Vandaag een zw test gedaan, helaas positief.... Wel raar om te zeggen.. Dus we wachten nog even af... @essie ik hoop dat je het kan zien dan! Ik kon vorige keer ook echt niet wachten!!
Ik hoop ook dat ze het kan zien. Het maakt me echt niet uit een jongen of een meisje, maar ik wil het wel graag vantevoren weten. Ivm de aankleding van het kamertje en de babykleertjes. Ach ja we zullen zien as vrijdag.
Nou vandaag nog steeds een positieve test inhanden Ben het wachten nu al zat!!!! Ik wil verder!!!!! @essie Morgen de echo toch?? Heel veel succes en ben benieuwd JONGEN OF MEISJE???? Hoe is het met de rest??
Hoi allemaal, Joyce: balen zeg, die positieve test! Kan me voorstellen dat je nu verder wilt! Gaan jullie nog leuke dingen doen met de kerstdagen? Wij krijgen zaterdag vrienden op visite die blijven gourmetten. Zondag zijn we bij mijn ouders (bij mn schoonouders hebben we t vorige week al gevierd). Maandag hebben we lekker een dagje voor ons zelf. En dinsdag gaan we met zn 3en naar plopsaland in coevorden! Ben benieuwd hoe Lukas dat vindt! Vandaag weer bij de vk geweest. Baby groeit goed en hartje klopte nog steeds mooi. Ze zei wel dat het een druktemaker is, en dat klopt ook! Ze is nog maar heel klein maar ik voel dr al heeeel duidelijk haha! Onze buurvrouw is ook onze vk en heeft ook de bevalling van Lukas gedaan. Nu vond ik het wel leuk als ze deze bevalling ook weer zou doen dus dat hebben we vandaag gevraagd... Ze wilt het gelukkig haha! Ze zei dat ze dat zelf ook heel leuk zou vinden Nou, vanavond een heerlijke bankhangavond en vroeg naar bed! Fijne avond allemaal!
@essie ennnnn? iets kunnen zien? @mamatess met kerst komt mijn familie bij ons. Gezellig eten en cadeautjes. Wat goed dat de echo weer mooi is! En leuk een buurvrouw die de bevalling doet. Doet ze verder niet de controles enzo?
@Joyce: Weten het nog niet. We mogen het denk ik gewoon niet weten. Nou lag hij/zij helemaal dubbel, waardoor een precies een schaduw viel in dat gebied. En aangezien de echo's medisch zijn, kijken ze ook maar even. Dus ja als hij/zij dan net verkeerd ligt... Alles gelukkig weer goed, dat is natuurlijk het belangrijkste. Vrijdag een 3d echo. Aangezien die 30min tot 45 min, moet het dan toch hopelijk wel te zien zijn. Iedereen fijne kerstdagen!
Iedereen een leuke kerst gehad?me dochtertje is 2e kerstdag 5 jaar gewoden dus had een hoop aanloop die dag.ze is heerlijk verwend haha. Essie:haha hij/zij houd je zo wel in spanning zeg hoop dat jullie het morgen wel kunnen zien....spannend hoor mamatess:en hoe was het in plopsaland??ohh dat is dan wel fijn dat je er een bekende gezicht bij heb en ook heel speciaal omdat ze bij je 1e er ook wad. joyce:jeetje he dat is niet fijn als je elke keer nog een positest heb snap best dat je verder wil. mamavanA:en lukt het met je verhuizing?wel lekker om dichterbij je familie te wonen hier zijn net de vruchtbare dagen voorbij we hebben goed ons best gedaan haha.vandaag ff bij de ha geweest ik heb een keelinfectie ben vanaf de 1e kerstdag er al niet lekker van
Hoi Meiden, Hier hele leuke maar wel drukke dagen gehad! @Semmy, Nog gefeliciteerd met je dochter(tje)! Nou, aan het klussen kan het deze keer niet liggen dan @Essie, wat een eigenwijsje zeg! Hoop ook voor je dat je t morgen eindelijk kan zien! Je zal ondertussen wel flink nieuwsgierig zijn! @Joyce, Ja ze doet ook de controles maar op de praktijk werken ze met zn 5en dus als ze er een keer niet is doet iemand anders het. Vind ik ook niet erg, vaak is het alleen even vragen of alles goed gaat, bloeddruk meten en voelen of de baarmoeder goed gegroeid is. @Kapedi, Hoe is het met jou? @hier, Plopsaland was een groot succes! Hij was helemaal onder de indruk van Bumba en kabouter plop. We zijn onderhand 1000x van de grote glijbaan geweest en dat was natuurlijk nog laaanng niet genoeg Morgen de 20 weken echo, spannend! Hoop dat alles goed is. Ben stiekem ook wel een beetje benieuwd of het nog steeds een meisje is haha! Je weet maar nooit!! Heb veel van de babykleertjes van Lukas al verkocht via marktplaats en veel echte meisjes kleertjes al in huis haha Dus hoop dat ze het niet mis hadden en het nog steeds een meisje is
hoi hoi allemaal... Het is hier een beetje een achtbaan. Veel emo-momenten door allerlei omstandigheden om ons heen (leuke en minder leuke) Maar met de baby en as mama gaat het goed. Onze zoon wordt morgen alweer 2 jaar dus het is een drukte van belang om alles in huis te krijgen. Stijn was afgelopen week ziekjes dus weinig tijd om schoon te maken en boodschappen te doen. En na zijn ziek zijn was ik aan de beurt. Maar ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar !!
