Hallo allemaal, Het is inderdaad stil hier. Hier gaat alles rustig. Babykamer is helemaal klaar nu, alle spulletjes heb ik in huis inclusief kraampakket dus ze kan komen Ik moet alleen de kleertjes nog wassen maar dat doe ik pas over een paar weken. Als ik dat zo lang vol kan houden...die nesteldrang is er al een paar weken De kleine meid ligt al mooi met dr hoofdje naar beneden en is nog flink aan het schoppen! Lukas vindt het maar wat interessant dat mama zo'n dikke buik heeft. Hij moet ook elke dag even in de babykamer kijken en vertelt dan dat we samen de baby in badje gaan doen en als de baby huilt dat we haar dan even een kusje moeten geven en over t hoofdje moeten aaien...Zo schattig!! Ben benieuwd hoe dat gaat als ze er eenmaal is.... Ik heb heel sterk het gevoel dat ze eerder komt maar ja...zo had ik ook een heel sterk het gevoel (lees: ik wist het zeker!!) dat we nog een jongen zouden krijgen... Dus mijn gevoel schijnt niet altijd te kloppen We zullen het zien.. Ze mag in ieder geval niet voor 11 april komen want dan heb ik nog een afspraak bij de kapper..even heerlijk laten knippen en kleuren en 's middags nog lekker een zwangerschapsmassage! Hoe gaat het met jullie allemaal? Semmy, hoe gaat t met jou? Essie, hoe gaat t met je kleine meisje? Doet ze t goed? Joyce, nog steeds een plakbeeb??
maandag bij de gyn geweest en de conclusie is dat de zwemmers van me vriend niet al te best zijn.vrijdag moeten we weer nieuwe zaad inleveren voor een 2e check.Ik heb ook gelijk bloed moeten prikken en cd 21 nogmaals.Ze heeft ook gelijk een inwendige echo gedaan en dat was allemaal in orde.Het is even een verwerking en zal daarom ff wat minder aanwezig zijn.in mei moeten we weer terug en dan horen we welke traject we gaan bewandelen.
@Joyce: Hoe gaat ie? Nog steeds een plakbeeb. @MamaTess: Met de kleine meid gaat het heel goed. Ze drinkt en groeit goed. Was wel even wennen hoor dat we nu met z'n viertjes zijn. Vooral om de aandacht te verdelen. En mijn zoontje is ook niet bepaald de rustigste. Hij moet er nog steeds heel erg aan wennen dat hij soms wat langer moet wachten. Ach ja dat komt allemaal vanzelf goed. Bij jou begint het ook al op te schieten he. Hoe voel je je? @Semmy: Ik snap dat je wat minder aanwezig zult zijn. Echt k*t dat de uitslag van de zaadtest niet zo goed is. Heel veel succes!
@ Semmy, wat balen zeg! Hoop dat het toch snel raak mag zijn voor jullie! @Essie, fijn dat het allemaal goed gaat! Ja, dat lijkt me ook wel even wennen met weer zo'n kleintje erbij. Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat. Ben ondertussen wel toe aan bevallen haha! Begint nu allemaal wat zwaarder te worden en de kilo's vliegen er aan Ben alweer 11 kilo aangekomen en ik moet nog 5 weken... Heb ook heel erg last van kortademigheid. Halverwege de trap moet ik echt even op adem komen voordat ik weer verder kan. Probeer nog wel zoveel mogelijk naar buiten te gaan, even een rondje lopen met de kleine man ofzo, om in ieder geval nog wel bezig te zijn. Ook erge last van mn rug tijdens het slapen. Begin van de nacht gaat nog wel maar tegen een uur of 4 word ik wakker van de pijn in t midden van mn rug. Slaap al wel met een kussen onder mn buik en tussen mn benen maar dat helpt niks... Na 2 paracetamollen gaat t wel weer wat beter en kan ik in ieder geval nog even slapen. Sorry hoor... heerlijk om even te klagen Verder gaat het allemaal goed, bloeddruk goed, ze ligt mooi met dr hoofdje naar beneden en is nog lekker aan het bewegen! Probeer ook wel zoveel mogelijk nog van de rust te genieten haha! Ik weet nog hoe druk je kan zijn met zo'n kleintje in t begin Van de week de babykamer even uitsoppen en de kleertjes wassen en dan ben ik klaar, dan kan ze komen Ga woensdag ook nog even lekker naar de kapper. Dan is Lukas de hele ochtend op het kinderdagverblijf en heb ik even lekker tijd voor mezelf ingepland! Hoe is het met de rest??
