NOD Lalalamanon: juli voor het echie MamaTess: ronde 3,nod semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012
hoi meiden ik heb een lijstje gemaakt.zelf even een beetje aanpassen graag en als je wat mist zet je het er gewoon bij. sorry als ik meiden vergeet,maar zet jezelf er gerust bij!!!! roosje:veel plezier morgen ja en dat misselijke gevoel ga je nu een beetje krijgen,had daar toen ook zoveel last van vanaf me 7e week. we hebben een grijs bed,dus denk dat het toch maar grijs word hahaha
@:mamavanAmarylli:welkom bij ons clubje en gezellig dat je mee wil kletsen.dit is nog een beginnende clubje maar wel heel actief en gezellig. leuk dat jullie ook weer voor een 2e beeb gaan.en ook vlot achter elkaar zie dat je kindje 3 maandjes is..wel leuk nog echt een ukkie
wij hebben altijd gezegd dat we er twee snel op elkaar willen kunne ze echt samen opgroeien enzo.... vind het allemaal wel spannend over 7 dagen is mijn NOD
12 maand om precies te zijn vonden het wel grappig hebben aan zee gewoond 11 maanden niks komen terug naar het binnenland maand erop direct zwanger gezonde zeelucht zeggen ze dan
hallo, hoe lang duurde het bij jullie de vorige keer om zwanger te raken? bij ons was het in ronde 5 raak, geloof ik. hee semmy! ook al flink aan het opruimen geweest. ik ben hier de afgelopen dagen ook flink aan het ruimen geweest (opruimen is in mijn geval een aankondiging van menstruatie) vandaag heeft onze schuur er aan moeten geloven! en de zolder en kledingkast vorige week.
hoi meiden wat een heerlijk weertje he...echt genieten gewoon.en morgen geven ze zwaar buien met onweer. vandaag even naar de bouwmarkt geweest om verf voor de muur te kopen en het is grijs geworden hahaha.en nog verf voor de deuren en sponningen dat word bloesemwit. ik was toen met me dochtertje ook in ronde 5 zwanger. en hoe is jullie weekend geweest???
grijs= mooi hier ook heerlijk buiten geweest! Iza lekker in het badje spetteren! heerlijk gewoon, flink van genieten. ik heb twee nichten en die zijn nu allebei zwanger, uitgerekend in december. voor de een is het de 1e en voor de andere de 4e. leuk dat mijn omgeving er ook mee bezig is. hopelijk mag ik ook gauw leuk nieuws delen. nu ik ongesteld ben, denk ik ook veel bewuster na over zwangerschap en een 2e kindje.
@ mamavanAmarylli: zo jullie hebben al snel zin in een 2de! Onze dochter heeft de eerste 9 maanden niet doorgeslapen dus wij waren er echt nog niet aan toe!!! Onze dochter is nu 1,5 jaar en ik ben dus net zwanger. Ze zal 2 jaar zijn als de baby wordt geboren. Natuurlijk wel heel leuk dat jullie ook voor een tweede gaan!!! @Semmy26: het is grijs geworden, leuke kleur!!!! Zeker ook als je al een grijs bed hebt, dan wordt het vast heel erg mooi!!! Druk aan het verven nu of toch nog even genieten van het mooie weer?? Fijn dat je een lijstje hebt gemaakt waar iedereen op staat! Iedereen van ons was bij de eerste vrij snel zwanger, alleen mamavanamarylli heeft er iets langer over gedaan. Laten we hopen dat het voor iedereen deze keer ook weer zo snel mag gaan! Wij hebben gisteren een hele leuke dag op de camping gehad, wat een weer zeg. Fleur heeft de hele dag in het zwembadje gezeten dat we zelf hadden meegenomen samen met haar twee neefjes. Ech genieten, het leek wel of we zelf op vakantie waren. Aankomende week hoef ik maar 1 dagje te werken maar volgens mij wordt het deze week echt super slecht weer, een beetje jammer... Gaan ik denk maar binnen zwemmen in een zwembad met Fleur
@roos:nee we zijn nog niet aan het verven,maar dit gebeurd wel deze maand nog leuk dat je het zo gezellig heb gehad op de camping en je kleine meisje ook.ja het weer is even iets minder maarja dan maar eb=ven een binnen zwembad opzoeken toch is ook leuk. @mamavanAmarylli:zo ben echt jaloers op je jeetje he wat lekker zeg.lyvania kwam om de 3 ur voor voeding.maar dat kwam ook okmdat ze een dysmatuurtje was en die voeding om de 3 uur echt nodig had.maar wel weer lekker de kindjes dan zo kort op elkaar. @lalalamanon:heerlijk is dat he.me zusje is nu 19 weekjes zwanger van een meisje helemaal geweldig.en morgen ga ik beginnen met me ovutesten hoop dat me mannetje snel raak schiet hahaha. en meiden gaan jullie deze zomer nog op vakantie?wij hebben een caravan gehuurd in ponypark slagharen.hoor hele leuke verhalen dus we dachten...goh we doen eens gek en boeken een weekje hahaha
Hallo meiden, Mag ik me aanmelden in jullie clubje? Wij zijn sinds begin dit jaar bezig voor een tweede. Hebben al een zoontje van 2 jaar. Was bij mijn zoontje de 3e ronde al zwanger. Best snel dus. Zit nu in ronde 4 en mag over 7 dagen testen. Hopelijk is het nu raak. Heb al wel wat klachten, namelijk gevoelige (.)(.), krampjes onderin mijn buik en vlagen van misselijkheid. Maar ja kan dat zo ver voor je nod? Bij mijn zoontje wist ik niet goed hoe mijn cyclus was (die is nogal onregelmatig), dus toen was ik er minder mee bezig dan nu.
