wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland

ach wat lief dat hij je liet slapen:):):)

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Het gaat nu gelukkig een stuk beter. Hoofdpijn is zo goed als weg (en hopelijk blijft het ook weg), ben alleen nog wel een beetje misselijk. Vanavond toch maar op tijd naar bed.

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

@essie hoop dat het snel overgaat hier ook misselijk hoofdpijn pff

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Jij ook al. Vervelend he, vooral omdat je niks in mag nemen. Normaal neem ik mijn migrainepillen of ibuprofen in. Maar dat mag absoluut niet. De vorige keer dat ik zwanger wilde worden, moest ik eerst bij de ha langskomen om het over mijn medicijnen te hebben. En die zei gelijk in de 2e helft van je cyclus absoluut geen ibuprofen nemen. Daar kan je een miskraam van krijgen. Daar was ik wel van geschrokken. Maar mijn migrainepillen zijn ook niet goed, daar hebben ze nog niet genoeg onderzoek naar gedaan. Heel vervelend, maar ja het is niet anders.

5. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Jij mag eigenlijk morgen al testen he. Maar je wou nog even wachten toch? Welke datum heb je in gedachten. Ben nieuwsgierig, dan weet ik wanneer jij hopelijk goed nieuws ;) hebt.

6. peekaboo

ik denk aan de 12ste dan ben ik en men vent juist .. jaar samen maar durf eigenlijk niet das al zondag zou liever voor 16de gaan

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Dat is wel een mooie dag om te testen ja. Maar als je je er niet fijn bij voelt, moet je gewoon wachten tot bijvoorbeeld de 16e. Als je liever een tijdje na je nod test, zou ik dat gewoon doen. Maakt toch niet uit.

8. peekaboo

zit de 12de twee dagen naar NOD maar ik weet als het negatief is ik heel erg teleurgesteld ga zijn en men man ook en moet om half 8 men meisje al na me schoonmama doen en ben dan met men man weg wil de dag niet verpesten

9. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Dan zou ik het gewoon op een andere dag doen. Het is geen verplichting, je moet het leuk vinden om te doen. Klinkt een beetje raar die zin, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch.

He even iets anders. Las een paar dagen geleden ergens anders iets over abbo ofzo? Dan kan je zien als er iemand gereageerd heeft in het onderwerp waar jij ook iets hebt gezet. Weet jij hoe dat werkt? Ik zoek nu steeds terug in het forum of er iemand gereageerd heeft.

10. peekaboo

ik vraag mij dat ook af ik ga altijd kijken bij mijn profiel dan statiestieken berichten van mezelf en zo zie ik dat :)

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Dat is volgens mij wel een snellere manier ja. Zal morgen eens kijken of ik het ergens kan vinden. Ga nu lekker naar mijn bedje.

12. peekaboo

slaapwel droom zacht
    :)

13. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    als je in het grijze balkje kijk zie je staan

gebruikersinstellingen FAQ netwerk en dat soort dingen dan klik je op gebruikersinstellingen en dan zie je gelijk je topic's waar je een abbo op heb.

14. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Thnx Semmy. Abbo staat dus voor abonnement. Hahaha zo ver was ik nog niet. Maar als ik in de gebruikersinstellingen ga staan er geen topics in. Dus ik heb nergens een abbo op. Hoe zorg ik dat ik bijv. op deze topic wel een abbo heb?

@mamavanAmarilly: Thnx. Heb heerlijk geslapen. Zometeen mijn kleine ventje naar de psz brengen. En dan denk ik dat ik zelf maar eens naar de kapper ga. Heb lang haar en ben al een jaar niet meer geweest. Ben nu wel weer beu dat het zo heel erg lang is. Hopelijk is het niet al te druk.

Tot nu toe gelukkig nog geen hoofdpijn of misselijkheid :). Wel nog steeds diezelfde lichte krampen onderin mijn buik. Had gistermiddag zelf pijn in mijn lies wat uitstraalde naar mijn bovenbenen. Geen idee wat dat nou weer was :(.

Hoe gaat het met jullie?