Hallo allemaal, Bij ons gaat het goed ! Alleen de vermoeidheid begint nu keihard toe te slaan. Roos is een kleine dappere en sterke dame. Op 2e paasdag ging ze met haar lichaamsgewicht over de 2 kilogrens heen !!! En Slaapt nu in een ziekenhuiswiegje ipv couveuse. Verder zijn haar longetjes nog niet helemaal rijp maar ze groeien goed ! En hoe gaat het verder met ons ..? Op zich goed. Het is alleen nu wel zwaar aan het worden om 2 levens te hebben. We hebben een leven thuis met Stijn en het complete huishouden en een leven bij Roos in het ziekenhuis. Want daar willen we ook graag zijn. Ik rij dagelijks 1 of 2x naar onze kleine meid en dit doen we al 7 weken bijna. Hopelijk mag ze snel mee naar huis ipv de uitgerekende bevaldatum want anders moeten we er nog 6 !! Maar met alle liefde doen we het natuurlijk. Ik ga nu even weer even teruglezen om te kijken hoe het met jullie gaat. Tot snel !! Liefs mamajuf
@Mamajuf: Fijn dat het zo goed gaat met jullie. En dat jullie kleine meid het zo goed doet. Over de 2 kilogrens, dat is mooi! Ik weet heel goed hoe vermoeiend het is om steeds op en neer te moeten gaan. En voor jullie is dat nog erger, want jullie hebben nog een kind. Bij mijn zoontje reed ik ook een aantal weken 3x per dag op en neer naar het ziekenhuis. Om maar zoveel mogelijk bij hem te zijn. Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Het zal waarschijnlijk sowieso nog 2 weekjes duren, tenminste als de eisen nog hetzelfde zijn als 3 jaar terug. Toen moesten ze minimaal 36 weken zijn voor ze naar huis mochten. Mijn zoontje mocht net voor het weekend mee, was toen 35 weken en 4 dagen. Maar dat was wel een uitzondering. Heel veel succes toegewenst.
Bij ons gaat alles goed. Vandaag naar het cb geweest. Ons meisje weegt alweer bijna 4,5 kilo. Ze drinkt ook ontzettend goed. We zijn sinds vandaag overgestapt op andere voeding, aangezien ze zo hongerig is. Hopelijk helpt dat en wordt ze hierdoor wat rustiger. Met mij gaat het nog hetzelfde. Binnenkort weer terug naar de huisarts voor mijn bloeddruk. Als die nog steeds goed is, kan ik eindelijk beginnen met het afbouwen van mijn medicijnen.
@all: Het is hier ontzettend rustig zeg. Volgens mij kletst iedereen bij een ander topic of is bijna niet meer online. Ik kijk zo nu en dan wel eens, maar ben ook niet zoveel meer online. Vond het tijdens het zwanger worden en zwanger zijn erg leuk om met vrouwen te kletsen die ook voor een tweede kindje gingen/gaan. Nu heb ik het best druk met 2 kids en denk ik er vaak niet eens meer aan om even te kijken. Daarom ga ik stoppen met schrijven op deze topic. Ik wil bij deze de zwangeren nog een hele fijne zwangerschap toewensen. Degenen die bevallen zijn een hele mooie kraamtijd en geniet lekker van je gezin. En degenen die zwanger proberen te worden, heel veel succes ik hoop dat het snel raak mag zijn. Liefs, Essie
hoi hoi... ik lees hier af en toe de berichtjes. Ben momenteel nog veel in het ziekenhuis te vinden bij Roos. Phfff..... We hopen haar heel binnenkort mee te mogen nemen. Ze doet het goed voor zo'n ukkepuk. Essie... ik wens je veel geluk met je 2 kleintjes. Het was leuk je hier te ontmoeten !! En hoe gaat het met de anderen ??
Hallo Allemaal, Hier nog steeds alles rustig. Wel veel harde buiken maar meer ook niet. Zit er nu wel elke dag op te wachten...Bij Lukas beviel ik 3 dagen eerder dus ga er stiekem vanuit dat ik nu ook weer eerder beval maar hoe dichter ik bij de uitgerekende datum kom hoe minder ik daarin ga geloven haha! Verder heb ik alles al klaar in huis. Ik heb zelfs de traktatie die Lukas mee gaat nemen naar het kinderdagverblijf al voorbereid haha! Gisteren nog even al zn speelgoed bacterievrij gemaakt, vandaag wasje draaien en stofzuigen dus...kom maar op!! Hoe gaat het met jullie allemaal?
Vannacht om 0.55 is onze dochter Anna geboren. In 4 uurtjes tijd en 6 minuten persen! Ze weegt 3200 gram en is kerngezond! Nu heerlijk aan het genieten van ons kleine meisje. Lukas is nog even bij opa en oma maar die halen we na zijn middagslaapje op. Ben benieuwd hoe hij reageert!
Mama Tess gefeliciteerd met je dochtertje !! Mooie naam!! Heel veel geluk, liefde en gezondheid samen !!
Hi, Ik was het topic lange tijd kwijt, maar dacht ik moet hem vinden om te kijken hoe het met iedereen gaat. Zijn al wat kindjes geboren....Gefeliciteerd allemaal en Joyce alweer 15 weken, wat fijn....Jeetje mamajuf jouw kleine was er vroeg bij, wel goed om te lezen dat je dochtertje het goed doet. Hier gaat alles goed, ben aan het aftellen , het is erg druk op het moment in huis. Ryan zit in de peuterpeubertijd dus hou mijn hart vast strakjes hihi. Kom snel weer bij jullie kijken. Liefs