@Joyce: Mijn zoontje is met 31wk 4dgn geboren. @Semmy: Wat spannend! Hopelijk heb je morgen een positieve test. @Hier: Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Een echo gehad. Dus ons kindje weer gezien, blijft zo mooi hè. Moet nu met prolutoninjecties beginnen. Vandaag mijn eerste gehad. Moet wekelijks naar het zh om er één te laten zetten. Dit is om een eventuele vroeggeboorte te voorkomen. Helaas kan dit mijn migraine verergeren. Maar dat zien we dan wel. Ik wil het risico dat dit kindje te vroeg komt, zoveel mogelijk verkleinen.
De test is negatief maar nog steeds niet ongi dus over 2 dagen nog maar eens testen.bij me dochter teste ik ook pas na een week licht positief.dus nog ff afwachten
NOD:x semmy26: ronde 9,nod 12 november Joyce86: ronde 4,nod ?? Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 18 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012 mamavanAmaryllis :uitgerekend 7juni Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012 Helaas vandaag toch ongi geworden,nouja ik blijf positief en we gaan weer verder naar de volgende ronde.
Phfff... de gezonde spanning begint hier te komen. Morgen weer naar de verloskundige. Vandaag waren vrienden van de vorige zwangerschapscursus op bezoek. Onze kindjes verschillen bijna 2 dagen. We willen het nieuws van deze zwangerschap nog even stil houden maar het lukte niet. Onze vrienden hadden zulk grappig nieuws. Ze zijn ook zwanger !! En de uitgerekende datum scheelt bijna niets. Zo bijzonder. Onze 1e kindjes zijn geboren op 28 en 30 december. En de uitgerekende datum van onze wondertjes zijn 27 en 29 mei. @ Semmy wat balen dat je toch ongi bent geworden . Ik blijf voor je duimen.
@semmy kl*te joh! Ik hoopte t zoo voor je! @mamajuf spannend morge, eerste keer weer? En das wel heel bijzonder, zo vlak achter elkaar weer uitgerekend. Hier nog een paar dagen wachten, 5 ongeveer, en dan hopelijk testen!
hoi, hoi, hoe gaat het met jullie allemaal ?? Ik heb momenteel een weekje herfstvakantie en tja vandaag is het dan ook echt herfst !!! regen, regen, regen. Maar we hebben ons thuis nuttig gemaakt met het opruimen, schuren en schilderen. Gisteren ons 1e bezoek bij de verloskundige. Phfff... wat was het spannend !!! Het kindje zag er goed uit met een mooie hartfrequentie. Zo blij !! Was zo bang dat het hartje niet zo kloppen ofzo. (kindjes van schoonzusje zijn beide geboren met een ernstige hartafwijking. De jongste heeft zelfs een pace-maker gekregen toen ze 5 maand oud was) Maar alles zag er goed uit !! Het kindje is nog aan de kleine kant. (circa 18mm) dus een termijndatum kon niet niet vastgesteld worden. De uitgerekende datum is nu eerst weer vastgesteld op 25 mei. Maar kan dus nog veranderen. Volgende keer (half november) opnieuw een echo en morgen bloedprikken (jakkie !!)
@Semmy: Kl*te zeg! Dit was de laatste ronde toch dat jullie het zelf probeerden? Heb je al afspraken in het ziekenhuis? @Joyce: Spannend. @Mamajuf: Fijn dat alles goed is met jullie kindje. Is altijd spannend ja de eerste echo.
Heey dames, Wat denken jullie? Hen nog wel wat krampachtig pijn in mijn buik. Morgen is mijn NOD en de test is van zwanger en kids.
@Joyce: Ik zie een licht streepje! Zou morgen nog een keer testen, om te zien of ie duidelijker wordt.
@joyce:ik zou morgen ook nog een keer testen,zie wel wat staan hoor. @essie:we gaan eind november een zaadtest laten uitvoeren en dan is het afwachten wat de uitslag is,is die goed dan word ik doorverwezen naar de gyn. @mamajufhh fijn dat je echo goed was is altijd weer een opluchting als alles goed is met de beeb.
Yoehoe! Hij is nu duidelijk positief! Ik ben zwanger! Meteen ff gekeken wanneer uitgerekend, ongeveer 27, 28 juni! Zal straks ee test nog ff laten zien!