nod::x semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 3,nod 18 september Kapedi:ronde 2,nod 6 oktober MamavanAmarylli:ronde 6 ,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012 Wauw Joyce wat leuk en goed dat je dochtertje haar 1e stapjes heeft gezet. Ik ben ook reuze nieuwsgierig naar je test. Hier gaat alles goed !! Nog geen zwangerschapsverschijnselen. Ben benieuwd of ze komen en wanneer. De afgelopen 2 weken had ik wel 's middags last van hoofdpijn maar dat is nu voorbij. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik nauwelijk misselijk geweest. Alleen de eerste weken ontzettend moe en hoofdpijn. Ik kan trouwens nog moeilijk geloven dat we zwanger zijn. De vorige keer zijn we bijna een jaar aan de klus geweest en nu.. zomaar in 1x. Hoe gaat het verder met iedereen ??
Gefeliciteerd mamajuf..fijn zo in de eerste ronde. en Joyce ook gefeliciteerd met de eerste stapjes Hopelijk test ook jij vanavond positief. @Hier; Geen nieuws is goed nieuws. Vandaag de inschrijfpapieren voor mijn kleine vent zijn basisschool opgestuurd, is hier een wachtlijst van 3 jaar dus ben op tijd haha. Enne wat een rot weer weer zeg pffff.
Joehoe, mag ik mij alvast aanmelden? Maar ik moet nog 1 a 2 maanden wachten. Wij gaan er in Nov/Dec weer voor.
@marise:tuurlijk mag je gezellig meekletsen altijd gezellig toch.is er een reden waarom jullie nog even wachten...als ik vragen mag hoor @kapedi:jeetje echt waar zo lange wachttijd.hier duurt het gemiddeld een jaar soms korter.heb me dochtertje toen met 3 jaar ingeschreven en ik was op tijd.nou ben benieuwd wie de volgende is die zwanger is het gaat wel lekker met het zwanger worden hahaha...vruchtbare topic @mamajuf:nou lekker toch gelijk in de 1e ronde al zwanger,heb je elke maand die teleurstelling ook niet hahaha.ik had pas rond de 7e week de beroemde kwaaltjes,daarvoor ook toen helemaal niks.
@semmy:Tuurlijk mag je dat vragen. We willen wachten tot mijn zoontje 9 maanden is. Zodat mijn lijf ook weer hersteld is van de vorige zwangerschap en daarnaast komt het iets beter uit met mijn werk om nog even te wachten.
@marise gezellig meekletsen! Welkom. @ kapedi Wow das echt heel lang! 3 jaar! Ik zou t hier ni eens weten, volgens mij geen wachttijd. Zijn er weinig scholen bij jullie of perse een school waar je hem heen wilt hebben? @mamajuf heerlijk toch, vooral als je de vorige x een jaar hebt moeten wachten! En ook fijn om ni ziek te zijn, ik had ook nooit ergens last van en vroeg me in het begin ook echt af of ik wel zwanger was Hahaha. Nou gisteren getest met een kruitvat test, die had ik nog ni eerder gebruikt. Maar hij gaf nog nix aan. Dus ik wacht weer 2 dagen en dan nog een x testen. Of eerder ongi worden, maar mijn cyclus wijkt eigenlijk nooit echt af. Maar ff afwachten dus...
@joyce:hoeveel dagen ben je nu overtijd?idd over 2 dagen nog een x testen.....spannend hoor zal jij de volgende zijn??????
@Joyce: Wat leuk dat je meisje d'r eerste stapjes heeft gezet. Vanaf nu is niks veilig meer haha. @Mamajuf: Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Wie weet komen die ook niet. Elke zwangerschap is toch anders. Ik was bij mijn zoontje maar met vlagen een beetje misselijk. En nu al vanaf week 5 en het is nog steeds niet weg. @Kapedi: 3 Jaar vantevoren?! Dat is wel een hele lange wachtlijst dan. Mijn zoontje staat ook al ingeschreven, maar dat is omdat de voorschool ook op die basisschool is. Dus is ie met inschrijven op de voorschool automatisch ingeschreven voor die basisschool. Daar heb ik de voorschool ook op uitgekozen, ik wil graag dat ie naar die basisschool gaat straks. @Marise: Welkom. @Joyce: Heb je alweer getest? Of ga je morgen weer testen?
Nou, toch ongesteld geworden! volgende keer toch nog langer wachten met testen, maarja zoo nieuwsgierig! Gaan nu denk ik toch ovu testen gebruiken. Welke gebruiken jullie?
