Lukas wordt in december 2. Hij is nu net 21 maanden geweest. We zitten nu lekker een weekendje op centerparcs. We hebben het gisteren tegen mijn ouders verteld en tegen de rest van de familie. Zondag vertellen we het aan mn schoonfamilie. Iedereen reageerde heel leuk. Ik ben elke keer 's avonds misselijk en mijn moeder zei dat zij ook altijd 's avonds misselijk was en zij is 2x bevallen van een meisje... Ik ben benieuwd! Het maakt ons echt niks uit..als het maar gezond is!
Hoi... Hoi.. Hoe gaat het met iedereen ?? Hier gaat alles goed !! Het is. Lekker druk op het werk en thuis met onze kleine man. Verder eigenlijk weinig nieuws te melden.
hey hey Hier is alles eindelijk weer wat beter. We zijn allemaal ziek geweest en Nikki heeft een paar nachten niet geslapen, pppfffff dan merk ik pas weer hoe heerlijk t is dat ze verder alle nachten door slaapt! Ik was echt zooo moe!! Maar nu zijn we alle drie weer beter gelukkig! Heb net de ovu testen besteld, ben benieuwd hoe t gaat en hoe t allemaal precies werkt. @essie bedankt voor de code, hij werkte gewoon. @mamajuf volgens mij hebben wij met 5 weken ofzo toen de verloskundige gebeld en rond 7 weken zijn we toen voor de eerste afspraak geweest. maar anders gewoon bellen en dan hoor je wel wanneer je mag komen!! @mamatess lekker weekendje gehad? Hebben jullie t gewoon verteld of nog op een speciale manier? @kapedi nou gelukkig eindelijk een positieve test!! weet je in ieder geval dat dat goed zit. Ik merk steeds meer dat ik echt heel graag zwanger wilworden. toen we drie maanden geleden begonnen had ik zoiets van ik kijk wel maar nu wil ik echt heel graag!!! Hoop dus dat t gaat lukken met ovu testen. Fijne avond iedereen
Hi, Hier weinig nieuws te melden hoor! Dus ga even soppen, kleine ligt knock out dus heb er tijd voor. fijne dag vandaag,
ff de lijst omhoog gehaald,weet niet of hij nog klopt eigenlijk?? semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 3,nod 18 september Kapedi:ronde 2,nod 6 oktober MamavanAmarylli:ronde 6 ,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012
Hoi... Hoi... De 1e afspraak bij de verloskundige staat !! 17 okt gaan we !! Spannend. Heeft iemand van jullie ervaring met moeders voor moeders ?
@Joyce: Graag gedaan, fijn dat ie werkte. @Mamajuf: Heb bij mijn eerste zwangerschap meegedaan met moeders voor moeders. Vanaf (volgens mij) 5 weken kan je meedoen. Op de site (moedersvoormoeders.nl) staat denk ik wel een tel.nr die je kunt bellen. Je krijgt wekelijks 6 plastic flessen waar je je urine in kunt doen. Eén keer per week komen ze het ophalen. Kun je gewoon buiten zetten als je niet thuis bent overdag. Als je thuis komt staan er weer nieuwe lege flessen.
hey essie, bedankt voor je informatie. Helaas werkt de site niet. Ik kan dus niet de nodige info. vinden. Vandaar mijn vraag hij op het forum. Doe je nu niet mee met moeders voor moeders ??
Nee ik doe nu niet mee. Bij mijn vorige zwangerschap had ik veel last van migraine. Die flessen stinken best wel, ook al zijn ze schoongemaakt. Dus tijdens een aanval was ik al heel erg misselijk en dan moest ik mijn urine nog in die bussen doen. Aangezien ik nu al vanaf week 5 veel last had van misselijkheid en overgeven heb ik besloten deze keer niet mee te doen.
