Hier ook niet zo veel te melden, eerste ronde na de MA zit er weer op helaas dus niet zwanger..... Mar het goede nieuws is wel dat mijn cyclus nog helemaal klopt en gewoon 28 dagen is. Nu komende week maar weer beginnen met ovu testen. @kapedi 20 weken alweer, wat gaat t weer snel zeg!!!
@joycehh dat is wel weer lekker meid nu hopen dat je snel weer zwanger mag raken en dat het een plakbeeb word. Hier weinig te vertellen eigenlijk zit in me klusperiode en dus maar weer afwachten of het zo mag zijn. hoe is het met de zwangere meiden???
hoi hoi.... met deze zwangere mama gaat het goed !! We zijn ons aan het orienteren op namen, kaartjes, inrichting babykamer, inrichting peuterkamer en ondertussen ook nog werken en zwangeren. verder geen nieuwtjes !! hoe gaat het verder met iedereen ??
Hai meiden! Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wel redelijk. Zit nu sinds 2 weken alleen 100% in de ziektewet. Het ging echt niet meer. Ze zouden normaal gesproken vervangend werk voor me moeten hebben maar dat hadden ze niet dus zat er niks anders op dan thuis te zitten. Het scheelt dat ik nog genoeg te doen heb dus ik hoef me in ieder geval niet te vervelen Ik ben nu de meubels van de babykamer aan het schilderen. Elke dag stukje voor stukje haha. Zo komen we er uiteindelijk wel! Met de baby gaat alles goed. Ze is lekker druk en vooral 's avonds en 's nachts. Soms zelfs zo druk dat ik er misselijk van word 1 Maart hebben we een 3d echo, ik ben zo benieuwd of ze een beetje op Lukas lijkt of juist helemaal niet! Lukas lijkt nu soms nog steeds op de 3d echo als hij slaapt! We hebben het geboortekaartje nu zo goed als uitgezocht. Ik heb denk ik wel 6 proefkaartjes laten komen maar we konden geen keuze maken. Nu heb ik er van de week zelf 1 ''ontworpen'' via geboortekaartje.nl en die is helemaal leuk en ook niet zo duur gelukkig! De bevalling begint nu steeds dichterbij te komen...spannend! In het begin keek ik er heel erg tegenop maar nu heb ik er wel weer ''zin'' in. Ben zo benieuwd hoe het gaat en of het makkelijker gaat bij een tweede (laten we het hopen). Merk dat het nu wel wat zwaarder gaat worden met zo'n buik. Fietsen gaat niet meer...Na een paar minuten fietsen krijg ik zo'n last van mn buik dat ik door de pijn bijna niet meer af kan stappen. Dus dat doen we voorlopig maar even niet meer. Het scheelt dat de winkels heel dichtbij zijn dus kan ik dat lekker lopend doen met Lukas. Alleen met die kou nu is dat ook niet zo'n pretje dus dan toch maar lekker met de auto Zo..nu ga ik nog even strijken, beetje opruimen en dan die kleine man weer op halen van het kinderdagverblijf! Fijne dag/avond allemaal!
@:MamaTess:jeetje he wat vervelend zeg,maarja je lichaam geeft zelf aan wat het wel en niet kan.Doe maar lekker rustig aan en geniet ervan voordat je het weet is jullie kleine meid er al. verder niet zoveel te vertellen helaas.
hallo allemaal... Even weer een update van mij. En schrik niet maar onze dochter is al geboren !!!! Zondag maakte ik me een beetje zorgen over mijn urine en vriendlief vond het nodig om contact op te nemen met de verloskundige. En ja hoor we konden meteen terecht. Via de echo was te zien dat onze uk het super deed. Maar tijdens een inwendig onderzoek bleek ik al een ontsluiting te hebben van 4cm !!! zonder voortekenen. Dus hup met de ambu naar het UMCG en daar kreeg ik de nodige medicijnen en bedrust. Dinsdagnacht begon er gerommel in mijn buik. Maar dit was mogelijk doordat er medicijnen stop waren gezet. HEt gerommel was af en toe. Maar om half 11 zette het toch wat krachtiger door. De arts vond het beter om even naar de verloskamer te gaan voor CTG ed. En tja om half 1 was onze kleine dochter er zomaar opeens !!! via de natuurlijke weg. Meteen een kreet en weg was ze met de kinderarts. Onze kleine dappere Roos is geboren na een zwangerschap van 27 weken. En ze doet het super voor haar "leeftijd" we hebben nog een lange weg te gaan maar die nemen we.
Hey Mamjuf, Gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig dat alles goed gaat met haar. Hoe gaat het met jou? Mooie naam heeft ze. Hoe zwaar (licht) is ze?
Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje.jeetje dat is wel ff heftig zeg.gaat alles goed met roos?en hoe is het met jouw?
@Mamajuf: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Roos! Wat fijn dat ze het zo goed doet. Ik weet uit ervaring hoe het is als je kindje prematuur geboren wordt. Maar zo te zien is het ook een vechtertje. Het zal een hele drukke tijd voor jullie worden, vooral omdat jullie al een kindje rond hebben lopen. Maar voor je het weet kan je d'r lekker mee naar huis nemen.
@Hier: De injecties hebben goed geholpen. Onze kleine meid zit nog in mijn buik. Slik inmiddels wel alweer een aantal weken bloeddrukverlagers, maar mijn bloeddruk blijft hierdoor tot nu toe stabiel. Vandaag weer controle gehad. Alles is goed. Ze ligt mooi met d'r hoofdje naar beneden. Volgende week weer op controle.
@mamajuf zoo dat is ff schrikken! Maar Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam ook! @essie goed dat de injecties werken en dat jullie meisjes nog lekker warm bij je zit!
Hallo allemaal. Wil even laten weten dat op 03-03-2012 onze dochter en zusje Lenthe is geboren. Vanwege hoge bloeddruk en hiervoor medicijnen 4 dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Bloeddruk is nu redelijk stabiel. Volgende week controle bij huisarts. Lenthe moest 48 uur aan de monitor vanwege mijn bloeddrukpillen. Alles gaat goed met haar. Nu lekker thuis gaan genieten.
Gefeliciteerd met jullie dochtertje wat een super leuke naam.ben blij dat alles goed verlopen is.nu lekker bijkomen en genieten van jullie kleine meid en zusje.
Heey dames, Ik meld weer heel voorzichtig dat ik zwanger ben Hopen op een plakbeeb!! Uitgerekend 22 november.
Oh joyce wat gaaf...gefeliciteetd meid echt super voor jullie en zeker hopen op een plakbeeb. ik ben bewust wat minder actief op zp.wij hebben volgende week donderdag de zaadonderzoek van me vriend en 2 april hebben we onze 1e gesprek bij de gyn.