wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

standaard denk ik was bij men meid zo en nu gaat dat ook zo zijn zei de gyn me vandaag

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @mamavanA jij woont in Belgie toch?? Daar is alles anders geloof dan in nederland mbt de zwangerschap. Jullie lopen toch ook standaard bij een gyn ofniet? Zag je echo in t andere topic,mooi hoor!!

3. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL

Vanavond termijnecho gehad. De datum is nu 16-05-2012! Alles zag er goed uit en we hebben em zelfs zien bewegen! Zo schattig:D

4. peekaboo

mamatess geweldig !!!
    ja in belgie loop je standaard bij de gyn ! en ik heb nu een heeeeeelee aardige man echt heel lief en denkt in eerste plaats aan het welzijn van de vrouw !ik hoed ook niet in de beugels te bevallen en ik hoef ook niets te doen wat ik zelf niet wil !! ik mag hier in bad bevallen enzo was bij men meid wel wat anders die gyn was een bitch ! eerste klas ! ook gewicht houd hij nu nog niet in de gaten pas vanaf 12 weken omdat hij vind dat we wel een voorsprongetje verdienen ! hij probeert ook eerst uitwendig lukt dat niet is het inwendig maar hij vind dat voor de vrouw veel aangenamer om uitwendig te doen ookal ben je maar een weekje of 5-6 hij probeert eerst !vind het echt lief van hem kan hem ook op zen thuis nummer bellen als er iets is en mag dan direct naar de materniteit gaan en daar doen ze dan direct een controle echo enzo zonder dat ik hoef te wachten

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    mamatess wat een mooie echo!!!! Echt al een kindje!! Heb ergens op het forum gelezen dat je kan zien aan de zak of het een jongen of meisje word, langwerpig/maanvormig eenjongen en rond een meisje. Bij mij en veel andere klopte het wel.

6. peekaboo

joyce vanaf waneer kan je dAT DAN ZIEN hier is het nu nog rond :( :)

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    tot de 12 weken geloof ik, ik zal ff t topic proberen te vinden

8. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben benieuwd. Nog even een week of 5 wachten en dan weten we het!! Ik denk zelf dat het weer een jongen wordt!

9. peekaboo

mamatess als het echt is wat joyce zegt denk ik het ook het is een zak in de vorm van een maantje ;)

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
  11. peekaboo

dan zou het bij mij een meid worden zoals het nu is echt rond zakje

12. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wauw mamatess wat een super mooie echo !!!

13. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    NOD:x

semmy26: ronde 9,nod 12 november

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 25 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april 2012

MamaTess: uitgerekend 16 mei 2012

mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012

mamavanAmaryllis :uitgerekend 7 juni 2012

Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012

Joyce: uitgereken 29 juni 2010

Zo, weer even de lijst aangepast. Heb mezelf 2 dagen eerder gezet.

Vond de echo zelf ook heel mooi:) Wel gek, als je zo'n klein mensje ziet bewegen zonder dat je er nog iets van voelt!

Zometeen even bloed laten prikken voor die combinatietest, hebben we dat ook weer gehad. Verder een lekker rustig dagje!

14. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.

@MamavanA: Fijn dat je eerste echo goed was.:)

@MamaTess: Wat een mooie echo! Leuk hè, het is nu al een klein mensje om te zien. :D

@Hier: Weinig nieuws. 9 November heb ik de 20wkn echo. Superspannend. Dan zien ze natuurlijk of alles goed is en het geslacht. We zijn echt heel erg nieuwsgierig. Iedereen trouwens, opa's en oma's etc. Ik dacht zelf eerst een meisje, maar nu weet ik het niet. Maakt me ook niks uit, als hij/zij maar gezond is. Nou ga nu maar weer eens aan het werk.

15. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Gisteren heeft mijn man de baby ook gevoeld. Zo speciaal weer. Ik voel zelf ongeveer 2,5 week al kriebels en bewegingen in mijn buik. Maar gisteravond toen we op bed lagen was hij/zij zo druk aan het draaien, dat mijn man het ook duidelijk voelde. :D

16. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oehh Essie wat leuk!! Lijkt me ook weer heel bijzonder! Lekker van genieten!

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    AAAhhhh essie super weer he!!Ik kan ni wachten!!!!

18. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hoi, hoi, ik lees nog steeds met jullie mee.
    Hier weinig tot geen nieuws te melden.
    Deze week een super drukke week. Ik hoop dit weekend weer even een verhaaltje hier neer te kunnen zetten.

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey dames,

Hoe is het met iedereen?? Hier alles wel rustig, 17 november eerste echo, ben al een beetje zenuwachtig!!

Fijn weekend

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi lieve mama`s,

Heb jullie een beetje verwaarloosd. Zie ik wel mooi dat Joyce zwanger is...Joehoe nog net een juni mama he! Alleen Semmy nog.

@Hier; Tja de symptonen zijn aanwezig dus nergens puf en zin in eigenlijk. Verder gaat alles goed haha eerste echo 10 november dus nog even wachten. Ga gauw even teruglezen

Deel Deze Pagina