ohh wat gaaf voor jullie kapedi...gefeliciteerd met je zwangerschap meid.had je al zo voor gevoel dat je zwanger zou zijn? @mamatess:super dat je echo goed was is altijd wel weer spannend zo echo.ja wel naar je lichaam luisteren meid wat niet gaat dat gaat niet. @joyce:he gatver dat is niet zo leuk nieuws zeg.ohhh wat leuk zeg dan zie je al die kleintjes lekker samen spelen.en zijn er ook weer mama's zwanger van je vorige cursus? nou idd mamatess zou wel leuk zijn om me deze maand ook te kunnen melden dat ik zwanger zou zijn...wie weet.maar moet wel zeggen dat we elke maand wel zwangere hebben op onze vruchtbare topic hahaha.zal ff de lijst naar voren schuiven.
NOD:x semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 4,nod ?? MamavanAmarylli: ronde 6,nod 1oktober Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012 Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012
Hey Kapedi Gefeliciteerd!!! Super dat je zwanger bent! Hier vandaag mijn eerste positieve ovu test, ik hoop zo dat het voor ons deze maand ook raak mag zijn! En voor iedereen natuurlijk!! @semmy er is er alweer 1 mama 26 weken zwanger van de tweede dus die is ook redelijk snel. 1ste kindje is dalijk 1,5 jaar best snel toch. @mamatess gefeliciteerd met je moie goede echo!! Zo leuk lijkt me weer! Fijne avond nog
Hi wat goed je eerste positieve test. Ik ga voor je duimen. Had trouwens niet het idee dat ik zwanger zou zijn. Heb het eigenlijk altijd koud voordat ik ongi moet worden en heb ook altijd hoofdpijn, nu dus ook. Fijne avond allemaal
NOD:x semmy26: ronde 8,nod 14 oktober Joyce86: ronde 4,nod ?? Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012 mamavanAmaryllis :uitgerekend 7juni Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012
Alleen Semmy en Joyce nog...Mijn duimen draaien voor jullie Gefeliciteerd mama van A. Hopen op een plakbeeb
mamavanAmaryllis : Gefeliciteerd !!! semmy26 en Joyce86 Ik blijf ook voor jullie duimen en hoop dat jullie snel volgen !!
nog effe spammen na drie glazen water en de 5de urine had normaal een 3+ geweest maar ben al blij met dit resultaat
Heeeey MamavanA Super gefeliciteerd!!!!! Ja Semmy nu wij nog!Lijstje word snel korter zeg wat een vruchtbaar groepje!! Ik heb wel positieve ovutesten gehad dus goed geklust! Ik hoop het...... En semmy zijn jullie al verder met onderzoeken gegaan?
@MamaTess: Wat fijn dat de echo goed was. @Kapedi: Gefeliciteerd met je zwangerschap. @MamavanA: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dit is echt een vruchtbaar topic zeg! @Mamajuf: En doe je mee met moedersvoormoeders? @Hier: Vorige week woensdag een echo gehad. Alles is goed. Ze hebben toen meteen mijn baarmoedermond opgemeten (vanwege vroeggeboorte van mijn zoontje) en deze is mooi lang. As vrijdag weer naar de gynaecoloog. Dan wordt mijn urine op kweek gezet, gaan ze controleren op bacteriën. Bovendien krijg ik info wat ze eventueel kunnen doen om een vroeggeboorte te voorkomen. Tenminste proberen te voorkomen. Ze weten ook niet waarom ik bij mijn zoontje te vroeg bevallen ben. Maar toch wel prettig dat ik extra goed in de gaten gehouden word. Misselijkheid is gelukkig weg. Migraine helaas nog niet. Dus ik hoop dat dat na week 20 weer weggaat.
@essie09. Nee, ik doe nog niet mee. Sta nog steeds in twijfel. Volgende week naar de verloskundige misschien krijg ik daar wat meer duidelijkheid. Vindt het wel een gedoe dat ze de flessen komen halen. Het liefst breng ik het. WE willen de zwangerschap tot 3 maand even stil proberen te houden. Maar weet niet op het op deze manier lukt. Zijn er hier dames die mee doen ?? Hier gaat verder alles goed. "s morgens niet helemaal fit en beetje misselijk en 's avond ... Moe !! Maar verder gaat het goed. Volgende week naar de verloskundige. Ik vindt het wel heel spannend !!
@essie:super dat alles goed is met je kleintje.wel fijn om zo goed onder controle te staan toch.rot voor je dat je zo last van je migraine blijft houden. Nog 2 daagjes begin het nu toch wel spannend te vinden haha.heb al een klein weekje last van ongikrampjes in me onderbuik,we wachten het maar af.
@essie fijn dat de echo zo goed was!! extra's controles kan nooit kwaad!Met hoeveel weken is je zoontje geboren dan? @semmy oooww spannend ik hoop het voor je!!! @mamajuf Ik vond het eerlijk gezegd niet fijn, moeders voor moeders, ik weet dat het een super goeddoel is maar ik vond het allemaal toch best stinken enzo. Hier nog een weekje wachten en dan mag ik hopelijk ook testen... Fijne avond iedereen