@Semmy: Nog gefeliciteerd met je dochtertje. Goed geklust lees ik, hopelijk is het deze ronde raak. @MamaTess: Plopsa was een succes dus. Wij willen er ook nog een keer naartoe. Lijkt me ook erg leuk. Dat zou wat zijn ja, als het ineens een jongen blijkt te zijn. Helemaal omdat je al kleertjes van je zoontje verkocht hebt en meisjeskleren heb gekocht. Veel plezier morgen met de echo. Is toch altijd weer spannend en fijn om te horen dat alles goed is. @hier: Ook hele gezellige kerstdagen gehad. Bij mijn ouders, schoonouders en lekker thuis met z'n drietjes (viertjes ). Morgenmiddag de 3d echo, ben erg benieuwd. Durf er nu niet meer vanuit te gaan dat ze het wel zien, ook al duurt hij een stuk langer dan de echo's in het ziekenhuis. Hij/zij wil gewoon niet dat wij het weten volgens mij haha. Voor de rest gaat alles z'n gangetje. Druk met de zolder bezig, zodat we straks de spullen van de logeerkamer naar zolder kunnen doen. Dan wordt de logeerkamer de babykamer. Hebben de meubels al staan. Dus hoeven dan alleen de meubels nog neer te zetten en een verduisterend rolgordijn op te hangen. Ik laat het weten als we het geslacht weten.
Hi ladies, @Joyce; Balen zeg dat het hcg nog in je lichaam zit, snap dat je verder wilt. Ik ga voor je duimen. @Essie; Jammer dat je nog niet weet wat je mag shoppen. @mamatess; hoe was je 20 weken echo? @Hier; We gaan weer voor blauw. Afgelopen donderdag de echo gehad en het is overduidelijke een kleine pielemoos. Ik hoopte erop. Blijf graag de enige vrouw in dit huis haha. Eerste pakjes is ook al binnen. Leuk weer zo shoppen en wat is het dan toch weer klein zo`n maatje 50. Iedereen een fijn uiteinde.
@Kapedi: leuk weer een jongen! Schattig hè, die kleine kleertjes! @Essie: En?? Hebben ze t kunnen zien?? 20 weken echo was goed! Niks geks op te zien en het is nog steeds een meisje haha! Ze is wel iets kleiner dan gemiddeld maar goed...het moet er ook nog uit kunnen Het is in ieder geval niks om ons zorgen over te maken. Wij blijven vanavond lekker thuis, Lukas heerlijk in zn eigen bedje. Mijn ouders en opa en oma komen gezellig bij ons. Gaan jullie nog leuke dingen doen? Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en voorzichtig met vuurwerk
Goedemorgen allemaal, Iedereen fijne jaarwisseling gehad? Wij wel, zijn wezen gourmetten bij mijn broer en schoonzus. Was heel erg lekker en gezellig. Mijn zoontje wilde alleen niet gaan slapen. Hij is uiteindelijk om 10 voor 12 naast mij op de bank in slaap gevallen. En heeft geslapen tot we naar huis gingen, rond 3 uur. Daarna thuis op bed gelegd en hij werd vanochtend om kwart voor 9 wakker. Lekker uitgeslapen dus, normaal wordt hij max 7 uur wakker. Vrijdag de 3d echo gehad, was weer erg mooi om te zien. En we weten eindelijk het geslacht. Toen ze begon lag de baby met de beentjes uit elkaar, dus meteen gekeken en het is een MEISJE! Gisteren meteen een paar dingetjes gekocht. Mijn zoontje vond de echo ook erg interessant. Hij zat naar het scherm te kijken en naar mijn buik en zei een paar keer baby. Dus hij snapt het toch wel een beetje. @Kapedi: Nog een jongen erbij, wat leuk! Wij hadden totaal geen voorkeur, maar wilden het gewoon onderhand eens weten. @MamaTess: Fijn dat de 20wkn echo goed was. En dat het nog een meisje is haha. Was een beetje zonde anders vanwege de al gekochte kleertjes. Iedereen een heel gezond en gelukkig 2012 gewenst!
