ja hoor na 4 dagen ben er best wel fier op hoop ook dat ik al zwanger ben (zal wel niet ) @essie09 ik zal voor je duimen
spannend zeg, twee meiden die richting nod gaan!! Ik duim voor jullie!!!! Essie09: jeetje maar 3 uur over gedaan!! Ik ben echt jaloers, ik heb er ongeveer 24 uur over gedaan waarbij ik na 17 uur enorme persweeën kreeg, deze heb ik nog eens 3 uur op moeten vangen, wat natuurlijk bijna onmogelijk is en na 20 uur ellende kreeg ik eindelijk een ruggeprik (toen heeft het nog 4 uur geduurd). Mijn schoonzusje is van de tweede thuis op de wc bevallen, alles bij elkaar heeft ze er 30 minuten over gedaan zonder hulp van vk want die was er nog niet.
@mama van Amarylli: Weet je niet precies wanneer je eisprong is geweest dan? Omdat je een week wacht? Ik weet het ongeveer. Vanaf vrijdag 3 juni heb ik een hoge temp en meestal heb ik dan 2dgn ervoor mijn ei. Heb 1 juni dus als datum gepakt. En hopelijk is mijn test dus de 14e positief. @Roosje: 24 Uur! Dat meen je niet. Kon je niet eerder een ruggeprik krijgen? Aangezien je hem pas na 20 uur kreeg. Op het toilet bevallen. Dat lijkt me ook geen pretje. Lijkt me wel heel eng als het zo snel gaat. Ik vond het bij mij al te snel. Waarschijnlijk ook omdat mijn zoontje veel te vroeg was. Al stond ik daar tijdens de bevalling niet bij stil. Had niet echt tijd om na te denken. Maar 24 uur is ook wel het andere uiterste. En misschien is 3 uur wel ideaal, als hij/zij na de 37wkn komt. Nou ik ga zo maar eens naar mijn bedje. Morgen lekker vrij, nog even bedenken wat ik ga doen. In elk geval eerst het huis op orde en daarna misschien nog even de stad in met de kleine. Kan ik gelijk nieuwe testen halen. Denk dat het nu maar de kruidvat 2v5 worden, aangezien iedereen daar zo positief over is.
Oh ja nog snel even een vraagje. Ik zag ergens anders iets staan over abbo ofzo? Dan zie je wanneer er weer een nieuwe reactie is geplaatst? Hoe werkt dat precies?
Weet wel precies wanneer men eisprong is geweest maar mijn lf of hoe noemen ze dat wil wel eens paar daagjes afwijken
Oh oké, dus die is niet altijd 14dgn. Dat is lastig. Nou ja dan duim ik een paar dagen langer door voor je
goedemorgen meiden @essie09:jeetje he dat is ook een bevalling zeg,maar gelukkig gaat alles goed met je kleine man.hoop voor je dat het snel raak mag zijn.ja over de testen van kruidvat zijn heel veel mensen te spreken en is nog voor een leuke prijs ook,heb ze ook in huis. ik ben nu sinds 2 dagen bezig met ovutesten,maar tot nu toe nog geen streepje te zien,dus we testen geduldig door haha. ik ga even de lijst up-to-date maken.als jullie het even bij willen werken als ik wat vergeten ben graag
NOD Lalalamanon: juli voor het echie MamaTess: ronde 3,nod ?? semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod ?? Essie09: ronde 4,nod?? Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012
wat een bevalling ja 24 uur! omg! en die bevalling op de wc kan ik me wel voorstellen. ik zei tegen mijn man ik ga eerst even naar de wc en kom zo terug (ik dacht echt dat ik moets poepen) toen heeft hij heel slim de vk gebeld en hij moets ervoor zorgen dat ik nog niet ging persen! haha toch wel handig dat we een cursus gevolgd hadden en dat hij het wel herkende. want ik dacht echt dat ik moest poepen. gelukkig dat hij de vk belde voor advies, want op dat moment had ik nog maar net 2 cm... ik vind het zo leuk dat ik nu ook bij het lijstje staat, een tijd lang heb ik gedacht dat mijn lichaam het gewoon niet meer deed dus het is zo raar om te beseffen dat ik nu weer vruchtbaar ben.... spannend........
