wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hallo allemaal
    ben gisteren niet op zp kunnen komen
    drukke dag gehad mijn meisje weegt al 6kg120 tgaat snel
    gistere testje gedaan licht licht tuurstreepje dus reken er maar niet op

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Licht tuurstreepje?! Kan je een foto plaatsen?
    Dus je hebt toch maar een testje gedaan?
    Ik wacht tot dinsdag en misschien zelfs wel tot woensdag. Ligt er een beetje aan wat ik op dat moment wil.
    Moet dinsdag namelijk werken. Dus dan is wat hectischer 's ochtends.
    Woensdag ben ik vrij en kan ik dus 's ochtends rustig testen. Ach misschien kan ik wel niet wachten tot woensdag. Of word ik al eerder ongesteld
    Begin nu wel zenuwachtig te worden. Bij elk krampje heb ik iets van, ik zal toch niet ongi worden.

Maar een streepje is toch positief? Ook al is het een licht streepje.

3. peekaboo

je heb gisteren toch maar getest kan helaas geen foto meer plaatsen heb de test weggegooid uit frustratie :( ik wacht nu ook tot dinsdag of woensdag om nog eens te testen

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Weggegooid? Maar je had een tuurstreepje toch? Of moest je lang turen en dacht misschien iets te zien?
    Dat heb ik trouwens ook nooit gehad hoor een tuurstreepje. Bij mij waren ze tot nu toe omowit.

Oh spannend, gaan we allebei dinsdag of woensdag testen.
    Laten we hopen dat we dan allebei positief nieuws hebben.:D

Heb nog steeds steken in mijn lies. En ben ook elke middag (niet ochtend:() misselijk. Ach, je kan jezelf natuurlijk ook helemaal gek maken door er constant aan te denken.

Gaat snel he, voor je het weet vier je haar eerste verjaardag.:)

5. peekaboo

ja tgaat heel erg snel ze krijgt nu ook fruitpap en ze vind het heerlijk eet bijna altijd alles op ja heb het weggegooid ik ben zo iemand geen duidelijke streep is vuilbak ja het was een licht roze lijntje na 6 min ? maar vond het te licht naar mijn zin ;) nog geen ongi hier te bekenne misselijk ? ik was heel de dag door misselijk en gaf altijd over was ook maar 450 gram aangekomen op heel mijn zwangerschap :D

6. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    450 gram? Dat is wel heel erg weinig. Hoeveel woog je dochter bij geboorte? Hopelijk heb je hier de volgende zwangerschap niet zo last van.
    Had je wel een zwangerschapsbuik dan?

Ik was tijdens mijn vorige zwangerschap met vlagen misselijk. Verdeeld over de dag. Maar dat was ongeveer vanaf week 6 tot week 10. Was wel tot de 10 weken vreselijk moe. Ging soms vanuit mijn werk gelijk naar bed, zonder te eten. En veel migraine tot 20 weken.

Was het een kruidvat 2v5 test? Want die moet je pas aflezen na 5min. En 6min is niet veel later.
    Maar ben erg benieuwd naar je test dinsdag/woensdag. Als je nu al een klein streepje hebt...:)

7. peekaboo

8. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was dat je buik toen je hoogzwanger was? Echt een heel verschil met mij...ik was 25 kilo aangekomen! Waarvan al 10 door het stoppen met roken. Die 10 zitten er nu nog steeds aan Haha! Mensen dachten dat ik zwanger was van een 2ling..

9. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    3,115kg dat is een mooi gewicht! En je had ook een mooie buik.
    Apart, aangezien je maar 450gr aangekomen was. Maar ja, dat komt natuurlijk van al dat overgeven. En op zich heeft een kindje niks te lijden onder het overgeven. Tenzij je uitdroogt natuurlijk

Extra afscheiding (slijmverlies) kan duiden op een zwangerschap. Ik had dat ook bij mijn zoontje. Heb het net even gegoogled en daar staat het ook, dat je bij zwangerschap vaak extra slijm hebt.
    Spannend hoor! Durf je nog niet te feliciteren, maar je moet het wel laten weten hè als je weer een test gedaan hebt.
    Weet je zeker dat je pas dinsdag weer test? Of heb je geen testen meer?

10. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Ik was tot mijn bevalling (net geen 32wkn zwanger) ongeveer 10kg aangekomen. Daarna ben ik meer aangekomen. Had nog steeds veel honger en omdat de kleine in het ziekenhuis lag aten we ook niet erg gezond. Ben daarna wel weer afgevallen, maar weeg iets meer dan voor mijn zwangerschap.

11. peekaboo

jaja hoogzwanger ben fier geweest op men buikje nu weeg ik 13 kg minder als voor mijn zwangerschap
    heb nog 1 test liggen maar bewaar die liever nog even :)

12. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Zo 13kg minder, dat is goed. Ik moet eigenlijk wel wat afvallen. Woog na het lijnen weer evenveel als voor de zwangerschap. Maar ben de afgelopen weken weer wat aangekomen :(.
    Dus als ik nu niet zwanger ben, probeer ik nog wat kilo's kwijt te raken voor de vakantie.

Oké, maar wel laten weten als je getest hebt hè.

13. peekaboo

zal ik zeker doen :) ik wil ook nog een kilo of 10 kwijt hoor en gaan sporten heb altijd "gedanst " wil ik nu ook terug doen

14. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Eigenlijk zou sporten ook goed voor mij zijn. Maar heb daar zo'n hekel aan. Heb een kantoorbaan, dus krijg niet veel beweging. Probeer nu wel wat meer te gaan fietsen met de kleine.

15. peekaboo

ik heb een thuisbaan haha ik ben fulltime mama hihi en heb beweging genoeg maar zoek net dat ietsje meer en leuker een ontspanning ipv altijd thuis te lopen kuisen wassen ....

16. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    veel slijm verlied duid op een eisprong. je lichaam is er eigenlijk op gemaakt!
    meer slijm, meer zin= vructbaar/ eisrpong!

ik zou er gewoon nu voor gaan!:D

17. peekaboo

heb dit al gehad deze maand en is nu niet om te zegge veel slijm ook anders dan vruchtbaar slijm en meer zin is moeilijk om op af te gaan aangezien ik elke dag zin heb en ook bijna elke dag "klus" :)

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Ik werk parttime, 3dgn in de week.

Thuis schoonmaken en wassen is ook geen leuke bezigheid. En al helemaal geen ontspanning haha.
    Weet je al wat je wilt gaan doen dan?

19. peekaboo

ik zou streetdance willen doen of kickboksen

20. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hmm, naja als je veel geklust heb deze week, dan liggen er genoeg soldaatjes klaar om raak te kunnen schieten!
    spannend...

ik werk 3 middagen bij de na schoolse opvang

Deel Deze Pagina