Gelukkig nieuwjaar meiden.wij hebben oud en nieuw thuis gevierd met ons gezin en vrienden die ook een klein mannetje van bijna 2 hebben.me dochtertje sliep pas om 2 uur want die wilde echt niet slapen vanwege het vuurwerk ze vind het niks.om half 11 werd ze wakker vanochtend en ze lag vanavond om 7 uur al op bed ze was helemaal op.ze heeft nu nog een weekje vakantie en mama ook.nog bedankt voor jullie felicitaties meiden. kapedi:leuk nog een knulletje erbij..voel je je verders goed? essiehhh leuk een kleine meid erbij dus ze liet zich nu wel zien haha.nu kan je lekker rose kopen. mamatess:lekker toch dat jullie kleine meid het zo goed doet.
gelukkig nieuwjaar iedereen !!! dat al jullie wensen mogen uitkomen ! @ here pfffff baaaal enorm , manlief , schoonmama en schoonbroer hebben een voedselvergiftiging denk ik
Heey Dames Gelukkig nieuwjaar nog! Wij hebben het thuis gevierd met vrienden, we doen elk jaar een winterbarbeque. Was echt weer heel gezellig. En onze dochter sliep overal doorheen, heeft van half 8 tot 9 geslapen! En een harde knallen hier in de buurt. En er waren nog twee babys bij en die hebben ook gewoon geslapen. @essie eindelijk weet je het, een meisje!!! Super leuk, meiden @mamavanA oww dat is nie zo lekker! @kapedi ook leuk nog een jongen!! Met drie mannen in huis moet je wel verwend worden toch? @mamatess fijn dat de 20weken echo goed was! Toch altijd weer fijn om te horen! Hier eindelijk weer een negatieve test!!!! We kunnen weer verder eindelijk! Dus nu hoop ik weer snel zwanger te zijn of snel weer ongesteld. Toen we iedereen nieuwjaar wenste was wel ff moeilijk, iedereen zei ook zoiets van dit jaar word jullie jaar of dit jaar kotm het helemaal goed. Ze bedoelen het goed, maar denk er liever niet meer aan.
hoi...hoi... allereerst nog de allerbeste wensen voor jullie allemaal en ik hoop dat het voor jullie een topjaar wordt. hier gaat alles goed. De rust keert weer een beetje terug. Alle feestdagen incl 2e verjaardag van Stijn zitten er alweer op. Vandaag hadden we de 20 weken echo.... spannend !! De uk wou niet echt meewerken dus gooide iedere keer letterlijk en figuurlijk zijn/haar billen of hoofd in de strijd als er weer iets gemeten moest worden maar al met al is het gelukt !! Onze uk is goed gekeurd. Het hartje zag er goed uit en dat was een enorme opluchting voor ons omdat er een hartafwijking in de familie zit. De nichtjes van onze aankomende uk hebben alle 2 een hartafwijking waarvan de jongste een ernstige. Zij heeft een pace-maker (gekregen toen ze 4-5 maand oud was). Maar voor als nu ziet alles er goed uit !! Op naar de komende 20 weken !!
Hi, Leuk een meid met Essie . Beterschap voor je familie mama van A Jeeehhh eindelijk Joyce. Ga voor je duimen. @ de vraag hoe ik me voel....Zwanger haha, heb de zwangere kwaaltje, maar gelukkig niet misselijk en de hoofdpijn wordt ook al minder. Maar ach nu krijg ik vast weer last van andere dingen. Het blijft niet mijn hobby in ieder geval, zwanger zijn. Hou het even kort, moet nog wat dingetjes doen en mijn kleine man ligt voor een klein tukkie even op bed...dus heb even de tijd.
@Joyce: Fijn dat jullie nu verder kunnen. @Mamajuf: Toch altijd fijn te horen dat de 20wk echo goed is. Vooral omdat er een hartafwijking in de familie zit, maak je je toch een beetje extra zorgen. Jullie willen niet weten wat het is toch? @Kapedi: Helaas horen al die kwaaltjes erbij ja. Heb tot ver in de 20 weken bijna dagelijks hoofdpijn gehad. Je moet er wat voor over hebben hè. Wat je er voor terug krijgt is natuurlijk ook het mooiste wat er is. @Semmy: Hoe gaat het? Zie dat je de komende dagen kan testen. @Hier: Afgelopen woensdag groeiecho gehad. Ze lag weer helemaal dubbel, gelukkig wisten we het geslacht al. Had het erover met de echoscopiste dat ze elke keer niet mee wilde werken. Op dat moment deed ze heel even d'r beentjes open, zodat we konden kijken. Nog steeds een meisje haha. Ze ligt qua groei mooi op schema. Alleen d'r beentjes lopen iets voor. Maar dat is niet erg, juist mooi een meid met lange benen. Placenta ligt ook mooi hoog. Mijn buik is ondertussen flink gegroeid. Wel een stukje groter dan bij mijn zoontje. Hij zit zo nu en dan ook al flink in de weg. Vooral op het werk. Zit heel de dag achter de computer en onze meid ligt soms erg hoog, dus dat is wel eens lastig. Verder weinig nieuws. Hoe gaat het met jullie? Het is erg rustig hier.
Nog steeds erg rustig hier....Ik heb ook weinig nieuws. Aankomende week de 20 weken echo en naar de vlos, daarna zal ik even een berichtje plaatsen. fijn weekend