Hoi Joyce, wat een slecht nieuws !! Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Veel sterkte. Ik hoop dat jullie dit grote verlies een plekje kunnen geven. Liefs Mamajuf.
@Joyce: Wat erg! Heel veel sterkte gewenst. @MamaTess: Wat fijn dat de echo goed was. Leuk dat jullie extra lang konden kijken @Hier: Gisteren weer een controle en echo gehad. Helaas weer de beentjes dicht, dus we weten nog steeds niet wat het is. Alles was wel goed, ook weer fijn om te horen. Over 2 weken weer een controle en echo, dus hopelijk zien ze het dan wel.
Jeetje wat een klote nieuws zeg.dat is een ding wat een aanstaande moeder nooit wil meemaken...veel sterkte meid.hoever was je?
Ik was eigenlijk 11 weken, maar was met 8 weken al terug gezet naar 6.5 weken. Maar toen klopte het hartje, ws is het al 2 dagen later gestopt. Ii heb er dus nog 3 weken mee gelopen. Sinds gisteren is t echt weg. Jammer essie dat je t nog niet hebt kunnen zien. Wat denk je zelf?
van het weekend onze kerstboom opgezet en dochterlief heeft ook een klein kerstboompje in der slaapkamer staan...vind ze helemaal geweldig.nog een kleine 2 weekjes en dan word onze moppie alweer 5 jaar.....tjeetje wat gaat dat hard zeg. voor de rest gaat alles goed hier.....nog geen ongie te bekennen we wachten nog 2 daagjes af en als er dan nog steeds niks is dan gaan we een testje wagen
Owww semmy spannend!!! Heb je nog geen testen gedaan??? Oww ik hoop het zovoor jullie!!! En je meisje alweer bijna 5, wat vliegt de tijd he!! Hier donderdag toch alsnog naar de gyn omdat het waarschijnlijk niet allemaal weg is. Dus ff afwachten nog.
@Joyce: Eerst dacht ik een meisje, toen weer een jongen. Het wisselt eigenlijk heel erg. Nog 2 weekjes wachten en dan weer een echo. @Semmy: Spannend hoor. Hoop het zo voor je. 10 rondes is wel weer genoeg geweest hè.
@joyce:he wat vervelend zeg...krijg je een echo om te kijken of alles weg is?nemen jullie een paar maandjes rust mbt zwanger worden?? @essie:nou denk toch wel dat we naar ronde 11 gaan hoor...voel nu wat ongiesteekjes in me buik.denk dat ik de laatste tijd een cyclus heb van 30 dagen ofzo hahahah was altijd stipt met 28 dagen ongi. hoe is het met de andere meiden????hoor en zie ze weinig
@Semmy: Aangezien ik hier geen hele blije reactie zie, neem ik aan dat je toch ongesteld bent geworden. Jammer, op naar de volgende ronde dan maar. Hebben jullie de uitslag al van de zaadtest? Want die was toch ergens in november?
@essie:idd ben gisteren ongi geworden dus gaan ronde 11 in.we hebben in januari een afspraak staan bij stichting kinderwens en dan weten we meer,dus we gaan vrolijk nog ff zelf verder hahaha. NOD:x semmy26: ronde11,nod 13 januari 2012 Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 16 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012 mamavanAmaryllis :uitgerekend 7 juni 2012 Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012
@Semmy: Balen dat je ongesteld bent geworden. Inderdaad gewoon door blijven klussen en wie weet heb je deze ronde goed nieuws
NOD:x semmy26: ronde11,nod 13 januari 2012 Zwanger Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012 Essie09: uitgerekend 25 maart 2012 lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012 pollewop: uitgerekend 5 april 2012 MamaTess: uitgerekend 16 mei 2012 mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012 mamavanAmaryllis :uitgerekend 15 juni 2012 Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012 heb men uitgerekede datum aangepast hier druk druk bezig met verhuizen semmy balen dat je ongi bent
Jammer semmy dat je weer ongesteld bent geworden!! Ik ben gister bij de gyn geweest en alles is goed en baarmoeder is leeg. Dus we kunnen weer verder, nu is het even afwachten wanneer ik weer ongesteld word of misschien weer zwanger ben!!
@ semmy: balen zeg! Hoop echt dat het snel mag lukken voor jullie! @ joyce: "fijn" dat alles uit zichzelf weg is gegaan. Nu kunnen jullie vol goede moed meer verder. Heb je t er erg moeilijk mee? @mamavana: succes met de verhuizing! Is het veel werk? @essie: ben benieuwd wat jullie krijgen! Wanneer heb je weer een echo? @hier: Lukas is gisteren 2 geworden! Ons kleine mannetje wordt al groot! Hij heeft van ons een driewieler gekregen en was helemaal trots. Morgen vieren we het voor onze familie en vrienden dus druk met de voorbereidingen! Boodschappen zijn al binnen en morgenochtend haal ik een winnie the pooh taart op. Benieuwd hoe hij daar op reageert.
@mamavanA dat is inderdaad ver zeg! Ga je naar het andere kant van het land? @mamatess ik heb het er niet heel moeilijk mee, het gaat eigenlijk heel goed met me. ben wel heel verdrietig geweest maar we willen gewoon graag verder en er niet te veel bij stil staan. Het is de eerste keer en ik hoop het nooit meer mee te maken. Misschien als het nu nog een keer zou gebeuren zou ik volgens mij veel meer overstuur zijn.Maar we hebben een mooie gezonde dochter dus we weten dat het zeker kan! En gefeliciteerd met Lukas!!! Het gaat zoooo snel he!! Heel veelplezier dit weekend!
@MamaTess: Nog gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje! As vrijdag heb ik weer een controle met echo. Dus hopelijk ziet ze het dan. @Joyce: Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.