wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe gaat het hier ?
    gistere is men man gaan voetballen en nu heeft ie overal pijn
    en mannen met pijn = kleine kindjes
    heb nog steeds trek in bitterballen met pickels haha
    en geen ongi of zwangerschapsklachten te bekennen

2. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Wat is het stil hier!

@mamavanA: Hoe voel je je? Vandaag is je nod hè!

@mamajuf: Leuk is dat hè,opruiming! Ik hou er ook altijd wel van:D Fijne vakantie alvast! Wij moeten nog even 3 weekjes wachten;)

@Kapedi: Heb je je ei al gevonden? Hier hetzelfde verhaal...Dacht dat ik er niet zo erg mee bezig zou zijn als bij de eerste maar toch wel dus;) Maar heb ook geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me er minder mee bezig hou. Ik denk er toch wel aan,wat ik ook doe...

@essie: Wat leuk, de efteling! Dat is dus echt een aanrader! Misschien dat wij in het najaar een keertje kunnen gaan. September zit namelijk al helemaal volgeboekt bij ons haha;)

@hier: Vrijdag bruiloft, altijd leuk! Volgende week onze verjaardagen vieren en de week daarop op vakantie:D:D In totaal nog 7 dagen werken dus het is nu echt aftellen!!
    Lukas is echt heerlijk aan het kletsen. Hij begrijpt (bijna) alles wat ik zeg en geeft dan ook (op zijn manier) antwoord. Zo schattig!

Marcel was een paar weken geleden voor zijn werk naar een of andere beurs in Duitsland geweest. Daar hadden ze een soort van prijsvraag waar hij aan mee had gedaan en heeft nog gewonnen ook. Nu kwamen ze gisteren de prijs brengen en nu hebben we een foto printer van Canon inclusief fotopapier en cartridges enzo:D Aleen hebben wij er niks aan haha dus heb hem meteen weer op marktplaats gezet;)

Vandaag lekker een rustig dagje. Er komt een monteur voor de vaatwasmachine dus moet de hele dag thuis blijven. Ook niet zo erg!;)

Fijne week allemaal!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Nog geen ei gespot grrrr, of ik heb hem gehad voor dag 13 of hij moet nog komen. Had meestal een cyclus van 32/33 dagen. Ik het het in ieder geval al om de dag gedaan vanaf dag 7 dus kan niet missen. Hoop wel dat ik hem nog vind :(.

Iedereen fijne dag vandaag

4. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nod:x

MamaTess: ronde 6,nod

semmy26: ronde 6,nod 20 augustus

mamavanA: ronde 3 ,nod 16 augustus

Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus

mamajuf: september voor het echie.

Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 27 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend ergens tussen 2 en 8 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april

hoi hoi meiden

hier niet veel te melden eigenlijk.gisteren weer begonnen met werken en me dochtertje is weer naar school gegaan dus het gewone leventje gaat weer beginnen het is einde vakantie helaas.

zondag is me nod dus ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen.heb even de lijst naar voren gehaald.

5. peekaboo

hoi dames
    @here vanmorgen getest en jawel een heel licht lijntje even dik als de controle lijn en roze (tja domme ik eerst halve liter cola gedronken en half uur voor de test nog geplast ) ik blij natuurlijk tot men man me doodleuk kwam vertellen dat het lijntje te licht is naar zijn zin en het dus weer niets is deze maand

6. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavanA:eek:ver 2 daagjes nog een testje wagen en dan met ochtendurine.kan je de foto niet laten zien dan kunnen we even meekijken??

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @MamaTess: Ja de Efteling is echt een aanrader. We gaan in oktober een lang weekend, van vrijdag t/m maandag, naar Bosrijk. Dat is dat nieuwe vakantiepark. Mijn vader wordt dit jaar 60, dus dan gaan we met mijn ouders, mijn broer + vriendin en ik mijn man en zoontje daarheen. Kunnen ook alle 4 dagen de Efteling in. Dus dat is wel heel leuk.
    Vrijdag een bruiloft, dat is altijd leuk ja. Wij hebben een druk weekend. Zaterdagmiddag, zaterdagavond en zondagmiddag een verjaardag. Bovendien is er vanaf vrijdag weer kermis hier in de buurt, dus daar wil ik ook nog graag heen. Vind mijn zoontje ook altijd erg leuk.

@Kapedi: Misschien is je cyclus nu toch iets langer. Of misschien is je lf korter dan 14 dagen?

@Semmy: Spannend hoor, zondag je nod. Hopelijk kan je bij Roosje en mij in het rijtje ;).

