wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hier:nog steeds niks te zien wel ongikrampjes.ik test nog niet en als ik ga testen word dat pas maandag.vorige cyclus was ik ook 2 dagen overtijd en toen kwam toch me ongi dus nog even in spanning blijven.

@kapedi:mooi dat het een geslaagde dag was en dat je zoontje in veel attracties kon anders is het ook zonde van je geld.

@de zwangere damens:hoe gaat het met jullie meiden?

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @mamavanA: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Kapedi: Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je ventje!
    Misschien is je ei dan toch al geweest. Afwachten dan maar...

@Joyce: Jij ook nog van harte met de eerste verjaardag van je dochtertje!

@Semmy: Hopelijk ben je nog niet ongi geworden...

@hier: Heb al sinds vrijdag ontzettende migraine. Ben op vrijdag vrij, gelukkig kon mijn schoonmoeder op mijn zoontje passen. Heb een groot gedeelte van de dag boven de wc gehangen. Gisteren weer. We hadden 2 verjaardagen, ik ben er maar naar één geweest en moest daar ook 2x overgeven.
    Hopelijk gaat het vandaag iets beter. Ben nog wel misselijk, maar dat heb ik altijd de dag na een migraine aanval. En heb nog lichtelijk hoofdpijn, hopelijk trekt dat vandaag weg.
    Zwangerschapsmisselijkheid is ver weg gelukkig.

3. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nod:x

MamaTess: ronde 6,nod

semmy26: ronde 7,nod 18 september

Joyce86: ronde 2,nod 22 augustus

mamajuf: september voor het echie.

Kapedi:ronde 1,nod 30 augustus

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 27 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend ergens tussen 2 en 8 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april

MamavanAmarylli: uitgerekend

helaas ben vandaag ongi geworden dus ik ga door naar ronde 7.

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Nee, ben je ongi geworden. Wat kl*te. Hopelijk volgende ronde dan.

5. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja is toch waar meid.nouja hopen dat we de volgende ronde leuk nieuws hebben;):D

6. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh Semmy, balen zeg!

@ Hier: Vanmorgen nieuwe buggy gekocht voor Lukas. Op de terugweg zag ik een ooievaar op een lantaarnpaal zitten... Je zou bijna zeggen dat dat een teken moet zijn voor deze maand:D;)
    Ben veel te druk met voorbereidingen voor onze verjaardagen en voor de vakantie dus heb niet veel tijd om erover na te denken...proberen wel wat tijd te maken om te klussen;) Maar tot nu toe nog maar 1 keer gelukt deze maand;) zucht... dus ben bang dat we naar ronde 7 gaan...

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Oh balen dat je ongesteld bent geworden Semmy.
    @Hier; ik ben op dag 22 gestopt met testen, ze waren op haha....Ik wacht het deze maand maar gewoon ff af wanneer ik het word, heb een nieuwe lading ovutesten in huis dus dat komt vast goed. Heb wel om de dag geoefend dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen. Afgelopen week was er druk en vandaag ook weer een lange drukke dag voor de boeg.
    tot snel

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hoi allemaal,

Hier weer terug van vakantie! Een super vakanie gehad met bijna 2 weken zon!! En de eerste verjaardag van mijn dochter was echt super! Lekker weer en veel kadotjes voor der.
    21 Augustus gewoon ongi geworden dus dat feestje ging helaas niet door:).Opweer naar de volgende ronde.

@mamatess nou dat moet goed komen deze ronde, ooievaars zie je niet zo vaak!!
    @mamavanA Super gefeliciteerd!!! Gaat het goed?

Nod:x

MamaTess: ronde 6,nod

Joyce86: ronde 3,nod 18 september

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Oh balen Joyce. Vanmorgen even gestest en die was negatief. Weet natuurlijk totaal niet wanneer mijn ei is geweest of misschien moet hij nog komen dus dacht gooi er even een test tegenaan dan hebben we dat ook maar weer gehad haha. Blijft spannend. Wachten op de rode duivels dan maar.

10. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    nou meiden, ik ben al tijden niet meer online geweest....
    ik ben doodmoe en zodra mijn meisje naar bed gaat doe ik ook een dutje! en de hele dag misselijk, hikken en boeren en een vieze smaak in mijn mond.
    dinsdag voor het eerts naar de vk, ik ben benieuwd wanneer ik ben uitgerekend en hoe ver ik dus ben...

hoe gaat het met jullie?
    ik zag dat het nu 5 tegen 5 is! dat gaat de goede kant op!;)

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @MamaTess: Hopelijk was die ooievaar een teken. Wie weet is het nu juist wel raak, omdat je het zo druk hebt gehad en er dus niet veel mee bezig kon zijn. ;)

@Kapedi: Lastig dat je niet weet wanneer je ei is geweest. Maar afwachten dan of je ongi wordt. En anders over een weekje weer een test doen?

@Lalalamon: Vervelend, dat je zo moe bent. Heb daar deze zwangerschap gelukkig minder last van dan bij mijn zoontje. Misselijkheid is nu een stuk minder, maar moest eergisteren toch weer overgeven. Als ik maar een vieze lucht ruik, van eten ofzo ga ik al over mijn nek.
    Dus dinsdag eerste afspraak bij de vk. Krijg je dan ook een echo?

@Hier: Nog hetzelfde eigenlijk. Dinsdag mijn tweede echo. Vind het wel weer heel spannend.

12. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

hier even een berichtje van mij.ben deze week niet achter me lp geweest,omdat ik half in de kreukels lig.
    ik ben afgelopen maandag aangereden door een scooter.ik heb een lichte hersenschudding,gekneusde hand en me nek en rug doen heel zeer door de klap die ik gemaakt heb op het wegdek ben dus van binnen bont en blauw zo voelt het hahaha.

ik kom van de week als ik me iets beter voel me hier weer ff melden en dan reageer ik even op jullie heb daar nu echt de kracht en fut niet voor.

13. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja dan krijgen we ook een echo. echt leuk! een klein wormpje..
    ik had bij mijn vorige zwangerschap bijna nergens last van. pas met 9 weken merkte ik wat en dat was met 12 weken weer over. nu heb ik er veel meer last van. al meteen vanaf het begin

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @semmy oef dat is pijnlijk!! Veel beterschap!
    @lalalamanon altijd leuk echo's,veel plezier en esther ook natuurlijk!

hier verder niet veel te melden,nog een weekje vakantie en dan weeraan t werk, heb helemaal geen zin vind het zo heerlijk om hele dagen bij mijn dochter te zijn.

15. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi...hoi,

hier zijn we weer. Inmiddels terug van een heerlijk weekje vakantie en tja op de boel gezellig te houden heeft onze computer ook vakantie genomen. Hij is stuk :(
    Zaterdag hebben we een nieuwe besteld en morgen kunnen we hem ophalen dus nu even snel internetten op een geleende computer van de buren.

Maar ik lees dat mama van A zwanger is : gefeliciteerd !!!

En wij.... zijn inmiddels begonnen aan ons project baby !!! Spannend. Tja, het is nog net geen september maar we zijn er klaar voor. Ben benieuwd. Ik zal een nieuwe banner gaan maken.

Weten jullie ook of we 2 banners kunnen plaatsen ??

ik ga even snel verder lezen van jullie berichtjes en dan Stijn weer uit bed halen en shoppen bij IKEA !!

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Heel veel beterschap! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@Mamajuf: Spannend, dus nu gaat het echt beginnen. Nog leuke dingen gekocht bij de Ikea? Wij zijn gisteren geweest. Moesten nog traphekjes hebben. Onze kleine vent klimt nog niet uit bed, maar kan al wel de deur open doen. Dus als ie eenmaal uit bed klimt, kan ie zo z'n kamerdeur opendoen.

17. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

@mamajuf: Eindelijk mogen jullie ook!! Spannend! Veel succes en hopen dat je snel zwanger bent:D

@semmy: Hoop dat je snel weer opknapt:(

@essie: Heb je je echo al gehad?

