wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hoi Joyce, wat een slecht nieuws !! Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
    Veel sterkte. Ik hoop dat jullie dit grote verlies een plekje kunnen geven.
    Liefs Mamajuf.

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Joyce: Wat erg! Heel veel sterkte gewenst.

@MamaTess: Wat fijn dat de echo goed was. Leuk dat jullie extra lang konden kijken

@Hier: Gisteren weer een controle en echo gehad. Helaas weer de beentjes dicht, dus we weten nog steeds niet wat het is. Alles was wel goed, ook weer fijn om te horen. Over 2 weken weer een controle en echo, dus hopelijk zien ze het dan wel.

3. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een klote nieuws zeg.dat is een ding wat een aanstaande moeder nooit wil meemaken...veel sterkte meid.hoever was je?

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik was eigenlijk 11 weken, maar was met 8 weken al terug gezet naar 6.5 weken. Maar toen klopte het hartje, ws is het al 2 dagen later gestopt. Ii heb er dus nog 3 weken mee gelopen. Sinds gisteren is t echt weg.

Jammer essie dat je t nog niet hebt kunnen zien. Wat denk je zelf?

5. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    vind het echt heel sneu voor jullie.

6. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    van het weekend onze kerstboom opgezet en dochterlief heeft ook een klein kerstboompje in der slaapkamer staan...vind ze helemaal geweldig.nog een kleine 2 weekjes en dan word onze moppie alweer 5 jaar.....tjeetje wat gaat dat hard zeg.

voor de rest gaat alles goed hier.....nog geen ongie te bekennen we wachten nog 2 daagjes af en als er dan nog steeds niks is dan gaan we een testje wagen

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owww semmy spannend!!! Heb je nog geen testen gedaan??? Oww ik hoop het zovoor jullie!!! En je meisje alweer bijna 5, wat vliegt de tijd he!!

Hier donderdag toch alsnog naar de gyn omdat het waarschijnlijk niet allemaal weg is. Dus ff afwachten nog.

8. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Joyce: Eerst dacht ik een meisje, toen weer een jongen. Het wisselt eigenlijk heel erg. Nog 2 weekjes wachten en dan weer een echo.

@Semmy: Spannend hoor. Hoop het zo voor je. 10 rondes is wel weer genoeg geweest hè.

9. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @joyce:he wat vervelend zeg...krijg je een echo om te kijken of alles weg is?nemen jullie een paar maandjes rust mbt zwanger worden??

@essie:nou denk toch wel dat we naar ronde 11 gaan hoor...voel nu wat ongiesteekjes in me buik.denk dat ik de laatste tijd een cyclus heb van 30 dagen ofzo hahahah was altijd stipt met 28 dagen ongi.

hoe is het met de andere meiden????hoor en zie ze weinig;)

10. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Aangezien ik hier geen hele blije reactie zie, neem ik aan dat je toch ongesteld bent geworden. Jammer, op naar de volgende ronde dan maar.
    Hebben jullie de uitslag al van de zaadtest? Want die was toch ergens in november?

11. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie:idd ben gisteren ongi geworden dus gaan ronde 11 in:(.we hebben in januari een afspraak staan bij stichting kinderwens en dan weten we meer,dus we gaan vrolijk nog ff zelf verder hahaha.

NOD:x

semmy26: ronde11,nod 13 januari 2012

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 25 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april 2012

MamaTess: uitgerekend 16 mei 2012

mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012

mamavanAmaryllis :uitgerekend 7 juni 2012

Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012

12. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Balen dat je ongesteld bent geworden. Inderdaad gewoon door blijven klussen en wie weet heb je deze ronde goed nieuws ;)

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

NOD:x

semmy26: ronde11,nod 13 januari 2012

Zwanger:)

Roosje01: uitgerekend 28 januari 2012

Essie09: uitgerekend 25 maart 2012

lalalamanon: uitgerekend 6 april 2012

pollewop: uitgerekend 5 april 2012

MamaTess: uitgerekend 16 mei 2012

mamajuf:uitgerekend 27 mei 2012

mamavanAmaryllis :uitgerekend 15 juni 2012

Kapedi:uitgerekend 15 juni 2012

heb men uitgerekede datum aangepast ;)
    hier druk druk bezig met verhuizen
    semmy balen dat je ongi bent

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jammer semmy dat je weer ongesteld bent geworden!!

Ik ben gister bij de gyn geweest en alles is goed en baarmoeder is leeg. Dus we kunnen weer verder, nu is het even afwachten wanneer ik weer ongesteld word of misschien weer zwanger ben!!

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ semmy: balen zeg! Hoop echt dat het snel mag lukken voor jullie!
    @ joyce: "fijn" dat alles uit zichzelf weg is gegaan. Nu kunnen jullie vol goede moed meer verder. Heb je t er erg moeilijk mee?
    @mamavana: succes met de verhuizing! Is het veel werk?
    @essie: ben benieuwd wat jullie krijgen! Wanneer heb je weer een echo?

@hier: Lukas is gisteren 2 geworden! Ons kleine mannetje wordt al groot! Hij heeft van ons een driewieler gekregen en was helemaal trots. Morgen vieren we het voor onze familie en vrienden dus druk met de voorbereidingen! Boodschappen zijn al binnen en morgenochtend haal ik een winnie the pooh taart op. Benieuwd hoe hij daar op reageert.

16. peekaboo

ja het is veel werk en het is 165 km verder

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @mamavanA dat is inderdaad ver zeg! Ga je naar het andere kant van het land?
    @mamatess ik heb het er niet heel moeilijk mee, het gaat eigenlijk heel goed met me. ben wel heel verdrietig geweest maar we willen gewoon graag verder en er niet te veel bij stil staan. Het is de eerste keer en ik hoop het nooit meer mee te maken. Misschien als het nu nog een keer zou gebeuren zou ik volgens mij veel meer overstuur zijn.Maar we hebben een mooie gezonde dochter dus we weten dat het zeker kan!

En gefeliciteerd met Lukas!!! Het gaat zoooo snel he!! Heel veelplezier dit weekend!

18. peekaboo

ja we gaan ongeveer de andere kant va belgie wonen nu bij mijn ouders :)

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Joyce zag je blog....Jeetje wat erg...Heel veel sterkte dikke knuffel

20. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @MamaTess: Nog gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje! As vrijdag heb ik weer een controle met echo. Dus hopelijk ziet ze het dan.

@Joyce: Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.

Deel Deze Pagina