wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden

zag weer mooie echo's voorbij komen super zeg.leuk om te zien ;)

hier zitten we in de lappenmand we hebben allemaal de griep en me vriend heeft er ook een beginnende longonsteking bij dus die zit aan de antibotica.deze maand ook nog helemaal niet geklust en de eerste komende dagen komt daar zeker ook nog ff niet van,eerst maar ff herstellen pfff.

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hallo allemaal.

wat is het hier rustig !! Ik heb ook weinig nieuws te melden. Alles gaat goed. over 2 weken weer naar de verloskundige. Stijn was afgelopen week een paar dagen ziek. Griep, oorontsteking en doorkomende kiesjes... zo sneu.
    Ook hebben we 2 dagen ons buurmeisje een aantal keren over de vloer gehad. Haar mama was zwanger en maakte zich zorgen om de baby en moest een aantal keren naar het ziekenhuis voor een CTG. Donderdag moest ze blijven en is na een zwangerschap van 40 weken en 7 dagen hun 2e dochter geboren. Ze heet Amy !!
    Zo schattig om zo'n ukkie te zien.

Ondertussen zijn we hier al een beetje aan het brainstormen over de indeling van alle slaapkamers. Wie gaat waar slapen en welke thema doen we de babykamer. Ook denken we stiekum al aan mooie namen. Onze meningen over het geslacht verschilt en we denken er over om het geslacht als een verrassing te laten. Bij Stijn wisten we het dat het een jongen werd. Het lijkt me ook wel heel leuk om het deze keer als een verrassing te laten. Willen jullie het geslacht weten ??
    Ik ga even weer verder met opruimen... tot snel !!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik wil het wel weten hoor, kan niet wachten. Vraag bij de 12 weken echo in ieder geval een nub foto voor de gokkers onder ons. En voor het eind van het jaar nog een geslachtsecho. De namen zijn we al uit. Meisjesnaam hetzelfde als mijn kleine vent een meid was geweest en jongensnaam helemaal leuk .

4. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Jongennamen hebben we in overvloed maar een meisjes naam ... nog niet.

Ik weet zeker dat we weer wisselen van naam. Deze we bij Stijn ook. We hadden al maanden de naam maar na de 4d echo vonden we de naam niet bij hem passen en hebben we een andere naam gekozen.

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Haha mamajuf, jullie konden al zien dat stijn beter bij hem paste hhmmm denk dat het bij ons ook weer heeeel lang gaat duren voor we een naam hebben!!

wow kapedi jullie zijn snel met de namen!! en jullie blijven dqaar ook zeker bij??

6. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kapedi:de namen staan bij jullie ook al vast hahaha.ik ben nog niet eens zwanger,maar onze namen staan ook al vast;).voel je je verder wel goed??

@mamajuf:ja het heerst echt overal die vervelende griep en het is ook een gemene en goede griep waar je je echt heel lamlendig bij voelt.hoezo ga je van slaapkamers wisselen als ik vragen mag hahaha.

joycepannend is dat altijd he de eerste echo ben ook heel benieuwd hoe je echo gaat.zag dat je pas over 2 weekjes heb dan duren 2 weken altijd zo lang.

@mamatess:mooie echo meid..heb je zelf een gevoel dat het een jongen word?

@hier:we knappen beetje bij beetje gelukkig allemaal weer op.zwanger worden staat deze maand ff op een laag pitje:)

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @mamatess; het gaat up en dwon zeg maar...Het ene moment voel ik me echt bluhhh en het andere moment kan ik de hele wereld aan.
    Kan me voorstellen dat het even op een laag pitje staat.

8. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uhmm..ik denk dat je Semmy bedoeld hihi:D

9. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha denk het ook;)

10. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    @ Semmy26 we hebben besloten dat iedereen gewoon op zijn eigen kamer blijft en de uk komt om een mooi nieuw kamertje wat nu de was/kledingkamer is en de grote logeerkamer wordt de speel/was/kledingkamer. En helaas voor opa & oma is er geen plekje meer om te logeren....

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ja klopt ;) Sorrrry

12. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Wat is het rustig hier! Ben zelf ook even niet geweest...:)

1ste trimester zit erop hier! Nu zou t dus een stuk veiliger moeten zijn:D Voel me nog steeds heel moe, kan de hele dag wel slapen...Hoop dat dat gauw over gaat nu!
    Morgen de combinatietest, spannend! Maar ga er vanuit dat alles goed is dus dan is ook wel weer leuk om 'm even te zien:)

Net even een mail gestuurd naar Jan Koning (echobureau die een geslachtsbepaling doet met 16 weken) om een afspraak te maken. Dus nog 3 weken en dan weten we wat t wordt!! Ik ben zooo benieuwd! Ik denk zelf weer een jongen maar goed, we zullen het zien!

Vind het wel ''zwaarder'' om nu zwanger te zijn dan met de eerste. Toen kon ik gewoon gaan liggen wanneer ik wilde of uitrusten wanneer ik wilde maar dat gaat nu echt niet..! Lukas vraagt constant aandacht en zit nu middenin de nee fase! Zet hem ongeveer 10 keer per dag in de hoek en nog luisterd hij niet haha! Hoe vinden jullie dat? Gaat het bij jullie ook zo of ben ik echt de enige??

Hoe gaat het met jou Semmy? Allemaal weer een beetje opgeknapt? Nog wat kunnen klussen?;) Ben benieuwd deze maand, nog 6 dagen hè!

nou, ik ga hier weer verder met politieagent spelen;) Fijne avond alvast!

13. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hallo allemaal..
    het is idd rustig hier.. allemaal lekker thuis bij de warme kachel ?? Brrrr wat wordt het buiten frisjes.
    de afgelopen weken was het hier thuis en op het werk heel druk !! Nog 1 drukke week voor de boeg met vele afspraken en dan een stukje minder druk.
    Op het werk hebben we veel stuiterende peuters vol sanning voor 11 november (sint maarten) en 12 november (sinterklaas !!)
    Dit eist natuurlijk ook heel veel energie.
    Thuis hebben we inmiddels een ondernemende dreumes rondlopen die eindelijk een beetje ondeugend wordt....(ha ha ha... het was zo'n braaf jongetje !! Maar is het natuurlijk nog steeds !!!)
    En verder.....
    Tja met deze zwangere mama en de baby gaat alles goed. Heb nog weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Aan de eind van de middag wel moe en de broeken gaan strakker zitten maar verder nergens last van. Het zwanger-zijn-gevoel is ook niet echt aanwezig (wel een beetje jammer !!)
    Volgende week weer naar de verloskundige. Onze 2e afspraak !!
    Ondertussen zo nieuwsgierig wat er in mijn buik aan het groeien is. Zou het een broertje zijn of een zusje. Ik voel me anders dan tijdens de 1e zwangerschap. Toen had ik veel last van hoofdpijn, misselijk, moe ed.
    Zo, dit was weer even een update uit het hoge noorden.
    tot snel !!!

14. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

Hier ff een berichtje van mij.we zitten nog steeds in de ziekenboeg het wil allemaal niet zo gaan als dat we het willen.me vriend zit weer aan een zwaardere antiboticakuur.het zwanger worden staat ff op een heel laag pitje dus verwacht er niet veel van deze maand.

Hoe gaat het met de zwangere meiden?

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Semmy, vandaag testdag! Voel je al iets? Ga je testen? Ben zo benieuwd!!

Hier: lekker rustig dagje vandaag. Beetje klussen is huis, nieuwe kamertje van lukas in elkaar zetten en vanavond lekker uit eten met zn 3tjes.
    De 30ste weten we trouwens of we een jongetje of meisje krijgen!! Spannend!!

Hoe is het met iedereen? Lang niks gehoord van Roosje,die is in januari geloof ik al uitgerekend toch?!

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Hey meiden, snel even een berichtje van mij. Afgelopen woensdag 20wkn echo gehad. Alles is goed. Helaas lag hij/zij met de beentjes tegen elkaar. Heel netjes, maar nu weten we het geslacht dus nog niet. Ze denken een meisje, maar weten het niet zeker. Over 4 weken weer op controle en dus weer een echo. Hopelijk zien ze het dan. Kunnen we spullen gaan kopen voor de babykamer.

17. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie:he wat jammer zeg dat het met de beentjes ervoor lag.heb je zelf een vermoeden haha.jeetje he moet je nog 4 weekjes wachten dan maar hopen dat je het wel kan zien en dat het weer niet met de beentjes voor ligt

@mamatess:ben nog niet ongi dus we wachten het nog ff af,mocht er donderdag nog niks zijn dan ga ik pas testen.ben wel vaker 2 tot 3 dagen overtijd geweest en toen kwam het als nog doorzetten.heb wel ongikrampjes in me onderbuik

18. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hallo allemaal,
    vandaag hadden we onze 2e afspraak met echo bij de verloskundige. Alles was weer goed !! De uk was lekker actief. Zo mooi om het wondertje weer te mogen zien. Verder geen bijz hier. We zijn thuis en op het werk druk met de voorbereidingen voor Sinterklaas. Zo gezellig, zo leuk en o zo spannend !!
    Hoe gaat het verder met jullie allemaal ??

19. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamajuf: Wat fijn dat je echo zo goed was! Bijzonder om dat weer te zien he! Het lijkt wel of ik het nu nog moeilijker kan geloven dan bij de eerste...

@Semmy: Hoe is het nu? Ik had ook ongikrampjes (Lees: krampen!!) en was toch zwanger! Hoop het zo voor je!

@Essie: Wat leuk, 20 weken echo! Jammer dat hij/zij zo netjes met de beentjes bij elkaar lag;) Denk je zelf ook een meisje?

Hoe is het met de rest?

@Hier: Druk met Lukas voorbereiden op de sinterklaasintocht aankomende zaterdag. Vorig jaar schreeuwde hij het hele dorp bij elkaar toen hij hem zag:). Volgens mij zijn ze nu wel dikke vrienden... Zondag bij de Ikea een tafeltje met 2 stoeltjes voor hem gekocht om aan te zitten spelen en verteld dat ie die van sinterklaas had gekregen. Nu moet hij tegen iedereen die binnenkomt vertellen dat hij die van: ''Sintetlaas kegen'' heeft:D Gaat helemaal goed komen zaterdag;)

Van het weekend de zolder helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Nu staat het logeerbed op zolder en heeft Lukas zowaar een grote jongens kamer. Hij is er helemaal blij mee! ''Noewe kame''! Zegt ie dan:D Hij slaapt er nog niet omdat we eerst traphekjes moeten plaatsen maar hij speelt er maar wat graag!

Zo...nu ga ik hem uit bed halen en even lekker wandelen! Fijne dag/avond/week allemaal!

20. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben maandag ongi geworden dus we gaan door naar ronde 10.

Deel Deze Pagina