@Iedereen; Het is een hele populaire school met weinig multiculti zeg maar, in mijn omgeving heb je er daar maar een paar van....Gemengde culturen ben ik zeker voor, maar op de andere scholen in hij dan de enige blonde parel @ ovutesten; Ik heb ze van mattcare , maar of die goed zijn??? Ik heb tot vandaag weer geen ei kunnen vinden. Ben zaterdag begonnen. Ik hoop toch wel dat ze een keer positief worden dan weet ik in ieder geval dat er een eisprong is.
heh wat jammer nou zeg dat je ongie bent geworden. ik heb ze van zwanger&kids zijn ook de goedkoopste en de beste kan je gewoon online bestellen op de site
@Joyce: Ik heb ze alleen de laatste ronde gebruikt (was ook de eerste keer dat ik ovutesten gebruikte). Ik had die van zwanger&kids, zijn niet duur en ik vond ze goed werken. @Kapedi: Snap dat wel. Ik vind dat er kinderen van verschillende culturen op de basisschool van mijn zoontje moeten zitten. Maar niet dat de meerderheid allochtoon is. Dan zou hij ook een van de weinige blonde parels zijn. (Dat had je erg mooi verwoord )
hoi Joyce, wat jammer dan je ongesteld bent geworden. Bij mijn vorige zwangerschap gebruikte ik ook de ovu-test van mat-care.
Joehoe eindelijk heb ik mijn egg gevonden. Hoe blij je kan zijn met een positieve test haha. Hebben gister geklust en heb net mijn man een sms verzonden, dat hij even snel tussendoor naar huis moet komen, hij is op de voetbal.
he geweldig man geloof best dat je blij bent je ei te hebben gevonden...en nu druk aan de klus hahaha
@kapedi: Nou eindelijk zeg! Nu weet je tenminste waar je aan toe bent! @joyce: Wat jammer zeg....op naar de volgende ronde! @mamajuf: Hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes? @hier: eerste afspraak met de vk op maandag 3 oktober. Heb veel last van mn buik. Beetje vage ongibuikpijn... Dat had ik niet bij mn eerste zwangerschap dus vind het wel een beetje spannend. Maak me er best druk om Heb de vk al gebeld maar die zegt dat het waarschijnlijk het oprekken is en zolang ik geen krampen of bloedverlies heb hoef ik me geen zorgen te maken. nou ja, daar gaan we dan maar vanuit. Ben gelukkig nog niet echt misselijk. Af en toe 's avonds een beetje. De hoofdpijn is nu een stuk minder. Ben wel heel erg moe en pijnlijke (.)(.) Moet er nog steeds aan wennen! Morgen hebben we een familieweekend. Een lang weekend op centerparcs. Ik heb al laten doorschemeren dat ik blaasontsteking heb en aan de antibiotica zit waardoor ik dus geen alcohol kan drinken Hoop dat ze erin trappen hihi We willen het na de eerste vk afspraak vertellen. Gister lekker wezen shoppen voor mn kleine mannetje. Toen we terug kwamen van vakantie heb ik meteen even zijn kast uitgezocht en kwam erachter dat hij nog maar 2 of 3 shirtjes met lange mouwen heeft die hij past...dus ja...shoppen dan maar!! Hele leuke dingen gekocht bij de v&d. Hij heeft nu al maat 86! Wat wordt ie groot! Hoe is het met jullie allemaal?
Hoi, hoi... Hier gaat alles goed. Alleen snot en snotverkouden. Hopen dat dit snel voorbij is. Verder gaat hier alles goed en tot nu toe nog geen echte bijzondere verschijnselen. Ben wel moe maar heb een hele drukke week achter de rug en schuif het nu daar nog op en op de gebroken nachten door een huilende buurjongen . Ik zat we vanavond te bedenken wanneer we de verloskundige moeten bellen voor de 1e afspraak. Heb geen idee hoe we dat bij de 1e hebben gedaan. Ik zal straks eens even gaan googlen. Maar nu ga ik even al jullie verhaaltjes terug lezen en dan op tijd naar ..... bed.
@mamatess; hoe oud is je kleine vent? Mijn zoontje heeft ook 86, is hij wel echt een lange jan hoor! @Juf; ja zal al vast lang geleden lijken, volgens mij kan je bellen als je 5/6 weken bent. Je eerste afspraak heb je ongeveer bij 9 weken geloof ik. @Hier; Zo heb ik nooit een positieve test en nu heb ik al 3 dagen een positieve test....Ben benieuwd wanneer die niet meer positief is