneertje loopt nu vrolijk door de kamer, nou ja vrolijk.

Ben ook druk aan de klus, met een naderde eisprong klussen we sinds zaterdag om de dag, vanavond ff rust haha.
    Als me mannetje op bed ligt ga ik ff teruglezen, hij is echt plakkie plak dus weinig tijd.

6. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Wij hebben een paar keer rond de eisprong geklust. Wilde om de dag, maar als we geen zin hadden zat er ook soms 2 dagen tussen.

@MamaTess: Spanakopita? Heb het meteen even gegoogled. Het is dus grieks, met spinazie en feta. Mmmm ben gek op spinazie en op feta. Is het goed gelukt?
    Spannend nog een paar dagen en dan is je nod.

@Kapedi: Wat vervelend dat je ventje er zoveel last van heeft. Hopelijk zijn ze snel weg.

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad. Ben volgens de echo 7 weken. En we hebben een kloppend hartje gezien. Moet over 3 weken terugkomen, dan krijg ik weer een echo. De uitgerekende datum is nu 27 maart 2012.

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Nod:x

MamaTess: ronde 5,nod 11 aug

semmy26: ronde 6,nod 20 augustus

mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus

Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus

mamajuf: september voor het echie.

Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 27 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend ergens tussen 2 en 8 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april

Mijn datum even aangepast, dit kan natuurlijk nog wel wat veranderen.

8. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oehh Essie, wat fijn dat de echo goed was! Altijd weer zo'n spannend moment! Mn spanakopita was goed mislukt:) Ben al niet zo'n held in de keuken dus moet nog maar eens goed afkijken bij die vriendin:D

@ kapedi: wat sneu voor je mannetje zeg! Dat doet een moederhart geen goed hè:( Hopen dat het snel minder wordt!

@mamavanA: Hoofdpijn en moe...dat is niet fijn! Heb ik ook altijd zo'n last van:( maar wie weet wel een goed teken;) Ik hoop het voor je!

@hier: Net even bij mijn ouders geweest. Die zijn vandaag terug gekomen van 3(!!!) weken Tunesië. Heerlijk uitgerust en bruin geworden dus! Lukas vond het wel even gek om ze weer te zien maar het was al snel weer als vanouds:D Nu heerlijk in mn trainingsbroek en straks lekker vroeg naar bed!

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja ik hoop het ook we zullen wel zien he ....... heb nu geen klachten maar echt niks buite men trek in bitterballen met pickels haha ........

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Essie; wat fijn een goede echo. Gefeliciteerd.
    @mamatess; zo dan 3 weken , lekker hoor. Zal wel even wennen zijn dit rot weer hier.

@hier; Met mijn kleine man gaat het alweer beter, hij is koortsvrij eindelijk en de blaasjes zijn allemaal ingedroogd. Hij is weer zoals altijd heerlijk druk haha. Ga vandaag beginnen met mijn ovutesten, even lezen hoe dat ook al weer moet. Ben benieuwd. Zit op dag 13, maar had mijn periode voor mijn vorige zwangerschap altijd een cyclus van 32/33 dus ik verwacht mijn eisprong nu nog niet, maar je weet nooit. Weet niet of het veranderd je cyclus. Heb om de dag geklust dus dat kan niet misgaan :)

Fijne dag vandaag

11. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    goedemorgen meiden

@kapedi:gelukkig dat je zoontje weer lekker opknapt.me meisje heeft ze toen in februari gehad en was er ook zo ziek van,maarja dan hebben ze die ook maar alvast gehad.
    ja ik zou wel nu beginnen met je ovutesten ben benieuwd waneer je je ei heb.enne klus ze he:D;).

@essie:super dat de echo goed was en dat je het hartje heb zien kloppen is toch wel weer een geruststelling.dus je bent verder dan dat je zelf dacht?

@mamavanA:en hebben de bittervallen met pikkels gesmaakt hahaha.

MamaTess:vandaag is je nod en voel je het al opkomen of is er nog niets te zien?heerlijk he met een trainingsbroek lekker voor de tv te zitten,wij doen het ook vaak hoor heerlijk.

en hoe is het met de zwangere onder ons?

@hier:wij zijn gisteren een dagje naar volendam geweest.heb mezelf super verwend in een leuk kledingzaakje hahaha.me meisje vond het ook heerlijk en als afsluiter zijn we als verrassing voor haar bij de mac gaan eten.vandaag komt me vriendin met de kleine ff op visite en verder heb ik niks gepland vandaag.

fijne dag nog allemaal;)

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Semmy; vandaag licht streepje, en wat ik me van de vorige keer kan herinneren werd die elke dag donkerder, dus my egg is on his way haha

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey Hey

@essie fijn dat ee echo goed is! Willen jullie weten wat het word?
    @kapedi gelukkig is je zoontje weer bijna van zijn waterpokken af! En bijna feest! Snel gegaan een jaar he?
    @semmy Oww volendam, daar wil ook nog well eens heen. Ben 2 jaar geleden in new york geweest maar heb volendam nog nooit gezien:)

Nou wij zijn vanaf morgen 2 weken op vakantie dus dan ben ik er niet. Ik hoop dat ik naar huis kom met goed nieuws!

14. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    bedankt voor jullie felicitatie's !!
    Weinig tijd nu om even gezellig te kletsen, hopelijk vanavond meer tijd !!

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog geen tekenen van een ongi. Straks een heel kleine beetje bruin bloed met slijm maar dat was echt maar heel weinig! Zit nu te wachten tot het echt doorzet...

16. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ja hoor...op naar maand 6:(:(:x

17. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MamaTess:he kl*te meid hopen dat de volgende ronde voor ons beide raak mag zijn.meiden stuur even wat zwangerschapshormonen deze kant op hahaha.

@joyce:fijne vakantie meid en hopelijk kom je met leuk nieuws thuis;).ja volendam is echt een bezoekje waard,ik vond het heel leuk en het was superdruk.

@kapedi:nou meid je weet wat je te doen staat hahaha.dan zal je binnen 3 dagen je ei wel spotten denk ik.

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Kapedi: Fijn dat de waterpokken verdwijnen. Op de site van zwanger en kids (daar had ik mijn ovutesten besteld) staat wanneer je moet beginnen. Maar volgens mij moet je nu ongeveer beginnen ja. Heb alleen maar laatste maand (voor het eerst) ovutesten gebruikt en toen was het raak. Klus ze.

@Semmy: Nee ik ben zo ver als ik dacht. De cb test gaf een week verder aan, maar vond dat zelf al vreemd. Maak snel en veel zwangerschapshormonen aan, waardoor de cb test het fout had.
    Het is ook maar een indicatie natuurlijk.
    Volendam ben ik ook nog nooit geweest. Dus het is wel een aanrader.

@Joyce: Waarschijnlijk lees je dit niet meer op tijd. Maar een hele fijne vakantie!

@MamaTess: Wat kl*te dat je ongi bent geworden. Hopelijk volgende ronde dan.

Wij zijn gisteren voor de eerste keer met ons zoontje naar de Efteling geweest. Hij vond het helemaal super. Het was ook heerlijk weer en helemaal niet zo druk. We zijn toen we binnenkwamen meteen naar de Carnaval Festival gegaan en konden er 2x achter elkaar in. Daarna was het er daar wel een stuk drukker. Mijn zoontje heeft z'n ogen uitgekeken, echt leuk.

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Na drie dagen testen nog geen ei gespot, vorige zwangerschap was mijn ei op dag 18 dus misschien maandag of dinsdag.

@Joyce, snel gegaan....aan de ene kant niet aan de ander kant wel. mijn kleine was een huilbaby tot 4 maanden en daarna totaal niet makkelijk, hij slaapt sinds 10 1/2 maand pas door, dus de dagen waren lang. Nu achteraf als ik erop terugkijk is het wel snel gegaan, maar voordat hij diersliep leek er geen eind aan te komen. Vind het wel spannend zo`n eerste verjaardag hihi.
    @Mamatess; jeetje klote weer grr op naar de volgende maand.
    @Essie; leuk de efteling...vind het zelf ook nog steeds leuk ,wel een eind rijden altijd pff. Woon aan het strand dus de efteling is wat ver.

@Hier; nou nog steeds aan de klus en op zoek naar mijn eerste ei. Ga er wel vanuit dat hij morgen of maandag aankomt ;). Ben er weer net zo mee bezig als bij de eerste...Hij ik niet verwacht eigenlijk. Ik had zelf het idee toen we besloten voor een 2e te gaan dat het me iets luchtiger zou vergaan, maar helaas de drang is weer groot haha.

Fijn weekend allemaal.

20. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi...hoi,
    hoe gaat het met jullie allemaal. Hier gaat alles goed. We zijn vandaag maar eens wezen zwemmen met onze spruit. Dat was natuurlijk weer helemaal het einde.
    Gisteren zijn we even flink aan de shop geweest. Bij de kruidvat hebben ze magazijn opruiming en alle artikelen met een groene sticker gaan nu voor de helft weg !!
    We hebben een mooie houten loopfiets gekocht voor Stijn. Koste nu maar 10 euro. Ook hebben een bobby car loopauto gekocht voor maar 12.50. Afgelopen week had ik al een loopfiets gehaald (verjaardagskadootje) en begon thuis te twijfelen of we ook nog 1 voor Stijn wilde kopen. Hij is pas voor kinderen vanaf 3 jaar. Maar gelukkig heeft de zolder nog ruimte dus de fiets staat netjes in doos op zolder.
    Leuk om zo te shoppen !!
    Nog even en we gaan hier ook aan de klus voor een nieuwe wereldburger !! Reuze spannend !! Maar deze week eerst lekker op vakantie. Vrijdag vertrekken we naar de belgische ardennen. (froidchapelle) We hebben er zin in. Gezellig er even tussen uit. Zondag willen we een dagje met Stijn naar Plopsaland Coo. Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Iemand nog tips voor dagje in de omgeving ?? Of wat is aan te raden in plopsaland voor een ukkie en zijn ouders ??
    Ik ga even weer jullie stukjes terug lezen. Ben al veel te lang niet hier geweest, maar ja een lopende dreumes in huis en een huishouden geeft mij op dit moment niet veel ruimte om te antwoorden. (stijn slaapt nu trouwens).

Deel Deze Pagina