joyce gecondoleerd met het verlies! Hoe gaat het verder met jullie allemaal ?? Ik heb al een paar dagen last van hoofdpijn. Niet echt handig als je een overvolle agenda hebt en een ondernemende peuter om je heen. nod::x semmy26: ronde 7,nod 18 september Joyce86: ronde 3,nod 18 september mamajuf: 1e ronde,nod 22 september Kapedi:ronde 2,nod 6 oktober MamavanAmarylli:ronde 6 ,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april MamaTess:
Hi allemaal, Ff snel vanuit de Ardennen ... @mamatess joehoe wat gaaf geniet ervan. @Joyce; jeetje wat erg gecondoleerd heel veel sterkte. Wat liggen blijdschap en verdriet dicht bij elkaar . @hier; we zijn weer op weg naar het eitje, vanaf zaterdag maar weer de ovutesten gebruiken. Ben benieuwd. Nou ik ga weer genieten van mijn mannen. Groetjes
Hallo allemaal, Ook wij gaan voor een 2de. Onze dochter is in juli 2 geworden en nu zitten we in ronde 3. Had gedacht nu ik al een dochtertje heb dat ik er niet zo mee bezig zou zijnvmaar niets is minder waar. Spannend allemaal weer. Zijn jullie allemaal nog bezig of ook al een hoop zwanger?
@joyce: gecondoleerd! @kapedi: Hoop dat je snel je ei vindt! Fijne vakantie nog! @Roos: Ik ben sinds deze maand zwanger maar ben er ook heel veel mee bezig geweest hoor! Dacht ook dat het bij een tweede minder zou zijn maar dat was dus niet het geval @hier: Vanmorgen lekker naar het strand geweest. Lukas is net pas wakker dus we gaan nu niet meer zwemmen. Vanavond spaghetti eten en lekker vroeg naar bed! Ben gelukkig niet misselijk, alleen soms wat steekjes in mn buik, een beetje moe en veel hoofdpijn! Als het daarbij blijft vind ik het prima
@roos23:welkom bij ons clubje en hopen dat je snel zwanger mag zijn.de ene helft is net zwanger en de andere helft is nog bezig.ik dacht ook bij een 2e minder bezig te zijn,maar ben er net zo mee bezig als bij me dochtertje. @kapedi:en hoe is je vakantie geniet je een beetje?hoop dat je je ei gauw spot.
Hi Roos welkom Laatste dagje in de Ardennen morgen weer lekker naar huis! Heerlijk weekje gehad met een hoop zon
@Roos: Welkom. Ik was er deze keer zelfs meer mee bezig dan de eerste keer. Dat komt, omdat ik er de eerste keer rekening mee hielt dat het wel een jaar kon gaan duren. Toen was het ronde 3 raak. De tweede keer wist ik dat het sneller raak kon zijn en werd ik al ongeduldig na ronde 3. Deze keer is het ronde 5 raak, ben nu bijna 13 weken zwanger. @MamaTess: Heb je nu andere klachten dan bij je eerste zwangerschap?
@essie: Ja heb nu elke dag hoofdpijn en bij de eerste begon dat pas na 7 weken en heb ik maar een weekje of anderhalve week gehad. Nu heb ik het al vanaf het begin. Heb ook meer last van mn buik...steekjes en een ''moe'' gevoel in mn onderbuik. Ben normaal nooit chagarijnig maar nu bijna elke dag...pff...maar dat kan ook komen doordat ik graag weer naar huis wil...haha! Heb jij andere kwaaltjes dan bij de eerste?
nod::x semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 3,nod 18 september mamajuf: 1e ronde,nod 22 september Kapedi:ronde 2,nod 6 oktober MamavanAmarylli:ronde 6 ,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april MamaTess: helaas ben vanochtend ongie geworden.2 dagen eerder dan normaal.dit is de laatste ronde dat we het op eigen kracht gaan proberen.
Ohh Semmy, wat balen zeg!:x Wat gaan jullie nu proberen dan? nod::x semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 3,nod 18 september mamajuf: 1e ronde,nod 22 september Kapedi:ronde 2,nod 6 oktober MamavanAmarylli:ronde 6 ,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012
goedenacht/ goedemorgen.... Phfff....uit ergenis maar even met de laptop op schoot in plaats van een heerlijke nachtrust. De afgelopen dagen was onze kleine man ziekjes..phff wat valt het dan tegen om een werkende mama te zijn. Onze kleine man is een goede slaper.. gelukkig... maar onze buurjongen van 2 1/2 helaas niet en ligt inmiddels al bijna 90 min lang te huilen, schreeuwen en lawaai te maken...... dus dag nachtrust Hier begint de babyspanning voelbaar te worden. Mijn nod dagen komen eraan. Gisteren licht bloedverlies hopelijk zet dit niet door en mag het voor ons in 1x raak zijn. De vorige keer zijn we bijna een jaar aan de klus geweest. Ik vindt het zo spannend !!! Ik denk dat ik voor nu maar even weer mijn bedje op ga zoeken. Ik hoor manlief boven ook al in beweging komen. Dus snel het bed in voordat onze kleine man ook wakker wordt en de "nachtdienst" met onze lieftallige buurjongen gaat aflossen. Slaap lekker of .... goedemorgen !!
Ik moet even iets met jullie delen. Ik kan het bijna niet geloven maar we hebben zojuist een test gedaan en we zijn nu al ZWANGER!!!
@MamaTess: Ja, heb nu veel last van misselijkheid. Dat had ik bij mijn zoontje niet. Het is al minder dan in het begin, maar helaas nog steeds bijna elke dag een keer overgeven. @Semmy: Balen dat je ongi bent geworden. Wel fijn dat jullie al naar de gynaecoloog kunnen. Moet je niet eerst 2 maanden temp.kaartjes bijhouden? @Mamajuf: Wat geweldig nieuws. Gefeliciteerd! De eerste ronde al raak.
@mamajuf gefeliciteerd!en zo snel! Hier ook vandaag mijn nod, maar nog nix te zien. Maar heb toch wel wat kampen enzo dus volgens mij komt t wel. Zou wel heel fijn en leuk nieuws zijn na zo'n zware kl*te week. Als t morge nog ni is ga ik ff testen. Ben alleen zo bang voor de teleurstelling.
nod::x semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 3,nod 18 september Kapedi:ronde 2,nod 6 oktober MamavanAmarylli:ronde 6 ,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012 mamajuf:uitgerekend @essie:nee dat hoef niet omdat ik al 3 maanden met ovulatietesten bezig ben geweest en weet dat ik een eisprong heb.maar eerst word de zaad van me mannetje nagekeken en als dat goed is word ik doorgestuurd naar de gyn.maar we gaan eerst nog een maand zelf aan de slag
@Semmy: Dan kan je inderdaad met die ovutesten aantonen dat je een eisprong hebt ja. Nou hopelijk is alles goed. En ondertussen gewoon blijven klussen. Wie weet komende ronde... @Joyce: Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft. En dat je morgen een positest hebt.