NOD Lalalamanon: juli voor het echie MamaTess: ronde 3,nod ?? semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod ?? Essie09: ronde 4,nod 14 juni Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012 Zo heb mijn nod even toegevoegd. @Semmy: Heb net boodschappen gedaan en ben meteen langs het kruidvat geweest. Heb nu ook de 2v5 testen. Zie dat die met een pipetje is. Vantevoren maar even lezen hoe dat werkt. Heb tot nu toe alleen die "dipsticks"(zo worden ze toch genoemd?) gebruikt. Heb ook een clearblue liggen, waarop het aantal weken aangegeven wordt. Maar die was best duur, dus gebruik die pas als die andere positief is. Om te kijken hoe ver ik waarschijnlijk ben. @lalalamon: dat was niet goed geweest nee, als je toen had geperst. Gelukkig dat je man het door had. Bij mij zijn 's nachts de vliezen spontaan gebroken. Dus ik stond op om te gaan plassen en het liep zo langs mijn benen. Dacht ik eerst nog, ik sta gewoon midden in de kamer te plassen . Dacht eerst een acute blaasontsteking ofzo te hebben. (Ja je verwacht niet dat je vliezen zo vroeg al breken.) Mijn man wakker gemaakt, die was nog duf en dacht dat het wel meeviel. Totdat ie het langs mijn benen zag lopen. Nou ik ga maar eens beginnen met stofzuigen. Heb mijn kleine vent voor de tv gezet, met een van z'n favoriete series "In the nightgarden". Kan ik snel stofzuigen en dweilen.
Ik heb ook de kruitvat test gebruikt bij beide zwangerschappen. Ik ben er best over tevreden. Ze zijn heel goedkoop dus je moet hem niet vergelijken met clearblue maar ze werken wel. Semmy26: ik duim voor je dat je snel je ei vindt! Essie09: jou nod komt ook steeds dichterbij, spannend hoor!
NOD Lalalamanon: juli voor het echie MamaTess: ronde 3,nod ?? semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 4,nod 14 juni Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012 Zo heb mijn nod even toegevoegd.
essie09:heel simpel wat urine opvangen in een beker dan met je pipetje wat urine opzuigen en dan 4 druppels in het gaatje op je test druppelen en afwachten maar hahaha.haha toevallig ik heb ook zo'n clearbleu test liggen voor als het zover is. roosje:dit is me 3e dag met me ovu's en de streep word met de dag ietsjes donker.dus we gaan vanaf vandaag aan de klusserdeklus hahaha. ohh essie en mamavanamyralli spannend voor jullie...hoop het zo dat we deze maand weer rose hebben vanmiddag even samen met me meisje naar de kapper geweest dus dat is ook wel weer lekker de punten eraf.toen even wat boodschapjes gedaan en het eten verzorgd.nu ligt me kleine mopje op bed ze had hoofdpijn en is echt snotterig.dus even een sinaspril gegeven.en nu is het chiltijd voor mama hahaha. mamatess hoe is het met jouw???
ik hoop ook op rose nou ja we zien wel wanneer het komt he ga er niet van wakker liggen mijn man was daarstraks echt lief hij dacht dat ik sliep en hij neemt ons dochtertje uit bed en ze ging staan in zen ... en mijn man antwoord heel serieus nee Amarylliske zo gaan we geen broertje of zusje kunnen maken he en nu beetje stil zijn ga direct me u na beneden maar laat mama nog maar wat slapen ze doet toch zo haar best ... vond ik zoo lief he
@Semmy: Oké, ving het met de dipstick ook op in een bekertje. Weet ik zeker dat het er lang genoeg inzit. Thnx voor de uitleg. Beterschap voor je kleine meid. Ik hoop ook echt op rose. Nog een weekje en dan eindelijk testen. Vanochtend had ik weinig klachten. Vanmiddag weer wat misselijk. Had ook hoofdpijn, dus misschien was ik daarom wel misselijk. Maar proberen niet teveel aan te denken, kan nu toch niet meer doen dan afwachten.
Hallo allemaal, Nou vandaag gaat het niet echt lekker. Hoofdpijn, misselijk, veel last van maagzuur en moe. Al sinds vanochtend vroeg. Ik heb normaal gesproken vaak migraine, maar ja zit nu in de periode dat ik beter niets in kan nemen. Of nou ja correctie niks in mag nemen. Heb al wel paracetamol gepakt, maar dat doet bij mij vrij weinig. Zit op mijn werk, dus probeer het een beetje rustig aan te doen. En dan vanavond maar op tijd mijn bed in.
jeetje he dat is wel vervelend zeg.ik heb heel soms aanvallen van migraine dus weet hoe je je dan voelt.hoe gaat het nu???ja en dan ook nog eens vervelend dat paracetamol niet werkt.