@mamavanA: Ben erg benieuwd naar je test. Kan je een foto plaatsen?

8. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @all: Ik reageer nu wat minder vaak, zit ook wat minder vaak op het forum. Ben sinds deze week weer aan het werk. En ben dan ook keikapot als ik thuiskom. Over een paar weekjes zal dat wel weer beter zijn.

9. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie:eek:hh leuk de efteling hoe oud je ook ben het blijft een leuk park.ja had het gezien dat ze ook huisjes hebben je gaat het steeds meer zien bij attractieparken.
    heb ik ook last van hoor moet echt in de ritme komen van me werk ben soms gewoon te moe om tv te kijken laat staan achter de laptop te zitten.we zien je vanzelf weer elke dag verschijnen:p:D.
    ja hoop het ook dat ik me snel in het lijstje van de zwangere mag plaatsen.

@kapedi:en heb je je ei al gespot???

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @MamavanA: oei spannend zeg, ben heel benieuwd.

@hier; nog geen eitje gevonden, morgenochtend weer een checken.

11. peekaboo

hoi dames heb vandaag weer getest al een beetje donkerder lijntje dus het gaat de goede kant op hopen dat het zo blijft men fototoestel doet het niet meer ga straks nog eens proberen :)

12. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    mamavanA:eek:h wat gaaf voor jullie.voorzichtig feliciteer ik je:D

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Gefeliciteerd mamavanA, zie dat je je status joehoe zwanger heb aangepast dus bij deze GEFELICITEERD.
    hopen op een plakkerd.Fijn weekend maar dat gaat vast wel lukken.

@hier, nog een paar uur en dan is mijn kleine vent 1 jaar. Gister heeft ie uitgedeeld op de creche en mijn mandarijnen choco bloemen waren een groot succes. Vanmogen nog een ovutest gebruikt, en wederom negatief. Heb er nog 2 over dus ga nog 2 dagen testen en dan geef ik het op en laat ik het erbij tot mijn volgende menstruatie. Hopen dat is mijn lost egg nog vind.

Iedereen alvast fijn weekend, hier wordt het heeeel druk, morgen dagje drievliet en zaterdag werken en zondag groot feest met 80 gasten dus moet nog het eea doen, zoals 100 muffins bakken bijvoorbeeld :).

14. peekaboo

Kijk maar deze liegt er niet om :D

15. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavanA:gefeliciteerd meid de test liegt er niet om je bent duidelijk zwanger.

16. peekaboo

dank je wel semmy :)

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey Hey

Hier ff vanaf de camping in luxemburg! Super mooi weer!

MamavanA super gefeliciteerd, die test is heel duidelijk!:)
    @kapedi vast gefeliciteerd met je mannetje! Zaterdag is t bij ons zo ver dan word mijn dochter 1! Veel plezier van t weekend.

Hier vermaken we ons super, alleen mijn dochter slaapt wat slechter. Zaterdag hier dus feest en er komen ongeveer 20 mensen hierheen! Super lief en leuk. Tot snel weer..

18. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @joyce:super dat jullie het zo naar je zin hebben in frankrijk en heerlijk weer hebben.leuk dat je even reageer vanaf je vakantieadres.

alvast gefeliciteerd met jullie dochtertje en maak er morgen een super feest van maar dat zal wel lukken met al de gasten die komen.

@kapedi:gefeliciteerd met jullie zoontje.jeetje he dat word een groot feest met al die mensen hahaha maar wel heel gezellig.en hoe was drievliet wij willen op korte termijn er ook heen gaan.

@hier:woensdagavond hing ik boven de wc pot en had ook knallende hoofdpijn voelde me echt niet lekker.donderdag heel de dag misselijk geweest en een aantal dagen een drukkende gevoel net onder me navel.morgen is me nod en ben heel benieuwd eigenlijk heb me vandaag kunnen inhouden om niet te gaan testen.weet niet of die klachten te maken hebben met een eventuele zwangerschap.

fijn weekend allemaal

19. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nod:x

MamaTess: ronde 6,nod

semmy26: ronde 6,nod 20 augustus

Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus

mamajuf: september voor het echie.

Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 27 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend ergens tussen 2 en 8 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april

MamavanAmarylli: uitgerekend

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Semmy, nou hopen dat de klachten komen door een kleine beeb. Drievliet was heel leuk. mijn kleine kon in best wel dingen. Hij is nog geen meter dus er viel ook wel wat af. Ik vond het een geslaagde dag.

Fijn weekend

Deel Deze Pagina