wie gaat er nog meer voor een 2de?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roosje01, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

misschien een beetje teveel geklust ?

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Kickboksen? Apart, zijn niet veel vrouwen die dat doen toch?
    Of ken je mensen die dat doen?

Meer slijm kan echt duiden op een zwangerschap hoor. Dit had ik op internet gevonden
    Veranderende afscheiding als je zwanger bent

Normale vaginale afscheiding is wittig van kleur en voelt slijmerig en plakkerig aan. In de zwangerschap kan de hoeveelheid en de dikte van de afscheiding (fluor) sterk variëren. Veel vrouwen hebben veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap dan normaal. De afscheiding hoort wel doorzichtig of wit te blijven en vloeibaar, slijmerig en plakkerig.

3. peekaboo

dit is de beschrijving van mijn afscheiding doorzichtig vloeibaar plakkerig slijmerig
    ik ben een apart geval heb houtbewerking gevolgd en zonet een geniale ingeving effe topicje openen voor ideetje hou het in de gaten dan kan je zien welke ingeving ik heb gekregen haha

4. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    nou wie weet.... wanneer is je nod?
    of weet je dat niet!

ik ben met de zwangerschap 20 aangekomen waarvan er nu nog 8 zijn blijven plakken (eerst nog maar 5, maar met al die chocomelk die ik de laatste tijd drinkt zijn er inmiddels 3 bij)

5. peekaboo

mijn Nod was gisteren :) mooie buik heb je daar

6. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    dank je!

je had toch ook een licht streepje getest? dan ben je zwanger hoor! ook een licht streepje is een streepje!+ deze verschijnselen!
    doe anders morgen ofzo nog een test, dan zal het streepje duidelijker zijn!

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Geniale ingeving? Ben benieuwd!

Dus de afscheiding is hetzelfde? Dat is goed.:)
    Daar heb ik helaas geen last van. Hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar dat is wel iets wat ik op dit moment mis. Omdat ik dit bij mijn vorige zwangerschap wel had.

@lalalamanon: Nee chocomelk is niet goed voor je lijn haha. Vervelend hè dat er zoveel lekkere dingen zijn die zo slecht zijn.

8. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @lalalamanon: Mooie buik ja

9. peekaboo

morgen doe ik in geen geval een test ben morgen net ...jaar samen met men man en als het dan nog een tuurstreepje is (is voor mij negatief tuurstreepjes ) dan is er een grote teleurstelling en da verpest onze dag een beetje ik wacht mooit tot dinsdag hihi dan zou het zeker duidelijk moeten zijn he ;)

10. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Alvast een leuke dag gewenst morgen. Hebben jullie iets speciaals gepland?

11. peekaboo

mijn man gaat eerst voetballe ikke suporteren :D dan gaan we naar de cinema iets gaan eten en drinken :D

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    lekker! testje komt later wel!

13. peekaboo

inderdaad testje komt wel hoop dat hij dan knalposi is anders hop naar de volgende ronde zeker :)

14. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Gezellig, naar de bios (dat bedoel je toch, of is het een eetcafé die zo heet). In Antwerpen?
    Dacht te zien aan je manier van "praten" dat je uit België komt. (Goede vriendin van me komt ook oorspronkelijk uit belgië) Heb toen even Vilvoorde gegoogled.

15. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Hoop ook voor je dat ie dinsdag knalposi is!:D

16. peekaboo

jaja bedoel bioscoop hihi kom oorspronkelijk uit mechelen (provincie antwerpen ) :D

17. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Leuk, gaan jullie ook naar de film? Zo ja al eentje in gedachten?
    Voor we ons zoontje hadden gingen we regelmatig naar de bios in Antwerpen. Echt super daar, grote zalen, groot scherm en supergeluid. En dan die heerlijke nacho's met kaassaus. Mmmmmmm!
    Wil binnenkort ook weer eens gaan. Misschien in augustus, dan zijn we alweer 11 jaar bij elkaar.

18. peekaboo

ja we gaan naar de film welke weet ik nog niet ze draaien een paar goede films dus wachten tot daar om te beslissen :)

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Nou heel veel plezier morgen! :D

Ik ga zo naar mijn bedje. Morgen komt mijn kleine ventje waarschijnlijk weer vroeg. Misschien zelfs vannacht al. Hij had met naar bed gaan 38,6 graden koorts :(. Hij heeft ook heel de dag lopen niezen en snotteren. Hopelijk voelt ie zich morgen wat beter en is de koorts gezakt.

Wanneer kan ik je geniale ingeving bekijken?

20. peekaboo

haha heb een topic geopend voor ideeen heb dus beslist dat ik zelf een houten speelhuis ga maken maar zoek ideen om het speciaal te maken :D

Deel Deze Pagina