De website doet het idd niet. Aanmelden Het is belangrijk om je zo snel mogelijk aan te melden*. Alleen in de eerste vier maanden van je zwangerschap bevat je urine voldoende hCG. Aanmelden kan vanaf het moment dat je over tijd bent tot en met de elfde week van je zwangerschap. Meedoen kan vanaf de zesde tot en met de 16e week. Je kunt je op de volgende manieren aanmelden of informatie verkrijgen: je bezoekt onze website www.moedersvoormoeders.nl je belt het gratis telefoonnummer 0800 022 80 70 je belt de informatrice bij jou in de regio. Je vindt haar telefoonnummer in de Gouden Gids onder de rubriek Zwangerschapsbegeleiding. *Mogelijk woon je in een regio (gebied) waar Moeders voor Moeders op dit moment geen urine inzamelt. Kijk op onze website of bel gratis 0800 022 80 70
Ok. Bedankt voor je info. Ik twijfel. Het is natuurlijk een goed doel. En sindskort ook weer actief in mijn regio. Ik zit enorm te dubben. Vooral over mijn eigen puur practische overwegingen. Ik hoop dat de site snel weer actief is en dat ik meer info kan vinden
Goedemorgen, zo heerlijk zonnige dagje vandaag. en ik ben aan de arbeid. Zal wel erg rustig worden vandaag. Iedereen ligt vast op het strand hier. Verder weinig nieuws, was de afgelopen 2 dagen vrij, erg vervelend en ben ook heerlijk naar de strand geweest. Woon aan het strand (5 min) dus hoef ook niet echt ver. Het wordt een spannende week. Merk dat ik er nu wel wat mee bezig ben. De eerste ronde had ik zo en zo iets van "het is niet gelukt" , kon natuurlij kook geen ei vinden en deze keer wel en heb flink geklust....Brrr spannend. Krijg zelfs al een beetje testdrang haha. Ik mag geloof donderdag testen. Die van de kruidvat kan vanaf nod toch? Bij mijn zoontje testen ik op mijn nod, kon me toen nog beheersen en die knalde toen echt wel. Wil het deze keer wel doen met een lichter streepje. Misschien test ik dinsdag en als die negatief is dan donderdag . Geduld waar is het gebleven. Mama van A hoe zit het met jou? Iedereen fijn weekend en de zwangere onder ons voetjes omhoog en lekker in het zonnetje.
Hoi hoi, Hoe is t met alle zwangere? En andere natuurlijk ook? Hier vandaag weer samen gekomen met iedereen van mijn zwangerschapscursus van vorige keer, echt zo leuk om al die kindjes van dezelfde leeftijd bij elkaar te zien! @kapedi, ik dacht ook dat ik er rustiger mee om zou gaan dan de vorige keer, maar wil nu net zooo graag! Ik begin morgen met ovu testen dus ben benieuwd. Mag in ieder geval testen gaan gebruiken, al is dit wel minder spannend natuurlijk. Hier in de buurt is één paar dagen geleden een kindje van 1.5 overleden, ze houden t op wiegendood, zo akelig! Kindje had koorts, vader had ze ff op bed gelegd en half uurtje later was ze al overleden! Bleh! Zo zielig.
Hoi..hoi.... Hier gaat alles goed. Denk dat hier nu de 1e zwangerschapsverschijnselen ook aan het verschijnen zijn. Ik voel me s' morgens lichtjes en een beetje misselijk en soms hoofdpijn. Maar verder valt het mee.
hoi meiden hier niet zo veel te melden het is weer wachten of het deze maand wel of niet gelukt is.ben sinds vorige week voorzichtig begonnen met vervangende werk als gastvrouw...leuk werk om te doen moet ik zeggen.nog 4 weekjes en dan word ik tante kijk er zo naar uit.
Hallo allemaal, Lang niks van me laten horen, sorry!! Hier gisteren een echo gehad. Mooi kloppend hartje! we waren zo blij! Is toch wel even spannend of alles goed zit. Maar tot nu tot gelukkig wel. Heb heel erg last van mn rug dus ben benieuwd hoelang ik nog kan blijven werken toen ik zwanger was van Lukas kon ik na 5/6 maanden ook niet meer werken door de pijn in mn rug en onderbuik. Maar deze keer begint het nu dus al. Ik werk nu alleen nog maar op woensdag en donderdag maar ben nu al helemaal gesloopt...kan niet eens meer rechtop lopen. Goed...genoeg gezeurd! Verder gaat het heel goed! Geen hoofdpijn meer, alleen beetje misselijk de hele dag maar niet overgeven. @ kapedi: spannend, morgen testen! Ik hoop het voor je! @ Semmy: jij over een weekje testen? Mag nu onderhand wel eens raak zijn hè je hebt al lang genoeg gewacht dacht ik zo dus bij deze.. jij bent de volgende zwangere @mamavana: hoe is het met jou? @de rest: hoe is het met jullie allemaal?
Gefeliciteerd met de mooie echo. Balen zeg van je rug. Heb ik bij mijn eerste ook gehad, gelukkig werd het pas op het eind heftig. Lekker eigenwijs gewoon fulltime gewerkt. tot morgen met de testuitslag