@joyce: Lekker hè, vakantie:D Alleen jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat:(

@manon: Ben jij al bij de vk geweest? Ben benieuwd!:D

@kapedi: Hoe is het met jou? Al rode duivels te zien of nog niet?

@hier: Morgen nog een ochtend werken en dan EIN-DE-LIJK vakantie:D:D Moet nog wel alles inpakken maar daar heb ik donderdag de hele dag de tijd voor. Dan is Lukas op het kdv. Vrijdag jarig en zaterdagavond rijden we rond een uur of 10 weg. Ik heb er echt veel zin in! Net met lukas bij de kapper geweest, lekker een ''zomerkapsel'' laten knippen haha! Ook nog even laatste spulletjes gekocht dus we zijn er helemaal klaar voor:D

Zaterdag onze verjaardagen gevierd en dat was een gezellige boel! Lukas heeft lekker door alles heen geslapen. De laatste visite ging om 2 uur 's nachts naar huis dus we lagen er pas tegen 3en in.. pff... Toen weer om 7 uur wakker gemaakt door de kleine man;)

MamaTess: ronde 6,nod 8 september

Joyce86: ronde 3,nod 18 september

Zo, even aangepast! Zag eergisteravond trouwens een vallende ster.... Ik met mn stomme bijgeloof denk dan weer gelijk dat dat wel iets MOET betekenen whahaha:D We zullen het zien!

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Hier even snel een kort berichtje van mij.
    Gisteren mijn tweede echo gehad. Alles is goed, hartje klopt en hij/zij bewoog nog even. Ben 2 dagen vooruit gezet. Dus ben nu 25 maart uitgerekend. Over 4 weken weer terug en dan wordt denk ik de definitieve datum vastgezet.

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Semmy beterschap, jeetje.
    @Essie wat fijn weer een goede echo!

@Hier; Zit inmiddels op dag 33 en geen ongi te bekennen , ook geen positieve test dus ik moet geduld hebben. Ga zaterdag weer testen maar hoop wel binnenkort iets te weten, dan kan je tenminsten verder.....Geduld is maar weer een schone zaak :)

20. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

vandaag even naar de ha geweest en heb nu zwaardere medicijnen gekregen vanwege me nek en rug die goed gekneusd zijn.met me hand gaat het de goede kant op en met me hoofd ook.
    bedankt voor al jullie beterschapberichtjes;).ben nog steeds aan het herstellen thuis en hoop dat deze medicatie snel aanslaat zodat ik pijnloos kan rond huppelen.En me eisprong komt er ook aan over 4 dagen dus wil wel ff kunnen sporten met vriendlief hahaha.

@kapedi:je geduld word zeker op de proef gesteld zeg.had je inmiddels al je ei gespot of ben je gestopt met ovutesten?

@essie:eek:hh super dat het goed gaat met je beeb.altijd een heerlijk gevoel als je het hartje ziet kloppen en de kleine ziet bewegen.ja het is altijd een beetje gissen wanneer precies je uitgerekend ben.

@mamatess:fijne vakantie meid en lekker genieten;):D.zijn jullie lekker verwend met cadeautjes.hahaha ja dan zijn die kleine 5 uurtjes slaap zo voorbij..nouja als het maar gezellig is geweest.wie weet brengt die ooienvaar wel babygeluk:)

@mamajuf:eek:hhh spannende tijden breken er voor jullie aan hahaha.nee je kan maar 1 banner erop zetten ik wilde het ook graag maar dat gaat helaas niet.hoelang hebben jullie nog vakantie of ben je al weer aan het werk?

@joyce:ja dat had ik ook vond het heerlijk de hele dag lekker te tutten met me meid,maarja helaas komt daar ook weer een eind aan als je gaat werken.

@lalalamanon:en hoe was je echo?tja die kwaaltjes zijn vervelend,maarja je weet waar het vandaan komt hahaha.het is idd 5 tegen 5 wie gaat er deze maand bijkomen???

@mamavanA:hoe gaat het met jouw meid?

Deel Deze Pagina