hoi hoi ja tuurlijk mag je gezellig meekletsen!!zo dat was ook vrij vlot in je 3e ronde. ohh spannend zeg ben wel heel benieuwd hoor hahaha.we willen deze maand veel rose hebben
@Semmy, dat was vrij vlot ja. Dacht toen dat het wel een jaar kon gaan duren, vanwege mijn onregelmatige cyclus. En nu heb ik zoiets de vorige keer was het de 3e keer al raak, daarom ben ik een stuk ongeduldiger. Ach ja mag niet zeuren, zit pas in ronde 4. Zag dat jullie ook wat vertelden over je zwangerschap en bevalling. Mijn zwangerschap is redelijk goed gegaan (voor zolang het duurde). Wel tot 20 weken veel last van migraine gehad. Dat heb ik buiten de zwangerschap ook, alleen mocht ik tijdens niks innemen. Ben met 31 wk en 4 dgn bevallen. Veel te vroeg dus. Ze hebben geen reden kunnen vinden. (dit blijft dan dus ook wel een beetje een angst tijdens een volgende zwangerschap) Gelukkig gaat het heel goed met ons zoontje. Hij loopt alleen wat achter in ontwikkeling. Maar dat is vaak bij prematuurtjes. Wij willen deze zomer naar Kroatië. Nog nooit geweest, maar heb wel een paar mooie campings op internet gezien.
hallo essie09, leuk dat je ook mee komt kletsen. Jeetje bij 31 weken en 4 dagen bevallen bij je eerste dat is wel echt vroeg ja! Mijn neefje is bij 32 weken geboren, dat is echt heftig! Misschien om je iets gerust te stellen, het tweede kindje van mijn schoonzusje is bij 38 weken geboren dus het wil niks zeggen over een eventuele tweede bevalling. Maar ik snap de angst wel hoor! wij gaan deze zomer 2 weken naar een vakantiepark in Drente. We zijn dit jaar ookal op wintersport geweest dus we wilde nu niet zo ver weg (we wonen in brabant). Ik ben nu lekker een weekje vrij, heb vandaag nog gewerkt en ik hoef volgende week dinsdag pas weer.
haha kan me voorstellen dat jullie jaloers zijn op mijn nachtrust hihi ja ik mag absoluut niet klagen heb een zeer fijne baby het is een braaf lief klein schatje heb weer vreselijk slecht gedroomd en het is weer echt warm pfff nog 3 dagen voor mijn NOD
@roosje: dat is wel een kleine geruststelling ja. Als ik straks (hopelijk ben ik het al ) zwanger ben, dan moet ik naar de gynaecoloog. Ik moet daar dan onder controle, omdat ik voor de 32 weken bevallen ben. En omdat ze niet weten waarom. Was ik nog vergeten te zeggen. Het was ook een stortbevalling. Om half 4 's nachts broken mijn vliezen. Om half 5 door de vk naar het ziekenhuis gestuurd. Daar aangekomen had ik 3cm ontsluiting. Weeë remmers gekregen en een kwartier later zou ik weer remmers krijgen. Maar toen had ik 8cm en moest ik naar de verloskamer. 6.38 uur bevallen, dus binnen 3 uur. Dus de bevalling mag van mij de volgende keer wel iets langzamer gaan. Dit was iets te heftig en snel. @mama van amarylli: dat is snel, na 4 dagen al. Mijn zoontje kwam stipt elke 3 uur. In het ziekenhuis kreeg hij altijd als eerste z'n fles. Want als ze niet snel genoeg waren, zette ie het op een krijsen. Haha, hij hoefde in elk geval nooit lang te wachten.