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Even een tijdje niet geweest. Druk met van alles en nog wat. Je kent het wel:D
    Kleine man ligt nu op bed dus even tijd voor mezelf!

Zo..heb net echt 20 minuten moeten bijlezen!:$ Goed hoor!
    Heerlijk lang weekend nu..hoef woensdag pas weer te werken! Over 11 dagen mijn NOD maar probeer er niet zoveel over na te denken. Vorige zwangerschap heb ik ook helemaal geen misselijkheid of krampjes gehad dus ga er vanuit dat ik dat nu ook niet heb. Ik wacht gewoon af of ik ongesteld word. Zo niet..ga ik testen:D

Iedereen begint de laatste tijd over dat wij aan een tweede moeten beginnen...! Zo van: Hoe gaat het met Lukas? Ik: Ja goed, hij wordt al groot, hij is al bijna anderhalf. Zei: Nou, dat wordt dan tijd voor een tweede...
    Haha en dan moet ik proberen om mijn gezicht in de plooi te houden!:D Vind het zo moeilijk om dan niks te zeggen. Het liefst zou ik het tegen iedereen vertellen:)

We zijn vorige week wezen zwemmen in een golfbad in Oss. Ik weet niet waar jullie wonen maar voor ons is dat een half uurtje rijden. Zo'n leuk zwembad! Ook voor hele kleintjes. Je hebt 3 peuter zwembadjes met allerlei leuke speeltjes. Een groot golfslagbad en 3 glijbanen. Nu hebben we voor Lukas een zwemvest gekocht en daarmee ging hij met ons van de glijbaan af. Het was echt een groot succes! Hij heeft de dag van zijn leven gehad haha!

De dierentuin in Rhenen is trouwens ook super leuk om naartoe te gaan. Niet al te groot dus je hoeft geen kilometers te lopen. En als het weer niet echt meezit dan heb je een super leuke binnenspeeltuin met water en zand ( neem maar schone kleren mee;)). Wij zitten te denken om daar over een half jaar/ jaar een abbo op te nemen.

Misschien leuke ideeën voor dit weekend:D

Lalalamanon:
    juli voor het echie

MamaTess:
    ronde 3,nod 21 juni

semmy26:
    ronde 4,nod 24 juni

mamavanAmarylli:
    ronde 2,nod 10juni

Essie09:
    ronde 4,nod 14 juni

Zwanger

Roosje01:
    uitgerekend:20 januari 2012

Zo..ik heb mezelf er ook bijgezet!

Hoe is het met jullie?

16. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie: als je naar gebruikersinstellingen gaat zie je aan de linkerkant een rijtje staan en daar staat ook abonnementen bij daar moet je dan op klikken

17. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy, heb even gezocht. Bij instellingen kan je kiezen dat je een bericht wilt krijgen als er gereageerd is op een topic. Dus volgens mij moet het nu gelukt zijn.

@MamaTess: Lukt dat? Er niet teveel over nadenken? Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod, maar vind het erg lang duren. Ben niet zo goed in wachten haha.
    Oss is voor ons een klein uurtje rijden. Dus net iets te ver. Maar het klinkt wel super. Dus misschien dat we er wel eens naartoe gaan.

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Jaaaa, het werkt. Had jouw instructies gevolgd en had toen wel de abonnementen gevonden. Alleen nog niet hoe ik een abonnement op iets kon nemen. Maar dat is nu gelukt. Krijg nu een melding als er nieuwe reactie is :D.

19. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @essie:;)

@mamatess:ja er word druk gebabbeld hier hahaha alleen maar gezellig toch:D.Oss is hier zeker 1.5 uur rijden dus niet echt naast de deur.en rhenen is op zich wel goed te doen voor ons ben er nog nooit geweest,maar lijkt me wel een heel leuke dierentuin.

verder gaat het super hier...had vandaag een knaltest dus dat word klusserdeklus vanavond en de 3 komende dagen hahaha

20. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Semmy: Wat goed een knaltest! Klus ze ;).

@Iedereen een heel fijn (lekker lang) weekend gewenst! Laten we hopen dat het weer een beetje meewerkt :cool:.

Deel Deze Pagina